NE DIAL KU Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 (Редактирано) Има ли причина термостата да остане затворен при достигане на определената температура ? Двигателят работи и достига 90 градуса и подминава към 100 ,а долния маркуч на радиатора остава студен. Системата си беше обезвъздушена и до момента не съм имал проблем и стрелката ковеше на 90 градуса, а сега казанчето завира ? Как да разбера дали не е гарнитура на главата или водната помпа ? Редактирано 19 Октомври 2014 от NE DIAL KU Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 А ми първо си смени термостата,има лакмусови хартийки които се потапят в антифриза и показва наличието на газове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maldinesta Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Според мен значи термостата ти е за смяна Щом колата загравя а долният маркуч е студен значи или не отваря или не достига вода до него(запушено парно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 19 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Каква марка термостат ще препоръчате ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 "Behr" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maldinesta Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 ВАЛЕР ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 21 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Смених термостата, но историята се повтаря . До 90 градуса всичко е наред,а от там нагоре термостата не отваря и завира.Турбинката на водната помпа пластмасова ли е ? Има ли вероятност да се е строшила,че е 17-годишна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Ей колега,с твоята немарливост към колата ни заливаш с странни въпроси и очакваш съвет и помощ.Купуваш кола и не и правиш пълно обслужване,ремъци,водна помпа,термостат,масла за двигател,скорости и диферинциал.антифриз и радиатор.Каквото посееш това ще жънеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 21 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Казах,че не съм сменял водната помпа !Това не значи че не съм сменил ремъци,ролки,антифриз,свещи ,масла на двигател и скорости /диференциала е в скоростната кутия / а радиатора защо да го сменям ? Колега , има хора които си задават въпроси за признаците на дадена повреда и други които отиват с пачката в сервиза и покрай повредената част им сменят и някоя здрава и те са щастливи ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Водната помпа е консуматив, който се сменя със смяната на ролки и ремъци, за да няма после ядове и маса лев разходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Турбинката на оригиналната е от нещо като пластмаса и се случва да превърти в оста.Аз по-скоро бих проверил за въздух в системата. Нищо чудно и през гарнитурата да влиза, но ще го хванеш по твърдостта на водните съединения.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ozimen Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Започни от най-евтиното и елементарно предположение-капачка на разширителен съд.После термостат,помпа и пр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 виж си казанчето и капачката дали не са се съсипали от толко завиране ( моето беше така) и после провери дали радиатора ти е студен у долната част . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 27 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Турбинката на водната помпа се оказа строшена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване