Jump to content

DPF със или без?


Bilsan

Recommended Posts

В събота и аз бях при kpematop и Ники за софтуерно и физическо премахване на ДПФ и ЕГР. Мога да кажа единствено, че този ДПФ е спъвал само колата и нищо друго. Сега колата е по-пъргава и не пуши изобщо. Единственото, което е, че разхода ми е доста висок за 2.0TDI 140hp/103kw. Току що се прибирам от летището Пловдив-София и София-Пловдив и ми излезна точно 50лв дизел 2,15лв/л. По борд ми дава разход 38mpg или това е равно на 7.4л като съм карал с 90-110-140.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 613
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм без ДПФ попушва си малко като я изрежа, но пък разхода ми е 6,2/100 тия в сервиза като ме чуха не можеха да повярват...а съм с 3 литровия шестак дизел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми много е разхода да, но бях казал и че не пуши днеска като я настъпах хубаво и пропушва леко и видях че са почернели ауспусите отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къв цвят пушек? Ако е черен сложи ламаринка на ЕГР-а...да не би да не затваря...мили75 имаше такъв проблем.

Къв цвят пушек? Ако е черен сложи ламаринка на ЕГР-а...да не би да не затваря...мили75 имаше такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черен е да утре ще видя, а може и да изкарва боклуците от преди. :)

Редактирано от Bilsan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен дебитомера, ЕГР-а не затваря механически или имаш дупчица по турбо пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм без ДПФ попушва си малко като я изрежа, но пък разхода ми е 6,2/100 тия в сервиза като ме чуха не можеха да повярват...а съм с 3 литровия шестак дизел

Висок ти е, най вероятно имаш някакъв проблем. Обади се на Стефчо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черен е да утре ще видя, а може и да изкарва боклуците от преди. :)

Да задължително ламаринка на ЕГР-а след като е спрян софтуерно, за 20 минути работа е, но си сигурен, че не пропуска и не бъзика смесите и дебитомера.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мирише, на какво мирише? Катализаторът там ли си е? Иначе е нормално да припушва, моят Пасат 2.0 BKP помпа дюза БЕЗ да е пипан изобщо (фабрично без ДПФ, само с катализатор), си припушваше като се изреже от място. Но малко пушваше и саждите в ауспуха бяха сухи. НЕ смърдеше. Дюзите бяха нови - буквално на 15 000км. БЕЗ ДА Е РЕМАПВАН!

А днес с един приятел гледахме Авдито - стои на място след сериозен зор преди това...не пуши. Гледаме дюзите, нито една с отрицателна стойност. Продължава да стои няколко минути, поизрязвам го, той гледа - пак не пуши. Здраво го издънвам на място - ми не.

Петарик, да си жив и здрав, човече, 6 хиляди лева проблем решаваш на тия коли на уникална цена с уникално качество. Тия дни за една добавчица трябва да се чуем ако минаваш скоро през наше село да ми оставиш :)

Стефане - дано всички "гаражни" леки мапчета да ги правят като при теб. 1000 км след срещата ни колата дава 8.5 по колонка пълен/пълен като среден разход.

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да засегнем вечната тема за разхода.

Вчера привечер София-Сливен 1ч и 45 мин, средна скорост 169км/ч, разход 10.5. Колата е напълно сток 3.0TDI. Според вас след премахване на дпф, кат, егр и тн ще има ли съществена разлика в консумацията на гориво при такова каране и ако да, какво може да се очаква като стойности?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да го видя това ASB дето дава 8.5 със 170км/ч средна за преход от 200км. Искам да снимам и подарявам резервоар бензин.

 

Едит, нека да е резервоар дизел :hilezh:

Редактирано от johnny_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя половината тема е за раздел "Малко за развлечение". Моя миксер на 170 дава 8 разход, дето е с два цилиндъра по-малко и 100 коня отдолу :D Ама недей разваляй идилията, че милионниците ще те налазят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвайте, мойта на тая скорост е на 2600-3000 оборота, ама не съм засичал пълно-пълно с тая скорост. 2.0 тди на 170км/ч е на 3200-3300 оборота и там почва да си харчи. Нафтата, за да е икономична трябва да е на ниски обороти, тя гори бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...