Jump to content

Монтиране на фарове ОЕМ ксенон на а4 б5 2000г.


PAVKATA26

Recommended Posts

Колеги, един въпрос ме мъчи от доста време. На старата ми а4 (б5, 2000г.) съм решил да сменя фаровете, т.к. са счупени крачетата за захващане. На фаровете са монтирани афтър маркет ксенони, със слим баласти. Та, въпроса ми е ако взема ОЕМ фарове Валео, с ксенон фабричен на тях и крушки, дали ще бъде възможна смяната, в режим plug&play, или ще трябва да се преправя инсталация или да се слагат преходници на букси, или знам ли и аз какво още?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви са твоите в момента, но по принцип за ОЕМ фаровете се продават ремонтни комплекти за счупените крачета. Завиват се допълнително към фара нови крачета. Даже самия фар е подготвен за такъв ремонт. Това може да е по-добрия вариант от смяна, освен ако твоите не са ОЕМ и са зле.

Редактирано от MaxZ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е фейслифт и вземеш фарове от фейслифт, може да се заменят директно. Моята беше с фарове със/за заводски ксенон, сега е с фарове, които са оригинално без заводски ксенон, буксите съвпадат и няма проблем.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колеги благодаря за отговорите. Колата е фейслифтова, с ОЕМ фарове Валео, и с китайски ксенон. Въпроса ми беше дали буксите съвпадат, но както колегата ghostdog е написал - всичко трябва да е точно и мога да поръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Юнитрейд имат, сигурно и в Порше. Има вероятност и по другите магазини за части да има. Тези които съм виждал бяха от Юнитрейд и бяха нещо като Г-образни планки с по една видия.

Ето тук може да се види как като са счупени крачетата отдолу има заготовка за ремонтния комплект да се завие. Последните три снимки:
http://www.audizine.com/forum/showthread.php/599842-B5-A4-S4-Valeo-Xenon-European-Spec-Headlight-Passenger-Side-OEM-E-Code-Brand-New

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има читави фарове, наистина са доста кът като оферти, но пък цените са 300+ лева. Поне за мен варианта с Депо и TYC отпадна, след като прочетох негативни коментари в чуждите форуми за тях, за нови Валео не ми се мисли - те са на половината от цената на колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фарове има много по-евтини, но не са в България. Последно взех фаровете от Англия по 19.90 паунда парчето, с доставката до България 10лв за двата цената става доста приемлива. Фаровете са буквално като нови, без нужда от миене или каквото и да е потъмняване на рефлектора, единият има две драскотини, които дори няма да си играя да полирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз гледах в ebay.de и в ebay.co.uk, но всичките бяха на цени над 100 паунда или над 150-200 евро. Обаче не намерих нито един чифт на аукцион, почти всички бяха на директно пазаруване, като имаше и оферти за аукцион на един фар, но не и комплекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си със старите фарове защото ще се вкараш в страшен филм с този ОЕМ-ски ксенон. Броня ,пръскалки, датчици за ниво 

Пръскалките и датчиците за нивото нужни ли са, за да работи фара? Никъде не съм го срещал като изискване. От това, което съм чел, фаровете с датчици за нивото и нормалните, които се управляват от копченце, не се различават конструктивно. Може и аз да бъркам.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са задължителни но за да работят фаровете коректно трябва да ги има  Нивото на ксеноновите се следи от датчици които ги регулират според това колко е натоварена колата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз гледах в ebay.de и в ebay.co.uk, но всичките бяха на цени над 100 паунда или над 150-200 евро. Обаче не намерих нито един чифт на аукцион, почти всички бяха на директно пазаруване, като имаше и оферти за аукцион на един фар, но не и комплекти.

Ако търсиш фарове със заводски ксенон, е възможно да няма евтини. Моята кола беше със заводски ксенон, не ми хареса как светеше. Рециклирах рефлекторите на лупите, пак не ми хареса как свети, но имаше положителна промяна. Сложих "чисти" лещи на лупите, водят се clear lens и са вид ъпгрейд, отново се подобриха нещата, но пак не ми харесваше как свети. Накрая сложих едни биксенонови лупи FX-R на мястото на оригиналните и нещата просто заспаха. Проблемът с фаровете за мен е решен, адски доволен съм от светенето и който се е возил в колата вечер е оставал приятно изненадан. Монтажът е направен така, че оригиналните дълги в рефлекторите остават да работят както са заводски. Като присветна на някой, направо му прогарям вратлето.

Не са задължителни но за да работят фаровете коректно трябва да ги има  Нивото на ксеноновите се следи от датчици които ги регулират според това колко е натоварена колата 

Нивото на фара се регулира според натоварването, това го има и на колите с ръчен реглаж, с копче за нивото. Реално е същото, но нямаш два безмислено скъпи датчика отпред и отзад, които от влагата и прахоляка умират редовно.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, на колата няма реглаж на фаровете, нито с нивомати, нито с копче вътре на таблото - просто се настройват ръчно и до там! А какъв кит си сложил за ъпгрейд на лупите, ако имаш линк?

А и в интерес на истината не търсех с никакъв ксенон (в ebay), просто ми трябват нови фарове, но се случи че има оферта с фабричен ксенон, тук в Бг и за това и пуснах темата. Утре ще Ви кажа какъв е резултата от промяната ;)

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това са лещите, които стават на лупите на B5 - http://www.theretrofitsource.com/components/lenses/tsx-r-clear-lens.html. Преди време съм ги виждал и тук - http://www.retrofitlab.com/.

Имаш и лс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка - неможе да нямаш копче вътре на конзолата за регулиране на фаровете. (щом си Фейслифт)

Друг е въпроса дали е работило или дали фаловете са имали машинки за нивото.

 

Иначе самото регулиране на светлинния поток се извършва ръчно чрез врътките на фара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да няма копче за реглаж на фаровете вътре,досега са ми пристигали два броя а4 фейс без ел.реглаж на фаровете.Съответно и във фара няма машинка и няма окабеляване 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам Марто, колата е моя от 2007г. ;)

А и липсата на реглаж се потвърждава и от факта, че във фара влизат само 4 кабела, останалите позиция в буксата са празни. Обаче, сега като се замисля, мога да се вкарам във филм с фитване на един реглаж, дали с нивомати или с копче все още нз, но ще питам едно майсторче, на което му се занимава с такива работи. В интерес на истината, Б7-ата, която карам, е с автоматичен реглаж и съм много доволен, а и не заслепявам отсрещните водачи, така че това е най-доброто, но ще видим. Първо да светната фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял от стандартни Валео без ксенон на фейслифт такива от S4 и всичко е директно 1:1 ... Нямаш проблеми

Sended from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...

Колеги темата е много стара и не знам дали някой ще прочете писаниети ми, но се надява

Карам Ауди а4 б6 2003 г. Преди няколко дни ме удариха и замина стъклото на десния фар. Фаровете са с фабрични ксенони. Намерих истински фар на старо /не китайски/ без ксенон. Тъй като ксенона ми е изправен/пробвах свети/ мога ли да го преместя в другия фар ?? Буксите изглеждат еднакви.

Предварително благодаря за съветите.

Игнат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...