Jump to content

Проблем с топлото който е голяма загадка


KPACEH

Recommended Posts

Здравей те на всички

 

Става въпрос за един АФН , чието топло тотално го няма. Следните неща съм проверил:

 

1. диагностика с vcds- клапите са наред , няма грешки и тестовете се минават. Видимо от долу също се вижда как се движат.

2. на загрял двигател по климатроник, по табло и по комп температурата е 84- 90 градуса. 

3. маркучите са горещи всичките, като тези на радиатора на купето- вход и изход също са горещи

4. колата е проверена и за въздух- обезвъздушена е 100%

 

Вече влизам в някакъв филм  и не мога да разбера защо няма топло, всичко уж е 6 ама топло нъцки. Дайте някакъв акъл какво да гледам още и къде да търся проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали това писах, клапите по диагностика и видимо са наред. Радиатора на вход и изход, тръбите са горещи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те на всички

 

Става въпрос за един АФН , чието топло тотално го няма. Следните неща съм проверил:

 

1. диагностика с vcds- клапите са наред , няма грешки и тестовете се минават. Видимо от долу също се вижда как се движат.

2. на загрял двигател по климатроник, по табло и по комп температурата е 84- 90 градуса. 

3. маркучите са горещи всичките, като тези на радиатора на купето- вход и изход също са горещи

4. колата е проверена и за въздух- обезвъздушена е 100%

 

Вече влизам в някакъв филм  и не мога да разбера защо няма топло, всичко уж е 6 ама топло нъцки. Дайте някакъв акъл какво да гледам още и къде да търся проблема. 

Зравей при мене беше същия проблем и се оказа запушено радиаторчто на парното . Маркучите на парното и двата бяха топли (горещи) ходох при един познат майстор   и той ми показа радиаторче на парното за Ауди  и ми показа как радиаторчето на парното е направено, и видях че входа и изхода на радиаторчето  са свързани  и водата циркулира само през маркучите а не слиза надолу в питата да стопли . Проблема беше решен като първо пробвах да отпуша радиатора с някаква течност за радиатори но нямаше  ефект след това ми писна и отодох на една автомивка махнах маркучите и двата  и с пароструйката бой , отначало нищо голяма тапа но после кал и ръжда  ,препарат  и пак вода с пароструйката и готово .Дано и при тебе да е така , само радиаторчето да не е изгнило че вътре ще стане леш в купето но трябва да се рискува .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за клапите и аз се сетих но реално няма никакви дунапрени , въздуховодите практически са идеално чисти. Сега разбрах че е имал някакъв проблем с предния радиатор, който явно е имал теч и аверчето е сложило добавка в антифриза и теча е спрял. Съответно най ми се струва да се е запушил радиатора на купето. 

 

Имате ли идея колко антифриз събира радиатора за да знам след като го разкача колко антифриз да си подготвя. Разкача имам предвид не да го сваля а както каза колегата да се опитам да го промия на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колеги аз пробвах с вода само отначало имаше тапа после излезе някои друга люспа и до там ефекта беше нулев мисля да опитам с препарат но не знам какво да сложа имате ли идеи само без оцет. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за клапите и аз се сетих но реално няма никакви дунапрени , въздуховодите практически са идеално чисти. Сега разбрах че е имал някакъв проблем с предния радиатор, който явно е имал теч и аверчето е сложило добавка в антифриза и теча е спрял. Съответно най ми се струва да се е запушил радиатора на купето. 

 

Имате ли идея колко антифриз събира радиатора за да знам след като го разкача колко антифриз да си подготвя. Разкача имам предвид не да го сваля а както каза колегата да се опитам да го промия на място.

6 литра събира цялата система  или 3 литра концентрат от червения който е -75 градуса и 3 литра вода и готово на  - 36 градуса . Аз мислех да налея само концентрат но ми казаха  че не е добре много е силен и ще разяде нещо или ще скапе водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колеги аз пробвах с вода само отначало имаше тапа после излезе някои друга люспа и до там ефекта беше нулев мисля да опитам с препарат но не знам какво да сложа имате ли идеи само без оцет. :steinigung:

Ходи питай някъде където продават аксесоари за автомобили какви препарати имат и те ти предлагат сипваш в антифриза иготово но при мене нямаше ефект и затова с пароструйката . Между другото след като източих антифриза после продухах радиаторчето с компресор и тогава сипъх новия анифрис.Ако не стане с пароструйка  лошо   събаряш цялото табло и сменяш . Това е  друг изход няма .  Този целия бъбрек съм го ял без да свалям таблото .Дано стане и успех .

Редактирано от G_72
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес си взех препарат за радиатор обаче се сипва в системата аз мисля да извадя маркучета към купето да затяпя единия край, а на другия парче мъркуч на по горно ниво и с фуния да напълня радиатора с тоя препарат да по стой час два да го промия с вода под налягане от чешмата да видя какво ще се получи.Дали ще стане така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли. Идеята е да се кара известно време на загрял двигател за да се промие по-добре системата. След това се източва антифриза и се изхвърля и се слага нов. Въобще с тези радиаторчета си е тегава работата и в крайна сметка след всички мъки по почистването му се купува ново радиаторче за парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес си взех препарат за радиатор обаче се сипва в системата аз мисля да извадя маркучета към купето да затяпя единия край, а на другия парче мъркуч на по горно ниво и с фуния да напълня радиатора с тоя препарат да по стой час два да го промия с вода под налягане от чешмата да видя какво ще се получи.Дали ще стане така?

Препарата  се сипва в системата , не в казанчето  на  радиатора на парното  трябва да има налягане за да може да отпуши .Ами ако е запушено радиаторчето как ще го сипеш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли. Идеята е да се кара известно време на загрял двигател за да се промие по-добре системата. След това се източва антифриза и се изхвърля и се слага нов. Въобще с тези радиаторчета си е тегава работата и в крайна сметка след всички мъки по почистването му се купува ново радиаторче за парното.

Извинявай колега но е добре да се пробва , нищо не губиш а само може да отървеш кожата за смяна на радиаторче и сваляне на таблото което струва пари .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като надух маркуча излиза от изхода въздух и антифриз затапих единия край и го налях влезе вътре препарата и сега ще чакам час два.Радиатора върти антифриза не е тотално запушен,четох мнение на един колега,че на долу радиатора се запушва и за това така направих.Оставих обаче в радиаторчето топъл антифриз за по лесно разграждане на боклуците.Казаха ми,че ако сваля жабката се вижда клапата за топъл и студен въздух да видя има ли дунапрен по нея да не би там да е проблема.Та вижда ли се тази клапа да си играя ли да махам жабката?



Извинявай колега но е добре да се пробва , нищо не губиш а само може да отървеш кожата за смяна на радиаторче и сваляне на таблото което струва пари .

 

 

Едва ли. Идеята е да се кара известно време на загрял двигател за да се промие по-добре системата. След това се източва антифриза и се изхвърля и се слага нов. Въобще с тези радиаторчета си е тегава работата и в крайна сметка след всички мъки по почистването му се купува ново радиаторче за парното.

Да колеги аз ново ще взема ,но поне тая зима да изкарам ,а и това табло много ми свиди да го свалям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето си работи клапата ме интересува как е значи няма да я видя,а има ли начин да я видя как е без да махам половината кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти значи ще се моля да не са клапите проблема,макар да имам съмнения ,че и те са духнали защото летяха дунапренчета през клапите преди време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега но е добре да се пробва , нищо не губиш а само може да отървеш кожата за смяна на радиаторче и сваляне на таблото което струва пари .

 

В радиаторчето на парното се отлага котлен камък, който не позволява топлообмена - понякога достига слой от 1-2мм на тръбичките отвътре. Когато се прави локална промивка, на някои места котления камък се отлепва на люспи и това подобрява топлия въздух към купето. За съжаление на повечето места си остава и реално радиаторчето не работи на пълния си капацитет. Най-добре се сваля котлен камък с бира, но изисква многократно накисване и промивки защото се "пени" много. Затова и препаратите, които продават изискват каране известно време с него - за да разтвори максимално котления камък. Като отрицателен ефект от промивката понякога почват течове от охладителната система - т.е. радиаторчето или дори водния радиатор отпред може да протече.

 

Имам в предвид, че съм минал по този път с различни промивки и препарати и в крайна сметка смених радиаторчето на парното. Просто подобрението от промивките беше нищожно и като паднаха температурите под 4-5С духаше почти хладко.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези промивки ефекта временен. И аз преди си мислех че имам парно, след промивка, но когато реших че ми е писнало и го смених, разликата беше огромна. Сваляй, сменяй и си облепо клапите. Ако ръцета не са ти в задника и внимаваш, ще се оправиш за няколко часа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги направих процедурата и ефект им.Духа доста по топло от преди,но става нещо когато искам да сменя да духа към прения прозорец се пуска автоматично климатика спирам го духа хладно трябва да го дам до lou после на хи да спра вентилацията и после пак да я пусна и тръгва топлото.Като пусна към пасажерите да духа е по топло от към прозореца и не се пуска климатика ама дам ли към прения прозорец се пуска сам климатика.Защо става така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако натискаш бутона за бързо обдухване на предното стъкло автоматично се включва и климатика за да изсуши въздуха. Просто изключи компресора и ще остане да духа само топло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай за тъпия въпрос ама на кое викаш бутон за бързо обдухване ,а като спра климатика неще да духа топло тря го спра и пак да го пусна както писа по горе ,че да духне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...