ГАРГАМЕЛ Публикувано 28 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2014 Олроуда е уникална машина!И като усещане и като поддръжка!Тук компромиси няма и си иска навременна и качествена грижа!И на 20г да стане ,ще си е Олроуд и ще се поддържа като такъв.Но усещането да караш такава тухла четворка.......ммммммНивомата+автомата+типтроника правят карането в удоволствие.Това не е спортна кола,за да се обръща внимание на автоматик или ръчка и тнКолата тежи почти 2тона и въпреки това 180кс дизел е с почти 400нм и доставя напълно прилично ускорение.Аз правя 40 000 км на година с нея и съм избил всякакви бъдещи ремонти само от разликата в горивото.С 80-90 харчи 6.8/7.0 /100С 120 отива на 9/100После става страшно :-)Общо взето не са за пренебрегване данъци,каско,ГОЕдно огледало с всички екстри без капака оригинално е 600++ париКапака е 160 лв на грунд.За възглавници и ГНП е ясно.Моите са още в гаранция,сменени в Ауди за скромните около 5к пари за две възглавници и ГНП с две години гаранция.При по агресивно шофиране предните накладки заминават доста бързо.Винаги съм искал да имам такъв автомобил.На базата на Ц5 Олроуда е внушителен ,за разлика от лигавото 4Ф.Но спрямо А4 Б5 ,смело може да се каже ,че разликата в годишната "издръжка" е внушителна.Обслужването с качествени части + смяна на масло,филтри и тн спокойно отива на 3к с труда.Частите по екстериора и окачването са специфични за модела и не може просто да вземеш нещо от някоя А6 и да го праснеш на ОлроудаПоздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 (Редактирано) Кво е тва обслужване за 3К....стига легенди....още малко ще го изкарате тоя олроуд с поддръжка на S8.... Кво ГНП кви възглавници по 2 бона?Пък и тук говорим за 2.7 би-турбо не за душегуб. Редактирано 29 Юли 2014 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГАРГАМЕЛ Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 (Редактирано) Ами говорете си тогава .Само дето имаме турбини *2И някой друг "евтин" ЕГТ датчик .Да не говорим ,че с оглед на харча и поддръжката ,по-добре Мартин да се метне на 4.2 с газ.П.п.Цените които съм дал са към днешна дата в Порше Бг .Докато имам възможност ще си поддържам колите там или в Ауди.И да оригинални ГНП и възглавници от немско си стъпват почти на 5кАлтернативи не ме вълнуват.Има вариант при Гошо,който рециклира при някакви младежи за 1200-1300лв със софта.2100 лв са в Порше всички видове ремъци,ролки,водна помпа и термостата.+ масла,филтри и труд става около 3к.ГНП там е около 5+ к със софта. Редактирано 29 Юли 2014 от ГАРГАМЕЛ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
штедрия Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Гаргамел може ли да поясниш каква ралзика в горивото си избил ?И още малко сподели за лигавия олроуд в 4ф.За бисерите си.Кво е тва обслужване за 3К....стига легенди....още малко ще го изкарате тоя олроуд с поддръжка на S8.... Кво ГНП кви възглавници по 2 бона?Пък и тук говорим за 2.7 би-турбо не за душегуб.Абсолютно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 За мен цената на поддръжката на тази кола е абсурдна Да дадеш 5 бона за 3 чарка на кола която струва 10 000лв и да си доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГАРГАМЕЛ Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Гаргамел може ли да поясниш каква ралзика в горивото си избил ?И още малко сподели за лигавия олроуд в 4ф.За бисерите си.Абсолютно.ШпекС теб няма какво да се занимавам.Лигав е ДА,визуално имам предвид.За горивото е ясно.Знам ,че можеш да смяташ,така че не ми се прави на хитрец.Имам една кола дето харчи 20+ и затова се метнах на душегуб ,ама със сменено от до всичко.За 40000км колко ще изгори дизела и колко 2.7ТТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
штедрия Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 ШпекС теб няма какво да се занимавам.Лигав е ДА,визуално имам предвид.За горивото е ясно.Знам ,че можеш да смяташ,така че не ми се прави на хитрец.Имам една кола дето харчи 20+ и затова се метнах на душегуб ,ама със сменено от до всичко.За 40000км колко ще изгори дизела и колко 2.7ТТКаква кола имаш ? По какъв начин ги сравняваш, те имат 70 коня разлика ? В пари бензина ще харчи по малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 (Редактирано) штедрия в пари бензина ще харчи по-малко??Я дай дефиниция как точно се получава,освен ако не набуташ газ или метан/т'ва последното даже незнам дали може да се сложи/?Единственият начин за 40к км бензин в пари да харчи по-малко НА БЕНЗИН от дизел е на репатрак. П.С.Ако штедрия е шпека искам да питам модно е да се сменят никове или какво.А в този ред на мисли гаргамел кой е? Редактирано 29 Юли 2014 от Reroll Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Методи лУеекинко прекали и ще изгори достъпа на колегите му, влизащи от работа, но няма как- да му се сърдят на него.П.С. 4Ф е много лигаво всъщност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts