Jump to content

А4 Въпроси преди закупуване.


Велин

Recommended Posts

Напоследък са ми влезли мисли в главата за смяна на автомобила и чета форуми и избирам следващ автомобил. Загледах се случайно по А4 ТДИ. Възникнаха някой въпроси в мен и реших да попитам тук, надявам се да съм уцелил раздела. Предимно чета, защото съм си фен на марката, но нямам такъв автомобил и не мога да давам съвети. За сметка на това пък търся.

Първото ми питане е за автомобилите, които са 97-98-ма година някъде. 90-коньовият двигател 1Z ли е? Ако е при него не би литрябвало да няма демпферен маховик, нали така? Както при пасатите от същото време.

Някой линк ще може ли към темите за тези прословути окачвания? Видях, че ги правят в Казанлък.

Държат ли след рециклиране?

Каква е цената на пълно рециклиране на окачването?

Редактирано от Велин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 кс са 1Z само твърд маховик, AHU казвали са ми че има с твърд и с демферан, АHH турбо с променлива геометрия незнам с какъв маховик.

Който и да вземеш ще имаш данък около 25лв и с един приличен чип ще го докараш до 110. 1z и AHU са с турбо с west gate което не се мърси толкова често, както АФН с това се изчерпват предимствата.

Каквото и тди да вземеш до 2001 можеш да сложиш твърд маховик стига да не е куатро!

Окачването ако караш внимателно не е болка, ако е рециклирано на правилното  място твърдят, че изкарва колкото тези нови, които ги водят че са произведени в германия целия комплект около 300лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съвета ми е да си търсиш запазен автомобил в добро техническо състояние.Това със рециклирането на носачи са пълни глупости,прочети във форума има изписани доста теми за това.Не искам да спорим но от нов носач,дори и от по нереномирана марка пак е по добре от рециклиран.Ауди си е кола която си иска необходимата подръжка,не знам какво си карал досега,но е по скъпа за подръжка от форд,опел,рено или нещо италиянско от тези години.Всичко е доста относително и много си зависи на какъв автомобил ще попаднеш.Търси си запазено и подържано ауди за да не береш ядове и да не намразиш марката,защото евтиното винаги после излиза скъпо,това е многократно доказано.Успех колега и да попаднеш на запазен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт личен опит ли го знаеш или една жена каза в градския транспорт.Аз също до скоро така си мислих,но съвсем случайно ми се отдаде възмозност да видя как ги правят и според мен стават по добри от комплектитите по 300лв,вярно е че видях как се правят носачи за Е46,но за ауди е по същия начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърд маховик на АФН , ще е доста камъчноразбиващо за бъбреците после,то ако така ставаше без последващи проблеми всеки би си сложил твърдия маховик и няма да се бърка на дълбоко за демферен.Имаше тема за  монтирането на твърд маховик на афн и след това се получавали доста силни вибрации в купето ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли да обясниш какво точно правят

Отварят капачката от задната страна на шарнира на струг,вадят шарнира,сменят вътре пластмасата,нова смазка и пак го затварят.Сменят и маншона отпред с нов силиконов,избиват и тампона и набиват нов,от стария носач остава само алуминиевата част.Направи ми впечатление че шарнира става много стегнат на ръка почти неможе да се премести.Несъм правил мои носачи,но мисля да пробвам някой път.

Редактирано от ksi1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,не мога да си обесня как някой колега в момента иска да ме убеди,че като е гледал как се рециклират носачи / мисля,че ги правеха в гр.Казанлък но не съм много сигурен/ са по добри от нови закупени от магазин.Стига с тези гаражни изпълнения и стига заблуждения,отново достигаме до познатия извод,че за Българина евтиното и тънките сметки пак ще му излезнат скъпи.Аз никога няма да си взема рециклирани носачи,това си е мое мнение,мисля че тук спора относно рециклирането и закупуването на нови носачи е безмислен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък немога да разбера питащите във всяка една тема ... ама ако се разтропат носачите,ама ако се прецака турбото елелеле пък и маховика ...

Отговора е ... колеги че не сте за тези коли,щом задавате тези въпроси.

 

Отговорите им са както и други колеги са писали.

- Да носачите ще се разтропат рано или късно,всичко зависи от задкормилното устройство и техн.състояние на ходовата част на конкретната кола.

- Да турбината е консуматив и тя ще си замине - при огледа може да се провери състоянието и и горе долу да се предположи срок „да не кажа че е невъзможно“

- Да и маховика ще се разтропа,ако не се е разтропал вече при огледа на колата и пак зависи от задкормилното устройство и техн.състояние на автомобила.

 

п.п От личен опит споделям.

Когато взех колата преди 5.5 години ме убедиха че е на 113.000 реални километра.

Карам я вече над 100.000 и окачването не е мръднало за момента ... 1/3 от времето си я карах с 16-ките 205/55/16 по-голямата част със 17-ки 235/45/17

Маршрутите са ми Дупница - София най-често,а в годината поне 4-5 пъти и в половин България.

Дупките дето знам ги избягвам или минавам леко,другите съм си минавал като хамалин щото или са били замаскирани или не ги знам.

Турбото ми тръгна да се предава след 40000 хиляди ...

Маховика и съединителя не съм ги пипъл и нямат признък за смяна до момента.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че нищо освен Голф 2 не е вечно. Всичко рано или късно си заминава.

Темата беше просот информативна. Не се избивайте.

Работите не отиват на добре, за това моля катинар.

 

Долу-горе получих отговори на въпросите, които ме вълнуваха.

Редактирано от Велин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...