Jump to content

C5 2,4 досукорение ...


popeto82

Recommended Posts

Всъщност аз не казвам нищо различно от това, шестаците си вървят по-леко под 1500об, но тягата там е просто колко да вървят, не за някакви маневри като бавни изпреварвания, баири и т.н. Вярно е, че ще се справят, но смисъла да мъчиш маховика, тампони, а и мотора, е само за демо. 

Между другото с AAH-ша сме правили експерименти в тази насока, на първа при старт от 1000об излиза напред с половин калник пред 1,8Т до 2000об, после вече е ясно. Та мисълта ми е, че шестака като изключим празния ход работи по мазно на всякакви обороти, дори на място може да се тества, а най-впечатляващо е точно при ускорение как не се усеща напън и работата на двигателя. Който цени тези моменти няма да се вживява чак толкова за вървежа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

именно, не гоня гонки а плавност .. в смисъл да се кефиш въпреки 15-те години на които е ... карах два шестака .. много ми харесаха и двата на куатро ... усилено търся но се ми се иска да пробвам и тоз ненадминат сешоар :)

... наистина на митсубиши галант 2.5V6 е страхотен двигател , имам приятел с този мотор .. кърти по баирите .. но вътре е толкова дървен че ...

Редактирано от popeto82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Състоянието на 15-годишен автомобил е строго индивидуално. Много зависи какъв цвят е интериора, цветовата комбинация с лайсните на централната конзола, с какво стерео е, видът на самата пластмаса - захабена ли е, спукана ли е, провиснал ли е таванът примерно, има ли износено и одраскано. Един поддържан кожен салон, навигация 2DIN, двуцветен волан и вътре да е чистичко и уж е същото като на съседа с идентичен модел, ама не баш. Сякаш не си се возил в два еднакви модела без да направиш разлика. Само си представи две а6 с5, едната с кожа, вътре напарфюмирано, всичко чисто и без следи от употреба и някоя с платнени седалки на петна тук-там, зелено табло, поизносен волан и кожа на лоста и мъждукащо стерео.....

Както и да е. Popeto82, като те чета се питам защо питаш за 2.4 ми не взимаш 2.8 :) . Така и така си прескочил в графата за по-високата данъчна ставка. Не че бягаш от това де. 193 понита ще те носят много по-волно от тези в 2.4. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ще ми е нанагорно 2.8 .. смятах си разходи гражданска+данък+разход /разхода е почти еднакъв ама не баш/ .. искам кола която да мога да й поема разходите без да ме натоварва много и мисля, че 2.4 е максумума за мен ... им ама няколко теми за чип на този двигател, който добавя 20-30 нютона отгоре :)

Да чукна на дърво и трите аудите к оито съм имал са били с много запазени салони .. затова и бягам от галанта / въпреки че ще бие аудито на вървеж/ няма го комфорта вътре .. имах възможност да взема опел астра 2007г. за мнооого добри пари / 5600лв готова за каране и проверена от пепи/ но някак ... все едно съм седнал в кухня в тази кола а с аудито съм в хола ... :)

Редактирано от popeto82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, някъде го има комфорта поне що се отнася до вида:

http://images61.fotosik.pl/304/b77758845037e774med.jpg и това http://www.audizine.com/gallery/data/500/CIMG3045.JPG . Е за това ти говоря. 

Возия и стабилност - много добре, обаче ако караш много извънградско по грапав асфалт шумът от движението ще ти дойде в повече. Има изолация само тук-там ... Да не кажа че няма никъде. Нямаш и тази защита на купето от корозия. Но това винаги е било така при азиатските и аудитата. Предимства има и две от тях са цената и надеждността. А, и дизайнът, особено с агресивните брони.

Ами не знам с какво 2.8 е по-страшен от 2.4. Взимай каквото ти е на сърце. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй ще е .. само дето с тази тема исках да узная от хора карали и двата мотора или поне са пробвали реално как се държат двата двигателя 1.8T i 2.4v6 при доускорението ... което така и нестана ахахаха доста неща се поизписаха но това дето ме тормозеше не го разбрах съвсем ... но определено ще е един двата двигателя .. който е в по-добро задраве .. аз търся малко мисия невъзможна комбинациа от ESP+Quattro до 5000-6000лв така че ще почакам доста :)

Галанта ... дори с кожата , когато седнеш ... абе губи се нещо ... и тез ламарини като лист хартия ... но пък върви на пушка и разхода е под 2.4v6 на предно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото се набира по-бавно от някаква скорост заради загубите от задвижването. Примерно от 80 до 120, но най вече след 120. Или 1.8Т или ако ще е V6 - 2.8.

Аз мисля, че доста хора обясниха разликите в движение. Вървежът е кажи-речи 1:1 при 1.8Т и 2.4 V6. Първоначално 1.8Т генерира по-висок въртящ момент и дърпа по-добре (1750-4500 rpm), а на по-високи обороти (над 3500) са на кантар според състоянието на двигателя. При обороти близки до максимума шестакът се развърта и продължава да ускорява и според мен го прави по-добре от 1.8Т. Само че тези 1.8Т имат различни кодове и не знам кой как се държи.

И при 1.8т, и при 2.4, от 80 км/ч като искаш да напредне възможно най-бързо трябва включиш трета. Доколкото знам тя е до 160 някъде, така че ти може да я караш до 120. Гаранция ТИР-а си го заминал. На пета от 100 може да търсиш някакво ускорение, но идващите отсреща трябва да са на по-голямо разстояние от 1 км на път с разрешени 90 и предполагаме каращи до 100-110 км/ч коли насреща. 

В случая с трета скорост може да изпревариш ТИР за по-малко от 300 метра (след като предварително си минал на трета) от даването на пълна газ от 80 през изпреварването до прибирането в твоята лента вече с изключен мигач. 2.8 ги прави тези работи на 4-та, макар и една идея по-бавничко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To общо взето всичко трябва да е ясно, 1,8Т със 180коня върви повече от шестака за сметка на другите неудобства, които вече се обсъдиха подробно. 150коня разбира се е по-бавничко.

Трета е до 140 и можеш да караш до към 120-130макс и съвсем малко отгоре на шестака. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да последните постове бяха най-точни до това дето искам да знам, поизясни ми се картинката и живи и здрави вече ще пиша в темата когато взема един от двата а дотогава ... белия кораб ще лети със възможностите на АБК :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...