Jump to content

Метална тръба в охладителната система


kolu

Recommended Posts

Здравейте,

От известно време ми течеше антифриз по двигателя.Мислех,че маркучите не държат,пропускат при зглобката,но се оказа,че е едно метално съединение в системата.Оказа се една тънкостенна метална тръба,която вече е изгнила.Смъкна и я и запоих,но пак тече,или има още дупки или някоя от спойките  пропуска,едната дупка беше доста голяма.Въпросната тръба излиза от водната помпа и има изходи към смукателния  колектор и към радиатора за купето.

Ако някой се е сблъскал с подобен проблем,нека сподели как го е решил.Най-добрия вариант е нова тръба,но до сега по магазините, където съм питал  не намират подобно нещо на сносна цена.Старата ли да правя пак,нова ли да търся или има и друг вариант?

 

Въпросната тръба е под №12 в схемата   http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au.mycat?SelPg&t=aCUTdrAlE3bwJRN2Kn97T1lkSlA7fD5ufGwTdl96k0ZoZRGJiAEzdGgBMmFoBRP/ZTEvOyUVk6W8KAkcAgK038zstftgiDqnKr24T6nulWYRz4Ckv/l_JqDL3fJgd_W2LCMJx1IYO3KOmSvrIpAutgkemQP7DE7U9aNoKHImyF7pRkImBpPRwVA2QErto9Nnv3Lv7m8nHJr8mgQELR1D5kU9Bz8=

Редактирано от kolu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариянт - моргите. Друг вариянт търсиш тръба с този диаметър и подходяща дължина и огъваш, под налягане е та трябва да се внимава, най -лош вариянт силиконов маркуч от помпата до където отива. Най-лош е, защото металната тръбичка се предполага, че минава покрай нагрети части от двигателя, където полимера е по-неустойчив.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова е 71 пари с доставка до 5 работни дни! Говори с колегата Raino за някакви отстъпки в юнитрейд.

 

Това с правенето на тръба, аз лично го играх. Собственоръчно си я направих, но не останах доволен от резултата и поръчах нова. 

Варианта, да я вземеш от морга е само до като дойде новата!

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За си бях направил такава тръба - медна. Купих медна тръба Ф18  и фитинги: две колена, един намалител на 15мм и една тетка. Стана вечна, само дето колата на е вечна. Скоро ще я обявявам на части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианта с моргата е най-неприемлив.Да си направя от медна тръба беше първото нещо за което се сетих,но за в момента съм се отказал от този вариант.Учили са ме,че мед и алуминий не се понасят и единия метал "изяжда" другия.Тука в случая пряк допир между двата метала няма,но антифриза се явява като електролит.Сега ми идва на ум,ако калайдисам медната тръба от вътрешната страна,дали няма да избегна този ефект.Ако има някой който е на ясно с тези процеси,за взаимодействието между металите,нека да каже как стоят нещата.Може би най-дългия и труден начин е да ми огънат тръба и заварят накрайниците с подходящ диаметър,понеже съм зависим от други хора.

Трябва да избера един от вариантите,но кой?Нова,оригинална ми предложиха за около 70лв.Подобна на моята,но с други извивки ми намериха за около 25лв.

Все още имам надежда за нова,като ли не викам неволята.Още събирам идеи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако предвиждаш да го караш гроба още 1000тина години, тогава има смисъл да я калайдисваш. Ако ще те обърнат по гръб 70 лева, тогава я връщай в Надин и й взимай пачката сухо веднага. А ако нямаш някакви реставраторски психични отклонения слагай една втора употреба и недей да й трепериш толкова на кочината. Все пак това не е космическа совалка, а 20+ годишен скрап :hilezh:

Така или иначе до сега си потрошил поне 20 лева за гориво докато обикаляш магазините да си чатиш

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За си бях направил такава тръба - медна. Купих медна тръба Ф18  и фитинги: две колена, един намалител на 15мм и една тетка. Стана вечна, само дето колата на е вечна. Скоро ще я обявявам на части.

