Audi V6 Публикувано 14 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2006 (Редактирано) Имам няколко въпроса, които ме мъчат напоследък.До преди известно време колата надуваше на 1,5 бара, измерени с барометър. На 3000 оборота се усещаше значително увеличение на тягата. Няколко месеца карах без барометъра, стоеше много грозно на таблото. И наскоро, воден от съмнение, че не върви колата като хората, пак закачих барометъра. Оказа се, че турбината вдига макс. 1,2 бара и доста бързо след това налягането пада на 0,8-0,9...Записах си час в Проспийд да я погледнат и се оказа, че клапана от към студената страна (блоу-оф ли е, уейстгейт ли, така и не ги научих) изпуска и е за смяна. Зарадвах се, че проблема е толкова малък и им казах да го сменят. На другия ден отивам и гледам някаква пластмасова чикийка, закупена от Юнитрейд. А им казах, че турбината трябва да надува на 1,5 бара, този клапан ще издържи ли? Пружината му се натиска прекалено лесно... Твърдят (и съм склонен да им вярвам де), че този клапан е и за турбини, които надуват на 2 бара, не се избирали по налягане.Както и да е. Оказа се, че имам и един леко цепнат маркуч, който го скъсих и се оправи за момента. Но колата пак си надува на 1,2 макс...Въпросите са:1. Стария ми клапан беше метален, със значително по-твърда пружина. Възможно ли е новия, пластмасов, да ебава положението?и 2. Какви са причините една турбина да не надува като хората? Имам някакви подозрения за изпускане на въздух от интеркулера, но в Проспийд ми казаха, че било пренебрежително малко. Та ако не е пробив, какво друго може да е? Как се проверява клапана от топлата страна?Доста дълго и объркано се получи, моля да ме извините. Ама ми се прис*а, и на момчето от Проспийд също...Едит: Турбината не харчи грам масло, буквално. Не би следвало да е сдухана... Редактирано 14 Ноември 2006 от Audi V6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 14 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2006 вариантите са изпускане на налягане,вакуума на турбото да се ебава и да не дуе,или куп причини и от свещи може да е! ако няма достатъчно газове и скорост на тях се ебава работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 14 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2006 (Редактирано) ИДИ и другадекакто знаеш проспиид не са панацеятошо маи разбира и тоиама да не надува или соленоида отваря гейта и излизат газовете оттам а не през перкатаили блоу-оффа изпуска 6тото е с мека пружиназеми 4итав блоу оффпримерно 710N го дават да е наи твърдно мен ако питаш си земи спортен некавhttp://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=67виж ги тия Редактирано 14 Ноември 2006 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 14 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2006 Баце немам соленоид, гейта е един ръждясал такъв, с пружина вътре, без никви вакууми или соленоиди... Ама не знам как да го пробвам кога отваря?За блоу-офа ми обясниха, че е един клапан с пружина. Докато надува турбината и от двете му страни имало налягане и пружината нямала никаква роля. От едната страна турбината надува клапана, от другата получава същото налягане по една тънинка тръбичка от колектора. И кат пусна газта и се затвори клапата, у колектора се получава подналягане и дърпало клапана на блоу-офа ИЛИ И АЗ НЕ ЗНАМ КАКВО...Ти баща, ти майка, кажи отде да си земем един спортен, че тоя пластмасовия само го мисля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 14 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2006 http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebu...category=Engineвиж е тва алуминиевия forge е истинатапласмасите от ауди са боклуциvij javor nemoe da nema skatansamo za proba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 14 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2006 Точно такъв ми беше стария. Мембраната е сдала багажа...Явор... И гейта ме съмнява, ама не знам как да го проверя. Де да го намеря Тошко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbest Публикувано 14 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2006 Блоуофа може да го пробваш като го махнеш и запушиш тръбите към него, ама внимавай след това да вдигаш и сваляш налягането плавно, за да не сцепиш някой маркуч. Wastegate-a е малко вероятно да се развали, обаче е добре да провериш клапанчето което го управлява - изваждаш му маркучето което отива към пружината на гейта и запушваш отвора на клапана. Ако и така не стигаш 1.5 бара значи изпуска някъде от маркучите, интеркулера или нямаш достатъчно газове за турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 15 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2006 Точно такъв ми беше стария. Мембраната е сдала багажа...Явор... И гейта ме съмнява, ама не знам как да го проверя. Де да го намеря Тошко?http://tsunamituning.com/това са цунамитодор василевспоред мен разбира най много от турбинивиж го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 15 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2006 Гейта се оказа наред. Запуших тръбичката и пак нъцки... Тази нощ разглобявам цялата предница, надувам с компресора на 2 бара и почвам да слухтя.Ако нема пробив, значи е дошло време Любчо да си купи камьонска турбина... И тогава яко му дупе на Слаф, с едни въпроси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 15 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2006 ако пак е марку4ша треа одиме по курвида манеме проклятиетонавит ли си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 605 SVti Публикувано 16 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2006 Пак може да е гейта. Ти като откачиш маркучлето, спираш да подаваш налягане към мембраната, която от своя страна ти задвижда клапата в охлюва. Ако не ти изпуска нито от колекторите, нито от тръбите, нито от кулера, нито от предпазния клапан, твърде е вероятно да е някоя от следните причини:1. Умора на материала, от който е изработена пружината в корпуса на мембраната на гейта ... съответно омеква и не може да държи клапата затворена. В този случай и да си откачил маркуча, и да не си, пружината не си върши работата;2. Самата клапа в охлюва не затваря добре - нагоряла е, счупена е, спукана е, заяла е оста на клапата ... При това положение част от изгорелите газове се прошмугват през клапата и турбината не може да се развърти като хората. За съжаление за да се провери ще ти се наложи да се демонтира турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 16 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2006 една нова голуема турбилка с един нов натегнат GATE ич нема да и е лошона таа S4-канекой гарет http://www.kineticmotorsport.com/products/...rger-222-0.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 16 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2006 Нема баце турбинка засега. Оказа се, че в Проспийд са надули системата на 0,5 бара и изтичане почти не се установи. Ама аз нали съм си тома неверни, направих си установка и надух всичко на 1,5 бара, както си е от турбината. Е от скапания кулер така духа, ще ме отвее...Както и да е, купих си нов кулер, скълцах бронята и го наврях. Изхвърлих и бошовия блоу-офф и си турих железен.Иии утре се надявам като запаля да не си прережа вените...Бичам ви всичките, бира ще има на корем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 16 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2006 (Редактирано) споко бре.. ако не е от уплатнена система ще е я от смес, я от предварение... то друго неостана май де тоз стария кулер, оригиналния ли беше? ако да.. не барзай го изфърляш btw.. за това налягане си е препоръчително да е с метални казанчета кулера. Редактирано 16 Ноември 2006 от M Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 кво станалюпчоаре пресъхнах бате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 18 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2006 Ми... ко стана...Кулера много хубаво стана, тръби силикони ала-бала...Турбината си е екстра, ама нема кой да фърля въглища у цилиндрите, дюзите му идват малки. Сега на газ не ще да се изреже над 3000 оборота, бедна му идва сместа Демек, осигурили сме въздух в особено големи размери Утре газаджията да му мисли... Мислим, дека съм на верен път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 18 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2006 а на бензин как се представя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 18 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2006 И на бензин неще като хората, но понадува до 1,3-1,4. Бях цял ден при газаджията, оказа се преебан компютъра на газовия инжекцион. В понеделник ще го смениме и да видиме...Все още се съмнявам в пружината на гейта. Като вдигне 1,2-1,3 и понякога стрелката започва да трепери много яко с малка амплитуда.Си зема аз едно яйце 1.8 S се возя и аз в кола... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 20 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2006 ше дойдеш и ти на мойтахе хе хепри турбо колите е така батемного върватмного се трошатпитай кой искаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 20 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2006 Е да ама нема такъв кеф!Мойто кола отново е на пистата, оказа се преебан гейт. Леглото на пружината се беше строшило и клапана имаше страхотен радиален луфт. Намерих си гейт с целия клапан от една жена, която съм убеден, че не знаеше какво ми продаде, за 50 (петдесет) лева.Разглобих, сглобих и гаааааааааааааааааааз. Допуснах една малка грешка. Турих една шайба в повече без да искам, под пружината, и сега надува на 1,7 вместо на 1,5... А пък с новия кулер е направо лудница. Ма бензина не стига, беднее яко. Та утре съм при газаджията да пусне повечко газчица. Дано успее, защото последния път спомена, че вместо газта от бутилката да ходи към двигателя, турбината ще започне да надува бутилката...Турбината е голем човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbest Публикувано 20 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2006 ...за 50 (петдесет) лева...Това си е направо 5-ца от тотото... А да и се намират на тази жена други части за С4/С6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 20 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2006 Всъщност го купих от един сервиз за турбини. Но ако ти трябват някакви чаркове, има 2 С4 и една С6 в една морга в началото на Горна баня. Доста са опоскани, с моя помощ, но има още чаркове.И аз събрах бая скрап, ако ти трябва нещо конкретно питай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbest Публикувано 20 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2006 Ами в момента сещам за задна седалка с подгряване ( + някои кори по салона ) и спирачни апарати/дискове/опори от S6 и последните S4. Имаш ли представа дали са останали?Иначе сигурно ще мина да ги видя дали няма да си харесам нещо друго... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 20 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2006 ами и аз помагам на бат Любчо.. та познай де са дисковете и апаратите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 21 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2006 Да, имаше 2 комплекта от тези дискове и апарати, ама мистър М го е купил единия, а аз взех другия. Ама за дискове си взех от размазаната А8, че са по-дебели. За колко ти ги даде? Мене ми взе 300 лв за апарати, опори и 2 диска.Между другото, момчето, което държи моргата, е адски свестно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts