bsdnikolov Публикувано 26 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Не знам?А колата А3 8Р ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 А4 б7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 При А4 В7 може да има нещо специфично и различно. Тествал съм само на 8Р. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 (Редактирано) След известно чакане се сдобих с кабел за диагностика и VCSD от тук нататък ще имам доста върпоси.Първият ми е - Компютъра на колата ми е на италиански как да го сменя на английски. Редактирано 11 Март 2015 от LTPetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Честито!Въпросите са хубаво нещо, но първо е хубаво винаги да опиташ да намериш и прочетеш вече съществуващата информация http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96170&p=1952725 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 (Редактирано) Ако не желаеш всеки път да се връща на италиански, когато си разкачиш акумулатора, направи го с VCDS. Следвай червения маркер. ---------------------------------------------------------------------P.S.Moonland, знам че го има описано вече в архивната тема, но така визуализирано е по-лесно за възприемане. Редактирано 11 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Златен си ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snooperchi Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Един лек офтопик! Не е златен - безценен е ! От първа ръка го казвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Ойл куалити какво ще да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 (Редактирано) Ако караш с фиксиран интервал за смяна на масло - безинтересно.Иначе това е фактор за качеството на маслото (спрямо съдържанието на сажди / вискозитета), който се измерва от специален за целта сензор и играе роля при изчисляването на оставащи км с дадено масло, когато човек кара на flex интервал с LongLife масло. Такъв сензор имат единствено по-новите автомобили - именно тези, които позволяват гъвкава смяна на масло при ползване на LongLife. (C5 със сигурност няма подобни екстри ) Редактирано 12 Март 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Ето това е повод за нова статия тук! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Използвам темата да отправя едно предупреждение към всички, на база на нещо, на което се натъкнах днес: Легендата за кодировка и значението на всеки бит, която излиза във VCDS не винаги е правилна!! Давам за пример, опция, която при мен спрямо легендата бе програмирана като за A3 8P Cabrio (без да карам кабрио), а се оказа заводска и напълно правилна за Sportback, вместо обозначената като такава съседна комбинация от цифри!Т.е. не се предоверявайте на легендите в програмата и не пипайте неща просто защото ви изглеждат грешни!! Възможно е да има съвсем добра причина да са както са! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Здр. Колеги,може ли някой да каже от къде се влиза през Ваг ком-а за да видя показателите на дюзите в работещо положение дали няма отклонения и дали може да се види и състоянието на свещите понеже започна да пали трудно все едно има изгоряла свещ? Иначе за момента като и пусна диагностика всичко е ОК П.с: и ако някой каже кои трябва да са точните показатели на дюзите ще имам да черпя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Ето пътя до дюзите: Колата трябва да е загряла до работна температура (над 70 градуса). Колкото по малки разлики имаш между 4-те дюзи, толкова по-добре.P.S.Знам как ще почерпиш. Помниш ли, че много ми хареса ремапа който имаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Забравих. Свещите докато тотално не дадат фира, грешка не набиват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Имай предвид, че сега започна да се затопля. По мои наблюдения, свещите не се пускат или се пускат за секунда над 5 - 10 градуса. Усещам го по сутрешния старт, защото в студените дни, колата палеше от четвърт, което значи, че свещите са се включили и са подгряли как си трябва. А сега, като се стопли, завърта 2 пъти преди да запали, което ме кара да си мисля, че изобщо не сработват на по- топло време. Прави ми това впечатление винаги на пролет, като се затопля. Така, че най- вероятно свещите са ти наред, ако в студовете си палил веднага. А когато започнат да горят, ( особено след 2- рата) ще разбереш със сигурност! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Ааа колега nikolov ремапа не си го давам Но за нещо друго може да се разберем Сега ще слезна да пусна една диагностика на дюзите да ги видим как са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Че аз няма да ти го взема. Само искам да си направя копие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Това за дюзите и при бензина ли важи...т.е. на същото място да ги търся тези показатели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Аз не знаех,че може да се копират тези чипове Щом могат, нямаш грижи -имаме сделка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Ето, че колегата NIKE 71, чрез питането си в темата Бордкомпютър / FIS на A3 8P , пост#36: Искам и друго да попитам,защо под часа не изписва датата. даде повод за допълване на темата Audi A3 8P - VCDS. Ето, как външната температура може да бъде активирана, чрез диагностичния кабел VCDS (единственото условие е да имате наличен и работещ датчик за външна температура). Нужно е да уточня също, че това важи тези А3-ки, които нямат FIS дисплей. През главното меню на VCDS, започваме да навигираме, докато достигнем до 20-ти адаптационен канал на модула 17-Instrument cluster (следвайте червения маркер): Сега вече сте в менюто с адаптационните канали на Instruments cluster. Кликнете на падащото меню в горната част на адаптационния прозорец (посочих го с червена стрелка) и и от опциите изберете Additional Functins. Сега вече сте в адаптационен канал 20. Щом на дисплея, под часа не изписва нито температурата, нито датата: то тогава, стойността записана в полето Stored value трябва да е 02: За да се изпише външната температура, трябва за промените bit 1 от 2 на 1. Нека другите битове останат непроменени. Или по-точно, в полето New value, трябва да въведете: 01 Следват: Test, Save и Done, Go Back Сега вече, под часовника трябва да се е появила и външната температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genev1976 Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Здр, колега bsdnikolov свалям ти шапка за подробното обяснение за външната температура,перфектно направено от твоя страна , активирах я без никакви проблеми.Трябва да има повече такива хора ЕВАЛА :zustimm: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Само мога да се радвам, че съм бил полезен. Това ми бе основната цел, когато създавах темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 (Редактирано) Имам едно въпросче. Възможно ли е радиочасовника ми да е изключен, ако го има? Съответно къде да бръкна за да се пробвам да го активирам? Да питам и още нещо. Има ли как да си направя габаритите (parking lights) да мигат с мигача? Нали сложих тунинг фарове с диодна лента и би изглеждало много добре (като на големите братя A6 или А8) Редактирано 9 Април 2015 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване