Jump to content

Съвет за боядисване на А4 Б6 1.8Т


bobitovn

Recommended Posts

Мострите вече са готови, едната е с мат лак, другата с обикновен.Още съм пред голяма дилема, дали да е мат, а тавана и огледалата да останат с черен гланц примерно.Много е сложно да се вземе решение, без да има боядисан детаил и да се види нагледно.За сега повечето ми колеги клонят към мат, вие бихте ли изказали някакво мнение по снимките по-долу.Качеството е малко кофти, но телефона ми толкова може да снима.

Применра снимка на таван: https://www.google.bg/search?q=%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B5+%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%86+%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD&rlz=1C1ASUC_enBG555BG555&espv=2&biw=1309&bih=714&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Qaw7VIvLLaXN7Qbcl4DYBA&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=audi+a4+b6+blue+colour+and+black+roof&facrc=_&imgdii=_&imgrc=yrU401F09DdWJM%253A%3BkIov4e3lt0fkyM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.a4mods.com%252Fpics%252FFAQ%252FAppearance%252Fdscn0307mediumrq0.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.a4mods.com%252F%253Fpage%253Dwebcontent%252Fpages%252FFAQ_Appearance.html%3B800%3B600

z4lO3u.jpgC3lUOi.jpg2N5BOY.jpgRegtKW.jpg

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам още малко време за размисъл, до края на седмицата, като е готов резултата, ще постна снимките преди и след :).Дано не стане циганийка най-голяма  :steinigung:  :hilezh:

Днес оставих колата за рециклиране на алтернатор, като мислех че ще мина само с реле-регулатор, ама що да е евтино, като може и да е по-скъпо.... отиде и инерционна шайба за смяна.Чак ми минава желанието за боя, с тези на пръв поглед дребни ремонти все за по 300лв. единия.  :hilezh:  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се оплаквай, че ако видиш мойта как пуши отзад като трабант лошо ше ти стане :D С тая боя обаче после ще трябва и едни хубави 17-18-ки :D. Иначе не важи :P

 

P.S. Вчера ходих до Мишо да види газта с новите свещи нещо да я пипне и да видиме що излиза тая тъпа грешка за бедна смес и ми разпроби дюзите повече, и каза, че сега времената били много по-добре. Естествено разлика във вървежа не усещам, но дано спре да набива тъпата грешка. Качи ми и някъв ъпдейт на софта и вече си прехвърля на газ и под 1000 оборота :). Може да минеш и на тебе да го качи щото си е друго ;)

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17-ки или 18-ки са задължителни, независимо от лошите последици( най-вече финансови).  :hilezh:  Иначе като ви слушам трябва да се чувствам голям късметлия с моята кола, на която най-големия ремонт за година и половина беше смяна на бобини. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ще го посетя Мишо при първия възможен момент(за човека дето ни монтира газовите говориш нали).

17-ки или 18-ки са задължителни, независимо от лошите последици( най-вече финансови).  :hilezh:  Иначе като ви слушам трябва да се чувствам голям късметлия с моята кола, на която най-големия ремонт за година и половина беше смяна на бобини. :)

С удоволствие бих сложил 17-ки, но карам предимно градско и дискомфорта причинен от тях ще е доста голям :).Иначе визията ще е съвсем друга.

Ако за година си сменил само бобини, верно си късметлия.При мен се случиха доста проблемчета, дребни но пък за сметка на това, никак не бяха евтини за решаване.След цялата тази реставрация по автомобила, започнах да придобивам, монтьорски умения, след година може и диагностика да си правя сам, знам ли  :hilezh:

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17-ки или 18-ки са задължителни, независимо от лошите последици( най-вече финансови).  :hilezh:  Иначе като ви слушам трябва да се чувствам голям късметлия с моята кола, на която най-големия ремонт за година и половина беше смяна на бобини. :)

Еми то кола и жена си е на късмет, нали знаеш :D. Иначе като цяло и аз не съм правил кой знае какво освен обтегача на веригата, три клапана дето смених за по 80лв и кутията на компа, че течеше вътре от нея. Сега обаче с тоя ремонт на турбина ли гумички ли ще са ще дръпна и аз напред с ремонтите :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие бих сложил 17-ки, но карам предимно градско и дискомфорта причинен от тях ще е доста голям :).Иначе визията ще е съвсем друга.

 

Ако не си със спортно окачване, возията със 17-ки не е хич лоша, освен ако не сложиш 215/45 гуми, или някакви с подобен профил(нисък). А пък ако си със спортно такова, и с 16-ки си друса. Тоест искам да кажа, че окачването има много по-голямо значение от размера джанти. Аз не намирам разлика на моята между 16-ки с 205/55 и 17-ки с 235/45. Все си друса яко. :hilezh:

@kosio85, прав си, до късмет е почти винаги. Изключвам случаите с покупки на явни гробници на половин цена. :)

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и според мене това е по важното. Знаеш мойта със спортното окачване колко по-твърдо вози от твойта, а е с 16-ки. Със 17-ки се съмнявам да е по-различно. След 10 месеца каране по родните дупки, започнаха да подрънкват някакви неща вътре. А като я взех даже и на павета нищо не се чуваше да трака от пластмасите. 12 години не се е раздрънкала. Идва тука и става леш за нула време. Няма такава мизерия дето живеем просто.

А иначе мойта ако не друго поне вътре и вънка няма забележки. Много е гледана то си личи. Просто явно на някои неща си им идва времето в даден момент, колкото и да е поддържана. :)

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с нормално окачване и мисля така да си остана, колата е ежедневка и не виждам как ще се оправям с паркирането по бордюри, ако го сменя.Другото лято, може да сложа едни 17-ки, сега ще е боята, че има ръжда за оправяне и трябва да стане преди зимата :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тегаво е със спортното. Аз редовно псувам по легналите полицаи. Много се закача на всякакви места, ама до сега все такива по-ниски коли съм карал и съм свикнал. Иначе и при мене се откриха едни ръждички, които са били умело замаскирани от джамбазите, но след толко мивки почнаха да лъсват. Сега като ми правят бронята ще ми ги оправят и тях, но без да боядисвам целия детайл, че са точно отдолу на подкалника отзад и ми казаха, че ще се нагласят :) Иначе и аз мисля другото лято да я обуя на 17-ки, ама има време.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Има леко развитие по темата, в момента стои малко като мат, понеже не е нанесен още лака(гони се синя перла-луд на шарено се радва :) ).И баланса на бялото е неточен.За съжаление, нямаше финанси за С-лаин залъгалки  :hilezh:

http://prntscr.com/51wyra

http://prntscr.com/51wyy7

http://prntscr.com/51wz2v

П.С. оправих линковете вече, мерси за забележката :)

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дали ще трябва да мина през КАТ, за смяна на цвета в талона, предвид това, че стария цвят си беше тъмно син.Тавана ще е черен, но все пак черния цвят няма 30% от общата площ и би трябвало да се регистрира като едноцветна.Ако спра да попитам някоя патрулка, като нищо ще ме глобят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

черния таван е демоде вече, а дано това , че не е махната отзад емблемата А4 на капака не е контестат за качеството на бояджийската работа!

 

и да, трябва да минеш кат , защото цвета не е тъмно син !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва, че са остатъци от лепило. Иначе не може още да се разбере по снимките, тъмнички са малко. Талона, и аз мисля, че се сменя. Трябва да стане "син металик" май... :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее защо черен тавана бе човек. Ще развалиш цялата работа. Толкова яка изглежда боята, моля ти се направи го син :D. Иначе емблемата е махната и това е лепилото отдолу според мене. Мисля, че ще трябва да ходиш да сменят талона. Определено цвета не е тъмно син :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да погледна до къде са стигнали.Тавана вече е направен и е късно за промяна, не изглежда толкова зле според мен, може би щеше да е по-добре в цвета на купето, но каквото такова.А надписа на багажника е бил лепен с нещо здраво и няма махане.На някои детаили е имало доста кит, всичко е свалено и поизправено с цел максимално да се ограничи ползването на кит.В момента едната част е лъскава(гланц), другата стои като мат и в двете разцветки не изглежда зле, но мата по-ми харесва някак, за съжаление вече е късно да се прави мат.  :hilezh:

7701792.jpg

П.С. Някой да е свалял пластмасовите триъгълници на задните стъкла и детаила на колонката между двете врати(черните на снимката) да сподели как става?

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :) , ще има прилична фотосесия след 4-5 дни(още не е за пред хора дето се вика), има още доста процеси докато добие окончателен вариант, иначе на мен ми се видя почти готово, идваше ми да се кача и да я отнасям :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лудница е боята. Не е чак толко зле с черен таван, ама да си е един цвят щеше да е по-яко. Долу черните пластмаси ги направихте в цвета на купето нали? Аз заради това черно я чаках една седмица мойта само за бронята. Много трудна била тая черната матова боя. Така ми обясниха. На лете мисля да придобие цялостен сив вид :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...