я дай точния тотал на тая тръбна арматура+труд+непредвидеини(гориво, време и други)

 

пп: аз лично направих тая сметка, тънката, но след като вече бях огънал неръждаема тръба, с точните извивки, щуцер и планка и някак си математиката нещо не ми се върза. В крайна сметка, не я монтирах, защото не ми хареса как изглежда. 

След несполучливия ми опит като дизайнер, ден по-късно пристигна това за 50+6,30 лева

030479432-big.jpg?r=0

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези аудита обаче , като се сменят 1-2 пластмасови фланеца , 1 изгнила тръба , изгнилите тапи по блока на двигателя , евентуално двата водни радиатора и разширителния съд , има някаква надежда да спре да намалява антифризът. Такава охладителна система надали има друга кола.

Редактирано от iovkom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и на двете аудита съм махнал въпросните тръби и на тяхно място е маркуч... Доста време вече нямам проблем нито с едното нито с другото....

Медни тръби, алуминиеви, поръчки от германия,калайдисване,фитинги.....   :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я дай точния тотал на тая тръбна арматура+труд+непредвидеини(гориво, време и други)

 

пп: аз лично направих тая сметка, тънката, но след като вече бях огънал неръждаема тръба, с точните извивки, щуцер и планка и някак си математиката нещо не ми се върза. В крайна сметка, не я монтирах, защото не ми хареса как изглежда. 

След несполучливия ми опит като дизайнер, ден по-късно пристигна това за 50+6,30 лева

030479432-big.jpg?r=0

:hilezh: :hilezh: :hilezh:  Еееее. Колега ти на подходящ фон си направил снимката   /НОВО    ....    К%р   .../

Сори за спама ама не се сдържах!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и на двете аудита съм махнал въпросните тръби и на тяхно място е маркуч... Доста време вече нямам проблем нито с едното нито с другото....

 

Колега,приблизително от колко време си с маркучите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: :hilezh: :hilezh:  Еееее. Колега ти на подходящ фон си направил снимката   /НОВО    ....    К%р   .../

Сори за спама ама не се сдържах!!!

такъв беше модела на пейката в парка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,приблизително от колко време си с маркучите?

Ами не знам но поне 2 или 3 години на В4-ката-2.3 Махнах тръбата щото има някаква снадка на края и че тя е 16 а на помпата е 19. И снадката е парченце маркуч даже с фабричен номер като резервна част. Махнах директно сичко в кофата и сега си е цял маркуч 19.

А на В3 1.8 май самата тръбичка даде фира кат на колегата от гнилоч. на 25+ години е. Дирекно и тя в кофата и на нейно място пак 19 маркуч и готово. Да отбележа само че маркуча който сложих е Семперит. скъпичък е но е тънкостенен и е почти като силиконов. не е от ония газаджийските дет са градинарски маркучи дебели твърди и се пукат на втората година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
На 4.10.2014 г. at 22:03, SinisteR написа:

я дай точния тотал на тая тръбна арматура+труд+непредвидеини(гориво, време и други)

 

пп: аз лично направих тая сметка, тънката, но след като вече бях огънал неръждаема тръба, с точните извивки, щуцер и планка и някак си математиката нещо не ми се върза. В крайна сметка, не я монтирах, защото не ми хареса как изглежда. 

След несполучливия ми опит като дизайнер, ден по-късно пристигна това за 50+6,30 лева

030479432-big.jpg?r=0

Здравейте, 

Бихте ли ми казали от къде да поръчам тази тръба,защото моята е изгнила и вече цяла седмица търся по сайтове и не мога да намеря.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Audifen_3 написа:

Здравейте, 

Бихте ли ми казали от къде да поръчам тази тръба,защото моята е изгнила и вече цяла седмица търся по сайтове и не мога да намеря.

Благодаря!

http://www.ssm.bg/OnlineStore/StoreItemNew.aspx?lang=bg-BG&search=true&fromPageSize=4&fromPage=0&itemNo=026 121 065 B

Номера се вижда в линка. Потърси алтернатива ако искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...