StefaK Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Поради разтеглена верига на разпределителните валове се наложи да ги подменим, веригата и обтегача.Наместихме двата вала на белези, по инструкции от чужди форуми и клипове от туба-та.Затворихме всичко, двигателя мърка, но колата загуби мощност и ми записва постоянно грешка:1 Fault Found:00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 29-00 - Short to Ground Някакви съвети ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 загуба на мощностЕмисиите не е добреВисока консумация на горивоОкабеляване за разпределителен вал позиция (Hall) Sensor (G40) неправилноРазпределителен вал позиция (Hall) Sensor (G40) неправилноПроверете окабеляването на разпределителния вал позиция (Hall) Sensor (G40)Проверете / Сменете разпределителен вал позиция (Hall) Sensor (G40) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Тъй като по някаква причина горният датчик на Хол не работи, не карай колата без да се провери центровката по заден белег на коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Забравили сте да включите датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StefaK Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Датчика е закачен, когато откача буксата грешката се променя на :00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) - Open or Short to B+ -утре ще се пробва с друг датчик , да изключим едната възможност и ако не е от него ще се наложи отново да погледна белезите на разпределителните валовеколяновия вал едва ли е избягал от белег понеже фиксирахме обтяжната ролка да не мърда, но и него ще погледнем - параноята в такива ситуации идва в повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Параноята в случая е здравословна, защото моторът има склонност да къса шпонки на ангренажните колела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StefaK Публикувано 31 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 Проблема е решен, оказа се прескочил зъб на разпределителния вал спрямо коляновия вал.robobug Благодарности на теб и останалите включили се в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 За да се проверят всички белези на ADR нужно ли е разглобяване на предницата или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StefaK Публикувано 4 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Не, няма нужда.Единият белег на коляновия вал, можеш да го видиш отдолу на маховика, а другия е на разпределителния вал(трябва да свалиш капака на ангренажа) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Мерси. Искам да погледнат и мойте за да съм сигурен, че са зацепени превилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване