Ngoro Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Колеги всички знаете Франкенщайн-а които съм си сглобил.Карам го само на бензин. Няма газова.При скорости над 120 понякога пчва да сецаАко сутрин се метна на магистралата и го карам 50 минутидаже и по бързо няма проблеми и след това прочва с цирковетеДо тук вопит да установя проблема съм сменилБобина беруКабели беруСвещи нгкДелко и палец беруВсички датчици проверениНямам голяма консумация на горивоСвещите са керемидениГлавата е ревизирана преди 50 000Няма утечки на въздух след маф и дроселаПодозренията ми за сега са бензинова помпа сменена с орЕгенална нова бош преди 8 годиниИли регулатора на налягането набензина на инжекторитеКажете какво мога да сложа на тръбата на бензина че да следя от вътре налягането като почнат лигавщинитеНямам никакви записани грешки в еку-тоБензинов филтър сменен преди 8000Въздушен пран преди 5000Мога да закача ваг ком докато жената кара ама не знам какво да гледамЛамбдата работи перфектноБензина нее български и проблема го имам от над 50 000 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 23 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Прави го на сухо, мокро, влажно, дъждовно, лятна жега, зимен студ.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 При едно приятелче имаше същият проблем и се оказа дебитомер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Прилича на нещо "токово". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Само да ми покажете къде МАФ-а или дебитомера??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 23 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 приказваме си ние колкото да има за какво Не е маф а прост температурен сензор.И аз си мисля за някаква електрическа джаклама ама е мега странно защо го прави само в интервала 130-150км/ч и то почти винаги след като съм покарал час със тая скорост. ?все си мисля че ако е електрическо ще се шашка и в грацко и по дупки. а не се влияе от състоянието на пътя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Аз вече съм мноооу вътре с тоя АБФ шит компютър, инсталация и тн. Да бях сложил от 2Е(2.0 8 клапана) Честно да ти кажа при мен всичко е ОК, само на студено гюбРи като луда. Това продължава 5-8 минути, само на бензин(на газ го няма). След това се оправя и няма почти никакви забележки.Колата ми с тоя комп. така и не иска да работи по начина по който искам. От как я направих с АБФ инж. винаги е работила на 95-98% от 100%. Прави каквото си иска. Днеска работи като 1.8т, утре работи по-зле от мех.инж. Като цяло върви иначе, пали. ВСИЧКО, ама ВСИЧКО е чисто ново! Така и освен компютър друго не виждам какво ще и бъде. За мен вариантите при теб са горе/долу като при мен:-компютър(някак си много не стабилни стойности държи като ги гледам в реално време, за мен не е нормално)-самия чип в компютъра-при мен от 1 седмица на сам се разпадна катализатора(тая някаква надежда всичко да е било от него, и другите гърнета още не е правен обаче). -сменям вече 3-4-ти темп.датчик на главата и тоя курник на диагностика все 120 градуса показва. По климатроник седи 85-92 друго там не е показала никога. Перката да се пуска на 95-100 градуса, ама тия 120 винаги си ги показва. Понеже дадох 1000лв+ съм я направил със всичко ново, оня ден возейки се и правейки си сам диагностика шибнах една кофа Верно леко, но калника и дясното огледало си отидоха. За това ти казвам повечко газ карай си със 180-200 за да нямаш проблеми Ше ни затрият дева и курниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Ако АБФ-о ти прави проблеми винаги можеш да върнеш механичната иглъ Сега сериозно: Ngoro, при определени километри в час ли го прави или при обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Реле номер 30 . Имах сходен проблем.Отвори и го презапои или ново от Порше към 24 лв беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 имам две такива релета, сменях го да му ева вайката и беше презапоявано и старото още като бях с АБК-то.Сега ще го изровя и защипя новотоПрави го само и единствено при скорост. Не при обороти.Обикновенно при 130-150 карам на 5-та ама днес ще го пробвам като вземе да прекъсва да ръгна 4-та дали ще се задържи проблема или при по-високите обороти или ще се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 130-150км/ч е на 4000+ оборота, изпробвай при тези обороти на 3-та примерно. Може да е лоша връзка по инсталацията или хлабава маса някъде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Не е същото. Натоварването на мотора е различно. Ако е по натоварване проблема на 3-та ще го покаже към червеното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване