kraskko Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 имам питане за центровката на моята колица ауди 80 б4 1,9 тди 90 кс ,застудя и взе да пали по-тегаво сутрин.завърта 2-3 оборота и пали,пали равномерно няма странни пушеци(просто по-бавно палеше).акомулатора е нов на 1 месец със 640А стартов ток,ревизирах стартера (нови четки,почистване и смазване) .преди 2 дена бутнах помпата на предварение и вече имам добре палеща кола(сутрин)обаче се появи сив пушек във високите обороти 2500-3500 с газ до край,вместо черен дим попушва сиво-бяло,пушека може и преди да го е имало но не съм го забелязвал,днес един приятел караше след мен и каза,че пуши сиво. http://prntscr.com/529pw0http://prntscr.com/529q7hтова е резултата след въртенето на помпата,не съм гледал белезите и разхода на масло е около 2 литра на 5-6 хил км.има ли пушека(сивия) нещо общо с бутането на центровката или си е от харча на масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Центровката е добре сега, пушенето вероятно е заради по-студеното време вече и разхода на масло, наистина е височък. Възможно е и налягането на отваряне на дюзите да е спаднало и въобще целия мотор включително и помпата са си поизносени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 еми да,мотора е на 500 000 км реални,поне човека от който купих колата още не го беше върнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Ама как познах аа? Ако бях ти казал, че е на толкова, обаче беше върнат на 170 000 нямаше да повярваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 е чак пък толкова ли да съм наивен,20г кола на 170 хил,....айде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Дай и още малко предварение да стане актуал старт 2.1 а таиминга да отиде на 65 и би трябвало този сив пушек да изчезне и при мен го имаше преди ,а тези обороти 903 не са ли малко много ,при нас не трябва ли да са 861. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 оборотите ги вдигнах,че имам разбит тампон на мотора и на 860 тресе повечко иначе съм чел някъде,че надлъжните мотори са на 861 об/мин .казваш да дам още малко предварение ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 предполагам си чел колко мъка беше с моита докат уцеля правилната центровка , е и тук по форума колегите са писали при каква центровка наи добре върви таиминг 65-67 милиграми 2.2-2.4 ., така ми харесва как върви колицата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 (Редактирано) Не пипай центровката! Сега е на 60, разликата до 65 е един косъм, освен да стане по-шумна друго няма да стане, пушека няма да изчезне. Иначе милиграмите ако се смъкнат малко ще е по-добре, но не с местене на плочката. Редактирано 2 Ноември 2014 от Zinoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 то няма как да ги смъкна повече без да бутам ел.блока.от адаптациите съм го свалил на макс ще пробвам да ви пусна линк със клипче за да видите какъв е пушека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 От адаптациите нищо не си направил, местенето на плочката също ще има малък ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Точно това мислех да попитам колегата зиното ,според него на какво показание на адаптации е наи добре да се направят тези милиграми,защото и при мен там са свалени на макс ,на 132 ..а съм ги докарал от ел блока ,защото ако ги оставя даречем на 120 и ги направя от ел.блока 2.2-2.4 ,не ми харесва как върви в диапазона 2000-3000 малко е по мудна ,иначе след 3000 пък дарпа повече,та каде е границата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 От адаптациите нищо не си направилкак да ги смъкна тогава на 2,2 2,4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Зависи от конкретния автомобил, дали има проблеми с палене, топла, студена и други неща. Принципно се правят на 128 софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Мерси колега ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 ето и видео (не е мн качествено за което се извинявам) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Според мен пуши на масло , от зад този който кара зад теб на какво му мирише ако пусне парното ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dymbo Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Здравейте днеска закачих колата си на ваг ком за да видя центровката .сутрин студена пропушва сиво някои може ли да ми каже дали е добре или трябва да се пипне ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 На загряла кола я направи на тайминг 68-70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Според мен пуши на масло , на какво му мирише ако пусне парното ...на масло мирише ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Гумички на клапани сменял ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 10 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 не,съмнявам се да е само от гумичките,компресията е 25 бара и на 4-те цилиндъра(което е в норми)но сегментите маслените може да са си заминали.ще се отваря двигателя ама живот и здраве чак на пролет.сега ще оправя горивото(милиграмите) и да пали добре зимата,пък като се покажат кокичетата ще го мисля.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 може и да са заминали ,а може и да не са,маи по лесния и евтин вариант е да смениш гумчките ,за 3 часа работа и да видиш ще пипа ли маслото,пак после бутаи мотора ,че си е разход и разправия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 10 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 е ще го мисля,то гумичките със сигурност са заминали...съмнявам се и в клапана на картерната вентилация,като сваля маркуча след дебитомера(към студената част на турбото)има доста масло,явно и той не работи кат хората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 (Редактирано) и при мен има доста масло от картерната вентилация то там е нормално да има ,но нямам голям разход на масло за 10000 км около 500-600 гр ми се губят само и то започват да се губят след 7000км Редактирано 10 Ноември 2014 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване