popeto82 Публикувано 17 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 (Редактирано) Неискам темата да се превърне в биене между двата мотора ... и двата са ми тамън като разходи по тях за поддръжка и затова исках да разбера как се справят при ситуациите с доускоряването най-често от 80 до 120Km/h примерно ... за да преценя ако попадна на един от двата мотора дали няма да съжалявам че другия всъщност е по-добрия варинат именно за моето изискване за поведение на пътя. Но да , трябва да се покарат и двата мотора .. от утре почвам да звъня на обяви .. дано не се сърдят хорта че само ще карам .. това което ме вчечатли вчера е качваме витоша с един приятел той е с мерцедес 2,0 td 143к.с. .. ами както си карахме с 50 нагоре , свали една предавка и колата се изстреля ... почти неусетно стана изпреварването ... ето това могат ли го тез двигатели .. защото моя и да сваля ... няма д а може да го направи ... е мерджана е с 280Nm при 1900 оборота .... Редактирано 17 Юли 2014 от popeto82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Без да покараш двата мотора и да сравниш няма как да разбереш - другото е просто вятър на ушите или чесане на клавиатура. Не очаквай по мнението на други да си избереш правилния мотор . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Могат го, но не колкото дизела. И те ще се изтрелят нещо там, но ще има бучене по изкачването. Аз фино усещам че ти точно от това бягаш да става шумен мотора. Прав ли съм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkos Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Здравей колега! Аз също съм с двигател 2.4 170 кс BDV. Автомобила е само с предно и с ръчна скоростна кутия. Ускорява се добре - 160 км/ч си ги прави на шега...., но така си погорява доста... и при скорост на движение около 100 км/ч рядко слизам на четвърта за да изпреваря. Правя го когато изпреварвам голям камион и ограничена видимост. Двигателя е много тих в ниските обороти, но не дърпа добре там. Всичко започва над 3000 оборота. При мен на 120 км/ч мотора е на 3000 оборота. На мен специално колата с този двигател ми харесва. Мисля, че с куатро ще е по-тромавичка. Но ти пишеш, че предпочиташ да шофираш спокойно. Мисля, че двигателя ще ти хареса. И добре понася газ.... Иначе мечо Пух е казал".... колкото повече, толкова повече..." Но човек все пак трябва да си преценява възможностите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
popeto82 Публикувано 17 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 абсолютно, искам тиха и спокойна работа но когато се наложи да дръпна автомобил при средна скорост да разчитам че ще го направи без да е нужно да влизам в 6000об/мин От всичко до тук заключих че това са мите двители 1,8t или 2,4v6 и ще търся по-запазеният от двата. Благодаря , мисля че ми се изясни ТЕОРЕТИЧНО кой двигател какво може за моите изисквания .. сега следва ходене по обяви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Това е начин на мислене от миналото, механически няма такава статистика, че 1,8Т се предава по-рано от 2,8, дори да не се окаже обратното, и двете ги има на по половин милион. А 1,8Т се продава във 150, 180, 225коня версии, сега излиза, че по-мощните модификации трябва да са в пъти по-чупливи? Някаква статистика, нещо което да го отразява като цени този момент на пазара на употребявани коли?Със здраве си го карай 1,8 Т колега и много безаварийни километри ти пожелавам.Всеки си има мнение по въпроса.......Поздрави на всички колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 1,8T даже не го карам вече, приключих отдавна с този мотор и още по-малко ще тръгна да го хваля, но определено голям/ малка кубатура е почти без значение на фона на десетките други фактори. Могат го, но не колкото дизела. И те ще се изтрелят нещо там, но ще има бучене по изкачването. Аз фино усещам че ти точно от това бягаш да става шумен мотора. Прав ли съм? Точно от това бягам и аз, но да ти кажа бученето го има само на някои определени коли и така и не мога да разбера защо и как... На моята над 1500об без значение предавката и колко газ давам не се чува никаква бучене, на 2,8 читаво също няма. А вече колко точно е тягата...абе под 2к оборота на нито единия мотор няма никой, нагоре вече е абсолютно сравнимо с дизела впредвид, че конете се изравняват. За съжаление обаче на къси доускорения, не на магистралата, дизела трудно се бие без повечко обороти, едно 3к ще трябват, което в общия случай значи поне една предавка надолу, а може и две, усещането за ускорение няма да го има при бензина, но реално е същото.И по-важното в случая е да се избере мотор, който да не дразни с ръмжене, вибрации и напъни, това е мноого по-важно от точната цифра на оборотомера и шестака е в пъти по-мазен и приятен мотор от която и да било печка, самия му ход се усеща по съвсем друг начин и далеч по-интелигентно и спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 абсолютно, искам тиха и спокойна работа но когато се наложи да дръпна автомобил при средна скорост да разчитам че ще го направи без да е нужно да влизам в 6000об/мин От всичко до тук заключих че това са мите двители 1,8t или 2,4v6 и ще търся по-запазеният от двата. Благодаря , мисля че ми се изясни ТЕОРЕТИЧНО кой двигател какво може за моите изисквания .. сега следва ходене по обяви В случая и двата не са твоите мотори !По описаното изискване, отиваш на 4.21.8Т (150-180-210 (след чип)) и 2.4 (около 160 к.с.) са ОК при едни ситуации, а при други не.При атмосферния ще имаш по- плавно разгръщане на потенциала, но атмосферния мотор за твоите изисквания ще трябва да е с доста по- голям обем и к.с.Предполагам, че слушша музика при шофиране, а не слушаш само мотора ?!?Ако е така добър вариант е и тръца, защото има потенциала за повишаване на к.с. доста лесно. При 2.6 тази опция липсва...Рано или късно ще решиш, че 160- те к.с. на 2.4 са ти недостатъчни и... вместо да минеш през едно чипване ще се наложи да сменяш колата.От доста колеги се чува, че шестаците имат проблем с празния ход, както и различни други дребни проблеми.. ако колата не е запазена.Моя съвет е да покараш и двата мотора за да направиш заключенията си, защото с писане няма да стане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Tanev Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Направо вземай 2.7т и да се кефи на доускорение дори на 6-та скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Най-ми се струва че душегуб е двигателя на колегата! Казвам го сериозно. Вървящо 2.5тди 150 коня ще му отговори на очакванията(180 коня здраво не съм карал). Ама страха от ламята е голям. А реално за 2.5тди-то всичко е може да се каже е ако,ако,ако,ако,ако,ако,ако,ако,ако....Помисли върху казуса дали по-ниската покупна цена на добра кола + малко повече изваждане за обслужване и оправяне + малко по-обстоен преглед на колата която ти харесва не ти понасят? Ако можеш да се съгласиш с това не виждам проблем да си купиш 2.5тди. Естествено добра дума за него тука не чакай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
popeto82 Публикувано 18 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Здравейте , днес покарах 2.4v6 4x4 ... останах очарован , напълно отговаря на моите изисквания ... както си карах на петта със 70-се, вкарах трета и за секунди отидох над 100 ... остава да пробвам и сешоара , но определено сега разбрах какво означаво''плавно разгръщане на мощността'' , много ми хареса .. нищо общо с АБК-то обявата е за 3900 след гардушка по преден капа и калник .. но се оказа и цялото предно окачване+предни амортисъори+задни сп.дискове и накладки след водене в сервиз ... което май ще стъпи на поне +2000 още .. но определено е кеф в тоз дъжд по завоите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 АБК-то и 1,8Т се държат различно като плавност също, АБК-то е атмосферно, но пък има много по-груба електроника и всичко става рязко, при 1,8Т пак е 4-цилиндъра малолитражка при това с турбо, но поне са омекотени нещата малко. 1,8Т със 180коня поне ще ти хареса повече като тяга правейки същото упражнение на трета, само звука за съжаление не го бива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 А някой може ли да сподели дали 2,4 мотора има вроден проблем с разхода на масло и влошена циркулация на охладителна течност или това са слухове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
popeto82 Публикувано 18 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!А ето хубав въпрос, който ще ми е полезен да знам отговорът .. и друго да питам .. тази която карах на бензин като мине доста черен облак правеше отзад като е изфорсираш на място .. туй да ме плаши или ... Редактирано 19 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Колега незнам дали си се замислял и над 3.0i малко по голяма хапка но пък с 220 кс. мисля ,че ще забравиш за неприятните проблеми с изпреварването . Имам приятел с такъв който е много доволен от вървенето (на куатро) ,но пък и хапва доволно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
popeto82 Публикувано 19 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 хахах никога през живота си не съм се замислял за 3.0 , но дай Боже някой ден да мога , на този етап 2.4 е моят двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro men Публикувано 20 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2014 2.4v6 не е зле.Аз го карам от една година на газ-бензин и съм много доволен като вървене и като разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2014 (Редактирано) Колега какъв е при теб разхода на газ (дълго / градско) и масло ? До сега съм коментирал с трима човека каращи Ауди Ц5 с такъв мотор, и за тях около 1л./3000 км. си е нормален разход на масло за този двигател. ето и една интересна руска преработка на парното, но немога да разбера това при всички 2,4 ли е проблем, или просто човека така си е решил:http://www.drive2.ru/l/2557788/ Редактирано 20 Юли 2014 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkos Публикувано 20 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2014 Здравейте Marian_Georgiev! От скоро карам А6 С5 с двигател 2.4 BDV, 170 кс. Имам само 3000 км с него. Разхода на гориво зависи от стила на каране. За тази събота и неделя пътувах от Велико Търново за Благоевград. От там Симитли, Велинград, Батак, Пловдив и пак във Велико търново. Разход на газ - 11/100, като по магистралите карах със 140 км/ч, а извън тях с около 120 км/ч (естествено без проходите). Градско (Велико Търново) - 15/100 газ. За разход на масло мога да кажа, че зависи от състоянието на двигателя. Аз не се оплаквам от такъв, но знам, че тези двигатели имат такъв "проблем". Аз смятам, че за спокойни шофьори като мен двигателя е достатъчен. Естествено бих си взел по-голям, ако можех да си го позволя. Мисля, че колата е мудна на старта, но след това всичко си идва на мястото. Ако я държиш над 3000 об/мин върви добре, но и гори добре..., но на цена 1,15 лв. Успешна седмица на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 АБК-то и 1,8Т се държат различно като плавност също, АБК-то е атмосферно, но пък има много по-груба електроника и всичко става рязко, при 1,8Т пак е 4-цилиндъра малолитражка при това с турбо, но поне са омекотени нещата малко. 1,8Т със 180коня поне ще ти хареса повече като тяга правейки същото упражнение на трета, само звука за съжаление не го бива.Както бях споменал преди това... ако слуша музика ще изключим "драмата" със звука Ако трябва да избирам между 2.4/160 и 1.8Т/150-180 к.с. ще избера втория (по- горе съм споменал предимствата му .. поне за мен). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Просто за сравнение как изглеждат мощностните криви на атмосферен и турбо двигатели с еднаква мощност (друга марка, но просто за визуализация). При сравнението турбо-мотора е по-икономичен, по-еластичен, по-малко вредни емисии, по-добро ускорение, доускорение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Да няма грешка в заглавията на графиките - не виждам нито един от двата мотора да е 140 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Както бях споменал преди това... ако слуша музика ще изключим "драмата" със звука Ако трябва да избирам между 2.4/160 и 1.8Т/150-180 к.с. ще избера втория (по- горе съм споменал предимствата му .. поне за мен).Напълно разбирам и тая гледна точка, аз също съм фен на повечето нютони и средните обороти. Обаче съм фен и на плавното разгръщане на мощността и спокойствието при ускорение, не обичам да усещам как се пъне мотора пък макар и да върви повече. Примерно 1,8Т просто върви, а 2,7Т върви с лекота, която я има само при моторите с повече цилиндри. Общо взето пробваш и си избираш според джоба....ако изобщо те интересуват такива неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 @AALEXANDROV прав си координатите за мощноистта са със сгрешени стойности, но се вижда по хода на графиките кой е по-комфортния за каране мотор, пълните ТТД няма смисъл да ги поствам да спамя, по-добре някой да извади аналогични за 2.4 и 1.8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Така е, турбинирания миксер изглежда доста по-добре поне на хартия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване