Bat Valko Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Става въпрос за А4 Б5 1.9 ТДИ АФН. Има си и чип и си вървеше прилично,но от 2-3 дни забелязвам,че повече съска и вади сажди отколкото върви.Над 2000-2200 оборота съска все едно е пробит интерколера и си набира едва-едва.Огледах маркучите-здрави са.Огледах интерколера-и той здрав.Къде според вас да търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Виж на колко надува турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Valko Публикувано 17 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Забравих да кажа,че на място го няма това съскане.Само в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
САЙМЪН Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Гледай пак има пробив по турбо пътищата.Обърни внимание на този най-отгоре късия до ЕГР-а.Дебел е и ако се спука отдолу почти не можеш да разбереш на място,налягането не може хубаво да го отвори.Щом го чуваш много най-вероятно е той защото е високо. Редактирано 19 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 От спукан маркуч или кулер е. Свали ги и със стискане ги огледай внимателно.Ако има омаслено там гледай първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Valko Публикувано 21 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Проблема е отстранен.Спукан маркуч излезе.Благодаря на всички за отзивчивоста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pojarnikara Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Кой точно маркуч се оказа, защото и аз имам същия проблем. Преди няколко седмици свалях всички маркучи и интеркулера да ги почистя, но всичко си беше ОК? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Valko Публикувано 22 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Малкия маркуч,който е до ЕГР-а.Този който свързва турбото с пластмасовата тръба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване