kolu Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 (Редактирано) Здравейте,От известно време ми течеше антифриз по двигателя.Мислех,че маркучите не държат,пропускат при зглобката,но се оказа,че е едно метално съединение в системата.Оказа се една тънкостенна метална тръба,която вече е изгнила.Смъкна и я и запоих,но пак тече,или има още дупки или някоя от спойките пропуска,едната дупка беше доста голяма.Въпросната тръба излиза от водната помпа и има изходи към смукателния колектор и към радиатора за купето.Ако някой се е сблъскал с подобен проблем,нека сподели как го е решил.Най-добрия вариант е нова тръба,но до сега по магазините, където съм питал не намират подобно нещо на сносна цена.Старата ли да правя пак,нова ли да търся или има и друг вариант? Въпросната тръба е под №12 в схемата http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au.mycat?SelPg&t=aCUTdrAlE3bwJRN2Kn97T1lkSlA7fD5ufGwTdl96k0ZoZRGJiAEzdGgBMmFoBRP/ZTEvOyUVk6W8KAkcAgK038zstftgiDqnKr24T6nulWYRz4Ckv/l_JqDL3fJgd_W2LCMJx1IYO3KOmSvrIpAutgkemQP7DE7U9aNoKHImyF7pRkImBpPRwVA2QErto9Nnv3Lv7m8nHJr8mgQELR1D5kU9Bz8= Редактирано 3 Октомври 2014 от kolu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 (Редактирано) Вариянт - моргите. Друг вариянт търсиш тръба с този диаметър и подходяща дължина и огъваш, под налягане е та трябва да се внимава, най -лош вариянт силиконов маркуч от помпата до където отива. Най-лош е, защото металната тръбичка се предполага, че минава покрай нагрети части от двигателя, където полимера е по-неустойчив. Редактирано 3 Октомври 2014 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 (Редактирано) Нова е 71 пари с доставка до 5 работни дни! Говори с колегата Raino за някакви отстъпки в юнитрейд. Това с правенето на тръба, аз лично го играх. Собственоръчно си я направих, но не останах доволен от резултата и поръчах нова. Варианта, да я вземеш от морга е само до като дойде новата! Редактирано 3 Октомври 2014 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 За си бях направил такава тръба - медна. Купих медна тръба Ф18 и фитинги: две колена, един намалител на 15мм и една тетка. Стана вечна, само дето колата на е вечна. Скоро ще я обявявам на части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 4 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 Варианта с моргата е най-неприемлив.Да си направя от медна тръба беше първото нещо за което се сетих,но за в момента съм се отказал от този вариант.Учили са ме,че мед и алуминий не се понасят и единия метал "изяжда" другия.Тука в случая пряк допир между двата метала няма,но антифриза се явява като електролит.Сега ми идва на ум,ако калайдисам медната тръба от вътрешната страна,дали няма да избегна този ефект.Ако има някой който е на ясно с тези процеси,за взаимодействието между металите,нека да каже как стоят нещата.Може би най-дългия и труден начин е да ми огънат тръба и заварят накрайниците с подходящ диаметър,понеже съм зависим от други хора.Трябва да избера един от вариантите,но кой?Нова,оригинална ми предложиха за около 70лв.Подобна на моята,но с други извивки ми намериха за около 25лв.Все още имам надежда за нова,като ли не викам неволята.Още събирам идеи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) Ако предвиждаш да го караш гроба още 1000тина години, тогава има смисъл да я калайдисваш. Ако ще те обърнат по гръб 70 лева, тогава я връщай в Надин и й взимай пачката сухо веднага. А ако нямаш някакви реставраторски психични отклонения слагай една втора употреба и недей да й трепериш толкова на кочината. Все пак това не е космическа совалка, а 20+ годишен скрап Така или иначе до сега си потрошил поне 20 лева за гориво докато обикаляш магазините да си чатиш Редактирано 4 Октомври 2014 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) За си бях направил такава тръба - медна. Купих медна тръба Ф18 и фитинги: две колена, един намалител на 15мм и една тетка. Стана вечна, само дето колата на е вечна. Скоро ще я обявявам на части.я дай точния тотал на тая тръбна арматура+труд+непредвидеини(гориво, време и други) пп: аз лично направих тая сметка, тънката, но след като вече бях огънал неръждаема тръба, с точните извивки, щуцер и планка и някак си математиката нещо не ми се върза. В крайна сметка, не я монтирах, защото не ми хареса как изглежда. След несполучливия ми опит като дизайнер, ден по-късно пристигна това за 50+6,30 лева Редактирано 4 Октомври 2014 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) На тези аудита обаче , като се сменят 1-2 пластмасови фланеца , 1 изгнила тръба , изгнилите тапи по блока на двигателя , евентуално двата водни радиатора и разширителния съд , има някаква надежда да спре да намалява антифризът. Такава охладителна система надали има друга кола. Редактирано 4 Октомври 2014 от iovkom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Аз и на двете аудита съм махнал въпросните тръби и на тяхно място е маркуч... Доста време вече нямам проблем нито с едното нито с другото....Медни тръби, алуминиеви, поръчки от германия,калайдисване,фитинги..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 я дай точния тотал на тая тръбна арматура+труд+непредвидеини(гориво, време и други) пп: аз лично направих тая сметка, тънката, но след като вече бях огънал неръждаема тръба, с точните извивки, щуцер и планка и някак си математиката нещо не ми се върза. В крайна сметка, не я монтирах, защото не ми хареса как изглежда. След несполучливия ми опит като дизайнер, ден по-късно пристигна това за 50+6,30 лева :hilezh: Еееее. Колега ти на подходящ фон си направил снимката /НОВО .... К%р .../Сори за спама ама не се сдържах!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 5 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Аз и на двете аудита съм махнал въпросните тръби и на тяхно място е маркуч... Доста време вече нямам проблем нито с едното нито с другото.... Колега,приблизително от колко време си с маркучите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 :hilezh: Еееее. Колега ти на подходящ фон си направил снимката /НОВО .... К%р .../Сори за спама ама не се сдържах!!!такъв беше модела на пейката в парка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Колега,приблизително от колко време си с маркучите?Ами не знам но поне 2 или 3 години на В4-ката-2.3 Махнах тръбата щото има някаква снадка на края и че тя е 16 а на помпата е 19. И снадката е парченце маркуч даже с фабричен номер като резервна част. Махнах директно сичко в кофата и сега си е цял маркуч 19.А на В3 1.8 май самата тръбичка даде фира кат на колегата от гнилоч. на 25+ години е. Дирекно и тя в кофата и на нейно място пак 19 маркуч и готово. Да отбележа само че маркуча който сложих е Семперит. скъпичък е но е тънкостенен и е почти като силиконов. не е от ония газаджийските дет са градинарски маркучи дебели твърди и се пукат на втората година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audifen_3 Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 На 4.10.2014 г. at 22:03, SinisteR написа: я дай точния тотал на тая тръбна арматура+труд+непредвидеини(гориво, време и други) пп: аз лично направих тая сметка, тънката, но след като вече бях огънал неръждаема тръба, с точните извивки, щуцер и планка и някак си математиката нещо не ми се върза. В крайна сметка, не я монтирах, защото не ми хареса как изглежда. След несполучливия ми опит като дизайнер, ден по-късно пристигна това за 50+6,30 лева Здравейте, Бихте ли ми казали от къде да поръчам тази тръба,защото моята е изгнила и вече цяла седмица търся по сайтове и не мога да намеря. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 Преди 22 часа, Audifen_3 написа: Здравейте, Бихте ли ми казали от къде да поръчам тази тръба,защото моята е изгнила и вече цяла седмица търся по сайтове и не мога да намеря. Благодаря! http://www.ssm.bg/OnlineStore/StoreItemNew.aspx?lang=bg-BG&search=true&fromPageSize=4&fromPage=0&itemNo=026 121 065 B Номера се вижда в линка. Потърси алтернатива ако искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 Купуваш си тръба неръждавейка 2 колена и си я правиш вечна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_karageorgiev Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 Здравейте колеги по въпроса с тръбата посъветвайте ме откъде да я намеря тази тръба нова,или няма надежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване