hysterics Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Шпекси, как разбра кой е маршрутът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Сигурно дебне да ти източи нафтата...а от кога шпека кара 3.2, нали беше масонин с 4.2 V8? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Тва за прикритие..Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 2.0 тди фабрично без дпф от шела на българия до бизнес парка 6.2 с трафик, 5.8 без сутрин и вечер всеки ден ще дам сега Стефан да ми махне задните седалки и турбото и казанчето за чистачки и ще реализирам още литър икономия поне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 (Редактирано) Е да, ама 3.0тди е х2 мощността на твоя мотор + 4х4 и автоматик...Аз съм го казал 2.0тди е много икономичен и се возиш на цигания с него, моя никога не съм успявал на магистрала да го докарам над 10, а в града много рядко, но съм успявал. Редактирано 1 Септември 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 При мен градското ми е 7-8 в един момент става 12, сменям въздушния филтър и пак 7-8. Не изкарва година деба... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 И аз моя филтър го меня на 6-7к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Аз говорех за маршрут Студентски -> Семинария -> НДК -> България -> Гешов -> К. Величков -> Тодор Александров. Това в 23ч. си е маршрут със бая светофари, всичките работещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 И мен сега ми е около 10 със спокойно градско каране без много задръстване. Преди с ЕГР, ДПФ и катализатор под 12 рядко съм падал по същите маршрути... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Шпекси, как разбра кой е маршрутът? Няма особена разлика откъде ще минеш по това време.И мен сега ми е около 10 със спокойно градско каране без много задръстване. Преди с ЕГР, ДПФ и катализатор под 12 рядко съм падал по същите маршрути...Сега на всички е нисък, след месец ще видиш реалния.По коледа пак всички имаме нисък разход. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Има го и това, но сега пак има задръствания заради Цариградско и ползваш климатик освен, ако не искаш да шашнеш колежките с телесната ти миризма след 30 минути под слънцето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Ти нали не ползваше климатик. Сега си почнАл ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Не, в града не го ползвам, само като пътувам извънградско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Не знам... на мен ми е супер досадно да гоня ниския разход, а то дори не си заслужава кой знае колко за 2 литра... С ръчката без ЕГР и без ДПФ (фабрично), не знам с какъв мапинг, щото така купих 2-рия кораб, без да минавам 1500 оборота, даде 12/100. С нормално каране, без търсене на икономия, но все пак влиза в графата "влачене", даде 15/100 . През останалото време обаче си карам като неандерталец и гледам да се движа постоянно в 2000-3000 диапазона, като превключването при ускорение е почти винаги между 3500-4000... 13.5/100 твърд разход на колонка. А и климатик включен постоянно на най-ниското, както и доволно натоварване откъм пътници с 250 кила само от мен и брат ми + регуларно по още 1-2 човека, че го играя такси за някои колеги . Сега като сложя автоматика и Стефчо пооправи софта, ако стъпи на 12-13 с пъргаво каране, ще съм доволен . Там също на седана забивах твърдо на 13.5/100, но определено с ръчката колата е доста по-жива и по-лесно се държи в обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Спирането на вихровите клапи правят икономията, а на стария ти кош работеха. Чипа ти беше кадърно направен. Автомата дига разхода само зимата, заради гъстото масло.На белия стикер колко разход ти дават за коНбито? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Еми сега ще видим на комбито как ще се отрази, то все пак е и с двата катализатора, за разлика от седана, така че и те трябва да си ходят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 На прибиране от черноморието, с минимална скорост 170км/ч и максимална 230км/ч, 2 спирания за по 10 минути без гасене, 4 човека и багаж до горе, разход 11,3 на колонка при зареждане на ОМВ. Спирането на вихровите сваля г/д с 1 литър разхода и е по-пъргава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 Брех ИКОноме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 На прибиране от черноморието, с минимална скорост 170км/ч и максимална 230км/ч, 2 спирания за по 10 минути без гасене, 4 човека и багаж до горе, разход 11,3 на колонка при зареждане на ОМВ.Спирането на вихровите сваля г/д с 1 литър разхода и е по-пъргава.Кажи средната скорост по борд колко е. Тия общи приказки сме се наслушали. Каравана не дърпа ли отзад? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 (Редактирано) Т Редактирано 2 Септември 2015 от rrrumen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 шпек чакам версията на скоростната кутия да ми дадеш да видим с кой софтуер си да знаем дали си с правилното масло, а не само да хвърляш бомби по темите кое как трябва да бъде...оказа се, че има хора с 6-ца, а карат със софтуер за 8-ца от няколко години...и нищо не се е счупило... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 Ми чакай ве, никой не може да те спре. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 Ти май обясняваше как с грешното масло се чупи или се бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 Метка Айде кажи де....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts