Str.AhiL Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 (Редактирано) Здравейте ! Отново проблем със зеления кораб,който е а6 1.8т АЕБ 98год. Напоследък карам колата доста леко , понеже си причиних едни драми с газовото и трябва да карам на бензин ,но още от преди това бях усетил,че колата не върви както от начало(когато я купих) . Та доста време обвинявах и самото газово за това , но днес както си карам на бензинец и на 3-та с 3к оборота смачках газта и ...... нищо.... Ускорява като по енерция на байр на доло ...... Както и да е . Прибрах се аз и веднага се зачетох из форума да се насоча към проблема . След едночасово четене , се заинтригувах най-много от актуатора и уестгейта. Веднага слязох при колата и се помъчих да мръдна с ръка актуатира , но не иска и да си помисли да се мръдне .... След това реших,да отида до колегата Мишо(Petkovm)да споделя мъката си и решихме с него да запалим колата и да дадем газ да видим дали ще мръдне все пак и ... нищо . Отидохме до неговата кола а4 1.8Т да проверим как трябва да е и при даване на газ , неговия актуатор мръдна сигурно с 1 см .... Та да си дойда на думата . Интересува ме някой ако е сменял тази извънземна технология да сподели , дали е трудна смяната , кое по-точно да сменя и евентуално ако може да ме ориентирате с разни цифри в Български левчета , би било супер . Поздрави Редактирано 15 Август 2014 от Str.AhiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Първо си направи диагностика, да не излезе набила грешки с голямата кофа поради драмите с газовата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 16 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Въпроса ми е конкретно зададен. Диагностика е първото нещо което съм направил и газовото тука няма отношение.Sent from my Nokia 1020 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dyalov Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Колега имах същия проблем.при мен се оказа че ми е спукан маркуч на вакуума и за тва немърда.пробваи да извадиш маркуча от клапана на турбото и го надуй.виж дали издиша отнякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 16 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 И този вариант мислех колега , но ако беше маркуч щеше поне на ръка да се мърда , а то не иска да помръдне колкото и да го натискам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Пробвай тогава да го дръпнеш,щом не движи в посока назад, го издърпай напред.Има вероятност, гейта да е заседнал в отворено положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 16 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Пробвах и в двете посоки , нито напред, нито назад . Не иска да мърда гадината .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Ще се сваля турбината значи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dyalov Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 На другото ми ауди беше запекло здраво.с една крива тел и проникващо масло ,много напъване успяхме да го раздвижим.беше запекла долната ос на която е хванат палеца.напъвай здраво аз мойта даже с чук я бих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 16 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Оооо щом работата е допряла до г-н Чук , значи е сериозно Утре може да го повикам и аз да видим дали той може да вразуми това нещо да се размърда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Август 2014 Доклад Share Публикувано 17 Август 2014 Пак ти казвам, свали турбината и ще ти е по-лесно.Хем ще я огледаш отвсякъде и за други разни неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 внимавай с чука,турбината се цепи вътрешно от жегата ,най добре свали маската ,радиаторите ,не е толкова сложно ,отвори си место и размърдай лоста на гейта,после провери вакумите клапана който ги командва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zimbabve Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Значи вземаш от аптеката една спринцовка 50cc от тези с винт на върха. Сваляш пластмасите преди филтъра, сваляш плоският клапан. По тпзи начин ти се освобождава достъп до електромагнитния клапан н75. От там разкачаш маркуча, който командва гейта завинтваш му спринцовката и почваш да помпаш, от вакуум/налягането уейст-гейта се размърдва. Хем ще диагностоцираш дали държи на вакуум. Много е важно през това време да се пие бира Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 24 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Купих спринцовка , смятам да пробвам варианта с нея. Като мине пробата ще пиша дали има подобрение . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Киров Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Ако ти трябва нов геит или нещо пиши имам части колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 4 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Проблема май няма да излезе гейт-а .... Уш гледах , ама какво съм гледал .... не знам . Оказа се,че маркуча, който излиза от турбото към кулера е спукан. От вътрешната му страна , металната скоба която го държи направо го е срязала ...... А,че надявам се от него да излезе проблема ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 8 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Така, моя проблем с турбото вече е в историята (за сега ). Днес вече намерих време да се овъргалям хубаво под колата . Реших проблема малко по Български стандарт , ама за сега - толкова . Свалих въпросния маркуч и му изрязах около 2 см от края, който беше спукан. Общо взето това направих и после го монтирах обратно и резултата беше на лице . Колата си промени звука от двигателя веднага и започна да си се наема вече както балканче по баир , както си му е реда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zimbabve Публикувано 8 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Еее честито. Голям кеф е. Между другото подобни пробиви се откриват със дим от пура, вдухва се в маркуча след филтъра. Има и специални машини за дим, но в бг не е много разпространено за жалост.Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 8 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Такава машинка много бих искал да притежавам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване