Jump to content

Термостат


NE DIAL KU

Recommended Posts

Има ли причина термостата да остане затворен при достигане на определената температура ? Двигателят работи и достига 90 градуса   и подминава към 100 ,а долния маркуч на радиатора остава студен. Системата си беше обезвъздушена и до момента не съм имал проблем  и стрелката ковеше на 90 градуса, а сега казанчето завира ? Как да разбера дали не е гарнитура на главата или водната помпа ?

Редактирано от NE DIAL KU
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен значи термостата ти е за смяна :) Щом колата загравя а долният маркуч е студен значи или не отваря или не достига вода до него(запушено парно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Смених термостата, но историята се повтаря . До 90 градуса всичко е наред,а от там нагоре термостата не отваря и завира.Турбинката на водната помпа пластмасова ли е ? Има ли вероятност да се е строшила,че е 17-годишна ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колега,с твоята немарливост към колата ни заливаш с странни въпроси и очакваш съвет и помощ.Купуваш кола и не и правиш пълно обслужване,ремъци,водна помпа,термостат,масла за двигател,скорости и диферинциал.антифриз и радиатор.Каквото посееш това ще жънеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах,че не съм сменял водната помпа !Това не значи че не съм сменил ремъци,ролки,антифриз,свещи ,масла на двигател и скорости /диференциала е в скоростната кутия /  а радиатора защо да го сменям ? Колега , има хора които си задават въпроси за признаците на дадена повреда и други които отиват с пачката в сервиза и покрай повредената част им сменят и някоя здрава и те са щастливи !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водната помпа е консуматив, който се сменя със смяната на ролки и ремъци, за да няма после ядове и маса лев разходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбинката на оригиналната е от нещо като пластмаса и се случва да превърти в оста.

Аз по-скоро бих проверил за въздух в системата. Нищо чудно и през гарнитурата да влиза, но ще го хванеш по твърдостта на водните съединения.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започни от най-евтиното и елементарно предположение-капачка на разширителен съд.После термостат,помпа и пр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 виж си казанчето и капачката дали не са се съсипали от толко завиране ( моето беше така)  и после  провери дали радиатора ти е студен у долната част .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...