Jump to content

Мнение за: Ауди А6 С5 Allroad 2.7T |quattro| 6 Speed Manual (2001г.)


Recommended Posts

Олроуда е уникална машина!

И като усещане и като поддръжка!

Тук компромиси няма и си иска навременна и качествена грижа!

И на 20г да стане ,ще си е Олроуд и ще се поддържа като такъв.

Но усещането да караш такава тухла четворка.......мммммм

Нивомата+автомата+типтроника правят карането в удоволствие.

Това не е спортна кола,за да се обръща внимание на автоматик или ръчка и тн

Колата тежи почти 2тона и въпреки това 180кс дизел е с почти 400нм и доставя напълно прилично ускорение.

Аз правя 40 000 км на година с нея и съм избил всякакви бъдещи ремонти само от разликата в горивото.

С 80-90 харчи 6.8/7.0 /100

С 120 отива на 9/100

После става страшно :-)

Общо взето не са за пренебрегване данъци,каско,ГО

Едно огледало с всички екстри без капака оригинално е 600++ пари

Капака е 160 лв на грунд.

За възглавници и ГНП е ясно.

Моите са още в гаранция,сменени в Ауди за скромните около 5к пари за две възглавници и ГНП с две години гаранция.

При по агресивно шофиране предните накладки заминават доста бързо.

Винаги съм искал да имам такъв автомобил.

На базата на Ц5 Олроуда е внушителен ,за разлика от лигавото 4Ф.

Но спрямо А4 Б5 ,смело може да се каже ,че разликата в годишната "издръжка" е внушителна.

Обслужването с качествени части + смяна на масло,филтри и тн спокойно отива на 3к с труда.

Частите по екстериора и окачването са специфични за модела и не може просто да вземеш нещо от някоя А6 и да го праснеш на Олроуда

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво е тва обслужване за 3К....стига легенди....още малко ще го изкарате тоя олроуд с поддръжка на S8.... Кво ГНП кви възглавници по 2 бона?

Пък и тук говорим за 2.7 би-турбо не за душегуб.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами говорете си тогава .

Само дето имаме турбини *2

И някой друг "евтин" ЕГТ датчик .

Да не говорим ,че с оглед на харча и поддръжката ,по-добре Мартин да се метне на 4.2 с газ.

П.п.

Цените които съм дал са към днешна дата в Порше Бг .

Докато имам възможност ще си поддържам колите там или в Ауди.

И да оригинални ГНП и възглавници от немско си стъпват почти на 5к

Алтернативи не ме вълнуват.

Има вариант при Гошо,който рециклира при някакви младежи за 1200-1300лв със софта.

2100 лв са в Порше всички видове ремъци,ролки,водна помпа и термостата.

+ масла,филтри и труд става около 3к.

ГНП там е около 5+ к със софта.

Редактирано от ГАРГАМЕЛ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаргамел може ли да поясниш каква ралзика в горивото си избил ?

И още малко сподели за лигавия олроуд в 4ф.

За бисерите си.



Кво е тва обслужване за 3К....стига легенди....още малко ще го изкарате тоя олроуд с поддръжка на S8.... Кво ГНП кви възглавници по 2 бона?


Пък и тук говорим за 2.7 би-турбо не за душегуб.

Абсолютно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаргамел може ли да поясниш каква ралзика в горивото си избил ?

И още малко сподели за лигавия олроуд в 4ф.

За бисерите си.

Абсолютно.

Шпек

С теб няма какво да се занимавам.

Лигав е ДА,визуално имам предвид.

За горивото е ясно.Знам ,че можеш да смяташ,така че не ми се прави на хитрец.

Имам една кола дето харчи 20+ и затова се метнах на душегуб ,ама със сменено от до всичко.

За 40000км колко ще изгори дизела и колко 2.7ТТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек

С теб няма какво да се занимавам.

Лигав е ДА,визуално имам предвид.

За горивото е ясно.Знам ,че можеш да смяташ,така че не ми се прави на хитрец.

Имам една кола дето харчи 20+ и затова се метнах на душегуб ,ама със сменено от до всичко.

За 40000км колко ще изгори дизела и колко 2.7ТТ

Каква кола имаш ?

 

По какъв начин ги сравняваш, те имат 70 коня разлика ? В пари бензина ще харчи по малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

штедрия в пари бензина ще харчи по-малко??Я дай дефиниция как точно се получава,освен ако не набуташ газ или метан/т'ва последното даже незнам дали може да се сложи/?Единственият начин за 40к км бензин в пари да харчи по-малко НА БЕНЗИН от дизел е на репатрак.

 

П.С.Ако штедрия е шпека искам да питам модно е да се сменят никове или какво.А в този ред на мисли гаргамел кой е?

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Методи лУеекинко прекали и ще изгори достъпа на колегите му, влизащи от работа, но няма как- да му се сърдят на него.

П.С. 4Ф е много лигаво всъщност :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...