Jump to content

Audi A3 8P - VCDS


bsdnikolov

Recommended Posts

  • Отговори 807
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

След известно чакане се сдобих с кабел за диагностика и VCSD от тук нататък ще имам доста върпоси.

Първият ми е - Компютъра на колата ми е на италиански как да го сменя на английски.

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!

Въпросите са хубаво нещо, но първо е хубаво винаги да опиташ да намериш и прочетеш вече съществуващата информация ;)

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96170&p=1952725

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако не желаеш всеки път да се връща на италиански, когато си разкачиш акумулатора, направи го с VCDS. Следвай червения маркер.

 

image.gif

 

image.gif

 

image.gif

 

image.gif

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

 

---------------------------------------------------------------------

P.S.

Moonland, знам че го има описано вече в архивната тема, но така визуализирано е по-лесно за възприемане.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш с фиксиран интервал за смяна на масло - безинтересно.

Иначе това е фактор за качеството на маслото (спрямо съдържанието на сажди / вискозитета), който се измерва от специален за целта сензор и играе роля при изчисляването на оставащи км с дадено масло, когато човек кара на flex интервал с LongLife масло. 

Такъв сензор имат единствено по-новите автомобили - именно тези, които позволяват гъвкава смяна на масло при ползване на LongLife. 

(C5 със сигурност няма подобни екстри ;) )

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Използвам темата да отправя едно предупреждение към всички, на база на нещо, на което се натъкнах днес:

 

Легендата за кодировка и значението на всеки бит, която излиза във VCDS не винаги е правилна!!

Давам за пример, опция, която при мен спрямо легендата бе програмирана като за A3 8P Cabrio (без да карам кабрио), а се оказа заводска и напълно правилна за Sportback, вместо обозначената като такава съседна комбинация от цифри!

Т.е. не се предоверявайте на легендите в програмата и не пипайте неща просто защото ви изглеждат грешни!! Възможно е да има съвсем добра причина да са както са!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колеги,може ли някой да каже от къде се влиза през Ваг ком-а за да видя показателите на дюзите в работещо положение дали няма отклонения и дали може да се види и състоянието на свещите понеже започна да пали трудно все едно има изгоряла свещ? :nixweiss: Иначе за момента като и пусна диагностика всичко е ОК :nixweiss: П.с: и ако някой каже кои трябва да са точните показатели на дюзите ще имам да черпя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето пътя до дюзите:

 

Screen_Shot566.png

 

Screen_Shot567.png

 

Screen_Shot568.png

 

Screen_Shot569.png

 

Колата трябва да е загряла до работна температура (над 70 градуса). Колкото по малки разлики имаш между 4-те дюзи, толкова по-добре.


P.S.

Знам как ще почерпиш.  :hilezh:

Помниш ли, че много ми хареса ремапа който имаш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че сега започна да се затопля. По мои наблюдения, свещите не се пускат или се пускат за секунда над 5 - 10 градуса. Усещам го по сутрешния старт, защото в студените дни, колата палеше от четвърт, което значи, че свещите са се включили и са подгряли как си трябва. А сега, като се стопли, завърта 2 пъти преди да запали, което ме кара да си мисля, че изобщо не сработват на по- топло време. Прави ми това впечатление винаги на пролет, като се затопля. Така, че най- вероятно свещите са ти наред, ако в студовете си палил веднага. А когато започнат да горят, ( особено след 2- рата) ще разбереш със сигурност!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа колега nikolov ремапа не си го давам :hilezh: Но за нещо друго може да се разберем :hilezh: Сега ще слезна да пусна една диагностика на дюзите да ги видим как са :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, че колегата  NIKE 71, чрез питането си в  темата Бордкомпютър / FIS на A3 8P , пост#36:

 

Искам и друго да попитам,защо под часа не изписва датата. 

 

post-92681-0-57394100-1428090383.jpg

 

даде повод за допълване на темата Audi A3 8P - VCDS.

 

Ето, как външната температура може да бъде активирана, чрез диагностичния кабел VCDS (единственото условие е да имате наличен и работещ датчик за външна температура). Нужно е да уточня също, че това важи тези А3-ки, които нямат FIS дисплей.

 

През главното меню на VCDS, започваме да навигираме, докато достигнем до 20-ти адаптационен канал на модула 17-Instrument cluster (следвайте червения маркер):

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

Сега вече сте в менюто с адаптационните канали на Instruments cluster. Кликнете на падащото меню в горната част на адаптационния прозорец (посочих го с червена стрелка) и и от опциите изберете Additional Functins.

 

image.png

 

Сега вече сте в адаптационен канал 20.

 

image.png

 

Щом на дисплея, под часа не изписва нито температурата, нито датата:

 

Screen_Shot590.png

 

то тогава, стойността записана в полето Stored value трябва да е 02

 

image.png

 

За да се изпише външната температура, трябва за промените bit 1 от 2 на 1. Нека другите битове останат непроменени.

 

image.png

 

Или по-точно, в полето New value, трябва да въведете: 01

 

image.png

 

Следват: Test, Save и Done, Go Back

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

Сега вече, под часовника трябва да се е появила и външната температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр, колега bsdnikolov свалям ти шапка за подробното обяснение за външната  температура,перфектно направено  от твоя страна , активирах я без никакви проблеми.Трябва да има повече такива хора ЕВАЛА :respekt::zustimm: :zustimm: :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само мога да се радвам, че съм бил полезен.  :razz:

Това ми бе основната цел, когато създавах темата!  B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно въпросче. Възможно ли е радиочасовника ми да е изключен, ако го има? Съответно къде да бръкна за да се пробвам да го активирам?

 

Да питам и още нещо. Има ли как да си направя габаритите (parking lights) да мигат с мигача? Нали сложих тунинг фарове с диодна лента и би изглеждало много добре (като на големите братя A6 или А8)

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...