Jump to content

Проблем с Турбо АЕБ


Str.AhiL

Recommended Posts

Здравейте ! Отново проблем със зеления кораб,който е а6 1.8т АЕБ 98год.  Напоследък  карам колата доста леко , понеже си причиних едни драми с газовото и трябва да карам на бензин ,но още от преди това бях усетил,че колата не върви както от начало(когато я купих) . Та доста време обвинявах и самото газово за това , но днес както си карам на бензинец и на 3-та с 3к оборота смачках газта и ...... нищо.... Ускорява като по енерция на байр на доло ...... Както и да е . Прибрах се аз и веднага се зачетох из форума да се насоча към проблема . След  едночасово четене , се заинтригувах най-много от  актуатора и уестгейта. Веднага слязох при колата и се помъчих да мръдна с ръка актуатира , но  не иска и да си помисли да се мръдне .... След това реших,да отида до колегата Мишо(Petkovm)да споделя мъката си  :irre:  и решихме с него да запалим колата и да дадем газ да видим дали ще мръдне все пак и ... нищо  :troll:  . Отидохме до неговата кола а4 1.8Т да проверим как трябва да е и при даване на газ , неговия  актуатор мръдна сигурно с 1 см .... 

 Та да си дойда на думата . Интересува ме някой ако е сменял тази извънземна технология да сподели , дали е трудна смяната , кое по-точно да сменя  и евентуално ако може да ме ориентирате с разни цифри в Български левчета , би било супер  :mukkies:  . 

 Поздрави  :eusa_shifty:

Редактирано от Str.AhiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е конкретно зададен. Диагностика е първото нещо което съм направил и газовото тука няма отношение.

Sent from my Nokia 1020 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем.при мен се оказа че ми е спукан маркуч на вакуума и за тва немърда.пробваи да извадиш маркуча от клапана на турбото и го надуй.виж дали издиша отнякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И този вариант мислех колега , но ако беше маркуч щеше поне на ръка да се мърда , а то не иска да помръдне колкото и да го натискам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай тогава да го дръпнеш,

щом не движи в посока назад, го издърпай напред.

Има вероятност, гейта да е заседнал в отворено положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах и в двете посоки , нито напред, нито назад . Не иска да мърда гадината ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На другото ми ауди беше запекло здраво.с една крива тел и проникващо масло ,много напъване успяхме да го раздвижим.беше запекла долната ос на която е хванат палеца.напъвай здраво аз мойта даже с чук я бих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооо щом работата е допряла до г-н Чук , значи е сериозно :) Утре може да го повикам и аз да видим дали той може да вразуми това нещо да се размърда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти казвам, свали турбината и ще ти е по-лесно.

Хем ще я огледаш отвсякъде и за други разни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

внимавай с чука,турбината се цепи вътрешно от жегата ,най добре свали маската ,радиаторите ,не е толкова сложно ,отвори си место и размърдай лоста на гейта,после провери вакумите клапана който ги командва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вземаш от аптеката една спринцовка 50cc от тези с винт на върха. Сваляш пластмасите преди филтъра, сваляш плоският клапан. По тпзи начин ти се освобождава достъп до електромагнитния клапан н75. От там разкачаш маркуча, който командва гейта завинтваш му спринцовката и почваш да помпаш, от вакуум/налягането уейст-гейта се размърдва. Хем ще диагностоцираш дали държи на вакуум. Много е важно през това време да се пие бира :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих спринцовка , смятам да пробвам варианта с нея. Като мине пробата ще пиша дали има подобрение . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Проблема май няма да излезе гейт-а .... Уш гледах , ама какво съм гледал .... не знам . Оказа се,че маркуча, който излиза от турбото към кулера е спукан. От вътрешната му страна , металната скоба която го държи направо го е срязала ...... А,че надявам се от него да излезе проблема ..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, моя проблем с турбото вече е в историята (за сега ). Днес вече намерих време да се овъргалям хубаво под колата . Реших проблема малко по Български стандарт , ама за сега - толкова :) . Свалих въпросния маркуч и му изрязах около 2 см от края, който беше спукан. Общо взето това направих и после го монтирах обратно и резултата беше на лице . Колата си промени звука от двигателя веднага и започна да си се наема вече както балканче по баир , както си му е реда :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее честито. Голям кеф е. Между другото подобни пробиви се откриват със дим от пура, вдухва се в маркуча след филтъра. Има и специални машини за дим, но в бг не е много разпространено за жалост.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...