Jump to content

Теч в купето - а4 б5


marto_audi

Recommended Posts

Мани няма едно Ауди дето да не тече. След ураганен дъжд 5мин слушам някаква кола свири пред блока викам си мамаму кво става е къв е тоя дето неможи си укроти колата и се показвам на прозореца и опппп, тя моята кола свири, но не със тромбата от афтър маркет алармата, а някаква друга свирня. Слизам долу и гледам плафоните светят, а колата пищи неспира, отключвам хуй, заключвам хуй и по едното време се отключи и влезнах и гледам всичко сухо викам си кво става е. Отварям багажника и джобчето и гледам помпата потопена като хидрофор. Викам си аде приключи се с единия му зъб. На сутринта колата отключена, помпата мокра и неработи. Почнах да телефонирам и да изтръпвам от цени за 2ра употреба от рода на 80 100лв и взех една духалка да я суши платката, а аз през това време разглобих целия багажник и тавана свалих и така и не можах да намеря шибания теч. Явно някаква спойка се е спукала и няма оправия. Помпата изсъхна и по късмет си тръгна. Та сега съм я силиконирал за да не пропуска вода и съм я вдигнал в/у 4см. стереопор и съм махнал тапата под нея и ....   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уплатненията са перфектни, горе релсата също, дори за всеки случай отвих ябълката за амортесьора и я уплътних, но резултата е нулев. Водата се стича бавно и по-малко по вътрешната страна на гредата и това е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Момчета всички а4 б5 имат фабричен дефект под левия калнник има една снадка дето влиза водата. Оправил съм вече 3бр автомобила като ги намазах с полиртан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Момчета, да събудя темата малко. Първо колегата Sex_niki, да каже къде е тоя фабричен дефект. Много мокър мукет в краката на пасажерите отпред. Адски е гадно това и не мога да разбера, от къде влиза тая вода. Преди седмица, почистих около филтъра на купето и намазах със сили кон уплътнението му, но днес пак всичко беше мокро. Реално, корите под чистачките, не би трябвало да могат да спират водата да не влиза под акомулатора. Под предното стъкло, има една малка рамка, която в двата края на стъклото е прекъсната и от там водата се стича, върху корите под чистачките и от там под акомулатора и сервото. Мои те кори са с понакъсана гума откъм стъклото, но не вярвам те да са проблема. Дайте съвети, че е много гадно това.

IMG_20200318_124708 - Copy.jpg

IMG_20200318_124715 - Copy.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравил съм да напиша може би, но там бърках и едната гума я махнах а другата я набутах към кутията. Не е от там. Имам съмнения, че влиза под компютъра и под филтъра на купето, както и през релсите на покрива, пантите на вратите, маншоните на кабелите влизащи във вратите. По метода на изключване, с ваша помощ, ще стигна до истината. Фатално ли е, че корите под чистачките, са малко накъсани от към гумената им част? За смяна са но, не мисля, че е това проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте колеги. След 6 месеца, почти всяка събота на водоструйка, мисля че теча го няма. Препоръчвам всеки да си поразглоби и почисти от кал там под чистачките, защото поне няма да му растат домати под капака :D Предвид сухата година, мнението ми е е може би, малко субективно, но пък от друга страна водоструйката си е пак вода. Цяло лято карах с вестници под стелките и до преди 3 месеца си се намокряха за една седмица, сега вече са сухи, което означава че и мокета е изсъхнал. Поздрави на всички и следвайте примера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...