Jump to content

Проблем с ускорението на А6 2.5 тди


Omega_a

Recommended Posts

Здравейте колеги закачах колата с Ваг Ком и гледах стойностите на дебитомера на ниски обороти дава 403~408 което мисля че е много. Другото което ме тревожи е че турбината не дава достатъчно надув на ниски обороти дава около 900мбар но на ход при подаване на газ не дига повече от 1050мбар ( турбината е нова и преди да я разглобим за смяна на валовете си беше супер) Колата в момента няма тягата която имаше преди на място си се форсира но наход неиска. Другото което ме интересува клапана н75 какви стойности трябва да показва и какъв трябва да е ъгълът на запалване ( по Ваг Ком ) за да сравня с показанията на моята и да открия проблема че тъка просто не се кара. Ще съм благодарен на всякъква информация.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не сте зацепели двигателя правилно, без нужния инструмент е невъзможно. Дебитомера трябва да е 600 нагоре празен ход,надув макс 1.3 - 1,6 на турбината.

то на VCDS си ги пише нормите колко трябва да е.

Направи Timing TDI и ще разбереш...

в Youtube има достатъчно клипове как се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега утре ще направя ТДИ тайминг и ще видя какво ще покаже. Центровката на мотора мисля че е направена къдърно ( коляновия вал си му сложихме щифта на валовете планките, на помпата също сложихме щифта ) но утре ще си покаже.

при закачането на Ваг ком на 3-ти канал MAF specified ми го дава 220 а MAF aktuated e 403 при подаване на газ Specified се променя на 900 а aktuated веднъж се мести нагоре 420 веднъж 360 та затова се съмнявам в тоя дебитомер. На ход пак има голяма разлика между двете стойности. Другото което забелязах на 11 канал на ниски обороти ЕКУ-то иска 760мбара а турбото дава 900мбара при подаване на гас ЕКУто иска повече мбара но турбото не надува, и на ход е същата работа. Проверена е мембраната на актуатора на турбото както и лостовата система ( движи се нормално) Възможно ли е тоя дебитомер да бърка толкова работи и така да ми  ''скопява'' колата :)

Примам всякъви съвети относно проблема.

Благодаря на отзовалите се. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400 на МАФ-а значи че не ти бачка ЕГР-а (аз съм така :hilezh: ). Това че и турбото не отлепя ме навежда на мисъкта че изобщо не ти стига вакуум до управляващите клапани - приемрно някои мъркуч е надупчен или в сервиза изобщо не са го вързали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес проверих всички вакууми  установих проблема и го отстраних. Колата си върви перфектно, но с ТДи тайминга нищо не стана имам ваг ком 409-1 и като вляза в тди тайминг в менюто нямам АКЕ мотор Ако можете да обясните какво да направя за да я проверя.

Имам и още един въпрос след свалянето на фаровете сега на ФИС-а ми свети че не са регулирани, при влизане с ваг кома ми дава грешка 1539 и немога да я изтрия. В разни чужди форуми доколкото разбрах трябва да се прави адаптация но не ми стана ясно как. 

Благодаря на Колегите който дадоха съвети и насоки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си решил проблема, е хубаво да кажеш от какво е било, за да може следващия път някой като има подобни симптоми да може да го провери ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайминга тука не е като на 1.9 ТДИ. Има тема в дизел раздела - накратко на 4-ти канал пускаш Basic settings и гледаш от колко до колко градуса движи аванса на помпата. Не е лошо да споменеш кой точно вакум е бил проблемния?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно утре ще си играя пак с Ваг кома и ще видя какво ще стане. Проблемният маркуч тръгва от разклонение на макруча излизащ от вакуум помпата и слиза до клапанчето което мести клапата за меко гасене на мотора. Подмяна с нов и колата възкръсна.

А за проблема с фаровете някой може ли да даде насоки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теста с basic settings е хубав, но TDI Timing може да се прави и на 2.5 TDI ! Просто нямаш в конфигурационния файл данни за твоя мотор. Отвори tdigraph.cfg в папката /scaling и добави тези редове за всичките 2.5 видове:

 

AKN,70,110,-0.5,-0.5,-3.5,-3.5,
BAU,70,110,-0.5,-0.5,-3.5,-3.5,
BDH,70,110,-0.5,-0.5,-3.5,-3.5,
AFB,70,110,0,0,-4,-4,
AKE,70,110,0,0,-4,-4,
AYM,70,110,0,0,-4,-4,
BCZ,70,110,0,0,-4,-4,
BDG,70,110,0,0,-4,-4,
BFC,70,110,0,0,-4,-4,
AKN,70,110,0,0,-4,-4,

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...