Jump to content

Щета от градушка по каско?


hysterics

Recommended Posts

  • Отговори 268
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моята кола е жестоко поразена...Счупено задно стъкло, но това е най-малкият проблем...

Колата е изцяло набита...Преден капа-повсеместно, таван-повсеместно....хром-лайстните също....

Аз просто не знам, това оподлежи ли на оправяне...Грубо щетите са за над 3 000 лева.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е жестоко поразена...Счупено задно стъкло, но това е най-малкият проблем...

Колата е изцяло набита...Преден капа-повсеместно, таван-повсеместно....хром-лайстните също....

Аз просто не знам, това оподлежи ли на оправяне...Грубо щетите са за над 3 000 лева.....

 

Аз съм на същото дередже като изключим стъклата. Някой знае ли таванът дали подлежи на ремонт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо от тавана не подлежи на ремонт......Нищо.......По никакъв начин...Изобщо, смачкан съм........Колата е съсипана.....

Съсипана..........подбитостите са дълбоки най-страшното е, че са МНОГО......

 

Какво ще я правя тая кола...

За НЕщастие съм застрахован в ,,Бул Инск" .-...Връзка с тях нямам.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже давате снимки на оная ,,Шкода Октавия" по-горе, моята кола е   В ПЪТИ ПО-ЗЛЕ...В ПЪТИ ПО-НАБИТА...тОВА на шкодата е нищо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е била тая градушка бе хора, да направи такива вдлъбнатини? Дано каското ви покрие всички щети и да стоят колите по-кратко време за ремонт..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуум и после китосване.

Аз на Б8цата имам две леки на тавана и две на багажника.

Б5цата е цялата, не дълбоки и не много, но има на всеки детайл + двата стопа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуум- добре, ама китосването после и колата става ЦИГАНИЯ....

ПРЕЛИВКИ, СТИЧАНИЯ, ,,РОТОКАЛОВА КОЖА", ВАДИЧКИ ...ВЪОБЩЕ ВСИЧКИ ,,ЕКСТРИ" НА ПОСЛЕДВАЩОТО ПРЕБОЯДИСВАНЕ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдлъбнатина на колоната между челното стъкло и вратата оправя ли се? Защото тавана в сравнение с това ми изглежда малкия дявол.  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напротив ...тавана е супер тегав за правене , докато гредата е най лесна за работа - дърпат я със стрелата китосват и е като нова , докато авана е тънко гомненце, на което първо требе му освободиш напрежението , оти от температурни промени се свива и отпуска сам , ако не го барнат как си требе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам ако колата се направи добре какъв е проблема.

Райно, изобщо не съм настроен за шеги!!! Бъди реалист и не говори...хм НЕсериозни неща....

Колкото и добър да е 

 

бояджията НИКОГА, АБСОЛЮТНО НИКОГА НЕ МОЖЕ ДА ДОКАРА СЪСТОЯНИЕТО НА ОРИГИНАЛНАТА БОЯ......

Винаги има вадички, стичане, леки следички.......Не става просто....Нали съм гледал резултати....

 

Чуда се дали да не прибягна до услугите на тия, които работят само с вакуум????

 

Не знам е..и му.....Трябвна да заведа първо щетат, а после да оправя стъклото...

 

Райно, братле разчитам на теб за стъкло и за сервиз, къдете да го монтират, обаче така да го монтират, че да не си оставят ръцете и нещо да скърца...

А за хромовите лайстни, просто не ми си мисли...не подлежат на оправяне

Аз като знам колко взима читав бояджия ще си я карам така 

Ти поразен ли си? Надявам се че не?

 

А читав бояджия, готви си поне 2 бона...Поне!!!!!!

 

Най лошогто е че имам подбитости и по калниците, по ръбовете им....Нали се сещате...това е непоправимо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мене не ме подмина, джамовете са здрави, но вдлъбнатини навсякъде, аз мисля, че преливките не са най-големия проблем, защото може да се пръсне колата и изцяло, притесняваме, че бояджиите масово, ще прибегнат до кита, щото не съм запознат много с вакума, но ми се струва, че ще се изгуби доста време да се дърпа и после да се китосва и накрая като резултат ще караме гипсови отливки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толев, Стефане, съжалявам за колите блратлета...Съчувствам искрено....какви са Ви пораженията? Имате ли подбитости? Къде бяхте, когато Ви би градушката...Д

ееба  днес трябваше повече да се задържа в Сандански......пък аз бързах да се прибера да се готвя за работа утре...то ,,хубава работа стана"...

 

 

не се усетих да реагираммм.Ако при първите зрънца гтрадушка бях сложил одеало или някакъв килим, нямаше дса е така...Ама кой да знае как се процедура при градушка....

 

Пичове, от тия дето сме пострадали, давайте идеи за качествени сервизи за пребоядисване....

 

Тая градушка ще има да я превъзнасят и благославят автобояджиите..Що пари ще изкарат, не е истина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е счупено стъклото трябва да се смени за да не се наводни вътре, че ще има лоши последици за електрониката.

За сервиз от щетите вероятно ще ползвам доверения на застрахователя, дано си свършат добре работата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...