Jump to content

Audi A3 8P - VCDS


bsdnikolov

Recommended Posts

Става, че не си с биксненон :)

 

П.с. допускам, че си искал да кажеш, че там където пише биксенон ти светят късите!

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 807
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колегата Moonland правилно те е ориентирал. Няма нищо странно, а просто не си с bi-xenon.

 

Xenon:

180683749.gif

 

Bi-xenon:

180683708.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не спамя повече може ли да ми покажете като е на ауто през деня да свети габарита а през ноща ксенона. Защото сега през деня не свети нищо на ауто ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да свети на ауто през деня при липса на дневни светлини.

И все пак, с цялото ми уважение към релевантността на VCDS към всичко свързано с ток и жици по автомобила... от 20 страници тема за VCDS, вече 10% е описание на различните фарове в модела и техните функции...! Нека поддържаме иначе толкова полезната тема чиста!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Един вьпрос: на кой канал се гледа ламбда сондата на а3 8п 1.9 тдй 105 коня 2003 година? Мерси предварително

Привет колеги. Един вьпрос: на кой канал се гледа ламбда сондата на а3 8п 1.9 тдй 105 коня 2003 година? Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

помагайте!

Инсталирам ваг кома който купих от склад66, правя всичко по стъпките както е описано и ми изкарва ето това съобщение.

 

New Bitmap Image.bmp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо: На телефотът ми изображението е в повече от кошмарна резолюция.

Второ: За проблем с кабел на Sklad66, се обръщаш към тях. Имаш си 2 години гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...
На 10/30/2014 at 23:01, bsdnikolov написа:

Корекция на показанията за среден разход по ФИС.

След избирането му, влизате в адаптационен канал 03. От него, може да направите корекция на разхода на гориво по ФИС, спрямо реалния в проценти. Ако по ФИС ви показва, примерно 5 на сто, а реалния е 5,5 на сто, значи трябва да въведете като нова стойност в полето New value 110. Стъпката е през 1%. Възможните стойности за корекция са от 85% до 115%, със стъпка от 1%.

180052638.gif

 

 

 

 

След изминати 792км средния разход по фис е 5,5л,реалния засечен пълен-пълен резервоар 5,8л.

Правилната корекция в случая в new value 106 ли трябва да  е?

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

@joro09

Бих последил разхода известно време с гориво от различни бензиностанции преди да правя промени! Такива се налагат само в извънредни ситуации (например нестандартен размер гуми). Не би трябвало иначе да ти се налага и показанието си е доста точно!

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, georgiivanov написа:

Колеги,мога ли като запаля колата фаровете за мъгла да ги направя като дневни светлини?

Да, можеш. Не е законово много издържано, но можеш:

 

Byte_17.png

 

По спомени, ти не можеше да си активираш дневните през къси. Преди 2 седмици си сблъсках със същия проблем при колега. При задаване на един от двата режима (North America или Scandinavia), късите не се палеха при контакт. Когато сложих чавки и на двата режима, всичко тръгна. Заслужава си да пробваш и това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, bsdnikolov написа:

Не, 95.

 

100х5.5/5.8=~94.85

В по горния случай си написал че " Ако по ФИС ви показва, примерно 5 на сто, а реалния е 5,5 на сто, значи трябва да въведете като нова стойност в полето New value11"

В моя случай показва 5,5 на сто по Фис,а реалния е 5,8 на сто.Ако го коригирам на 94,85 няма ли още повече да намали този по Фис от реалния?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 3 часа, bsdnikolov написа:

Да, можеш. Не е законово много издържано, но можеш:

 

Byte_17.png

 

По спомени, ти не можеше да си активираш дневните през къси. Преди 2 седмици си сблъсках със същия проблем при колега. При задаване на един от двата режима (North America или Scandinavia), късите не се палеха при контакт. Когато сложих чавки и на двата режима, всичко тръгна. Заслужава си да пробваш и това.

Мерси,утре ще пробвам и двата начина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)
На 13/05/2016 at 12:23, venomcorp написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Защо ми се струва че нещо бъркаш датчиците, и ти си мислиш за Engine speed sender G62 (на който масово му викат "датчик на Хол"). И двата датчика са "Хол". Името на типът датчик идва от начинът му на работа, а не от това за какво и къде се ползва. Датчик на Хол

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...