A8air Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Здравейте, колеги. Колата е 100 Ц4 2.3 на предно. От време на време решава, че антифриза й пречи и буквално го издухва целия от някъде. Никъде няма мокро в коша на двигателя , но през няколко месеца започва да ми мига лампата и вече си знам, че е за доливане. Първия път ми изтече, когато бях спрял под наклон(странно?) Ето снимка на последната изцепка: цък. Спирам на бензиностанция след над 30км градско каране и докато кажа колко и какво да ми сипят изкиха всичко. Някой имал ли е подобен проблем? Ще съм благодарен на всички отзовали се, да поразмишляваме малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 (Редактирано) Преди да видиш от къде изтича няма какво да размишляваш може хлабава скоба да имаш и от налягането да го изтърва ,потърси мястото от където го изхвърля . Редактирано 10 Ноември 2014 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A8air Публикувано 10 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 На всякъде е суша под капака, колега.. след снимката отворих капака и 1 капка никъде нямаше. Четох тема за подобен проблем на колега от форума, при него с беше оказала самата водна помпа. Ако е от нея няма ли постоянно да тече или се бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 (Редактирано) Можеш да локализираш теча ако надуеш системата докато е студен двигателя. Просто ще ти трябва стара капачка от казанчето за антифриза - пробиваш една дупка в средата и слагаш вентил от автомобилна гума. С помпа надуваш през казанчето до около 1.5атм и гледаш от къде ще протече. Ако изпускат клапанчетата на пробитата капачка ги запуши. Внимавай да не надуваш повече да не спукаш някой маркуч! Другото е да отидеш в сервиз да ти я надуят - те си имат съответната капачка с вентил. Редактирано 10 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Теча ти е от капачката на термоста та и моята капе от долу и не се вижда сменяй я и си готов моята вече месец седи в жабката и чака хахха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A8air Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Благодаря, колега! Ще пиша като има развитие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dubi Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Моля ви помагайте Колеги моят проблем със загубата на атифриз е малко по специфичен първо по прочетох доста мнения от форума за да локализирам проблема смених водните съединенията ,капачката ,свещи ,дистрибуторна капачка и загубата на антифриз си остана с тежко и тромаво палене на студен мотор колата е ауди 100 -92г. 2.3 газ бензин след като запали е като котенце проблема е от скоро и след прочетените коментари от повечето форуми си мисля че имам мн.лек теч към цилиндрите по мое мнение а освен трудното палене мисля че имам и малко масло в разширителния съд ,до това заключение стигнах след леко източване на антифриз със спринцовка ,при първият допир на чисто новата спринцовка с антифриза тя се омаза в тъмно кфеникаво черно мазно нещо мисля масло количеството кето губи е около 150гр. за около 2-3 км.до работа и обратно общо към 5-6 км.Свърших кинтите тея дни ще я разтикам само да я заредя с гориво и ще кажа ако се появи нещо друго . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Колов Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Здравей колега виж да не ти е протекло радиарорчето на парното.При мен беше протекло.Ако не е става сложно. Аз бях същия с 2.6 АВС мотор трудно пали сутрин смених радиатор беше спукан радиаторче на парното пробито и продължаваше да губи течност. Премерих компресията и беше заминала гарнитурата на главата. Течността отиваше в 6 цил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване