tedos1970 Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Колеги, На таблото ми свети следния символ: Срещал съм и други теми за същя проблем, но така и не разбрах дали някой го е опровил и как. На компютърен тест не показво никакви грешки.ABS си сработва нормално, другите системи, които се управляват от ABS модула също сработват. Тук е мястото да кажа, че колата е Quatro. Проверена е и спирачната система, слагах дори друго табло, но проблема си стои и направо съм бесен, че нямам достъп до бордкомпютъра. МОЛЯ, НЯКОЙ КОЙТО Е ОТСТРАНЯВАЛ ТАКЪВ ПРОБЛЕМ ДА ПОМАГА, ИЛИ МЕ НАСОЧЕТЕ КЪМ МАЙСТОР В сОФИЯ. БЛАГОДАРЯ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRIMER1 Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Може би слаб акумулатор !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedos1970 Публикувано 18 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Срещал съм го като предположение, но Акумулатора е Бош 100 Ач, 840 А стартов ток, при двуседмичан престой върти и пали без проблем - ако това е слаб акумулатор, какъв ли е добрия. Всепак благодаря за предположението.Сега обърнах внимание,че другия символ (в жълто) може да подведе някой за темата - става въпрос за червения символ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Ако говориш за жълтия символ - не ти работи автоматичното регулиране на фаровете. Ако става въпрос за червения символ - сканирай Аирбаг, АВС и ЕСР (най-добре всички модули) с ВагКом и виж какви грешки имаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedos1970 Публикувано 18 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 За жълтия символ зная. За Еърбеците нямаше ли друг символ? Възможно ли е това да свети от проблем с Еърбеците?Сканирал съм АВС и ЕСР при двама различни майстори и при двамата не показва никакви грешки и отклонения.Аз не разполагам с Вагком. Ако може да ме насочите към някой в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Виж си датчиците на спирачките.Може да има окислил такъв или накладки за смяна.Не ,че моята е светила така ,но ми се струва,че там ти е проблема.Успех и ше следя темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedos1970 Публикувано 18 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 (Редактирано) Благодаря за предположението. Датчиците за спирачките са тествани също на компютър. Накладките са сменени. Освен това мисля, че за накладки ще свети жълт символ на горния ред.При натискане на бутона на километража долу в дясно за идентифициране на проблема ми изписва проблем в АВС системата, но както писах по-горе АВС работи нормално и няма регистрирани грешки. Цитиране на предходен пост! Редактирано 18 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 (Редактирано) Датчиците на накладките няма как да тестваш с компютър, но наистина ще ти свети жълта индикация.Кодировката на спирачките става през Аирбег модула. Ако е грешна кодировката или си сменял нещо по аирбеговете може да ти покаже този проблем с АБС-а. Затова ти писах да сканираш всичко и да постнеш резултатите тук.Кога ти светна лампата? Проверил ли си дали има достатъчно спирачна течност - от нея също светва тези индикация? Редактирано 18 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 сп течност ,мн вероятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kavis Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Колега, преди три седмици имах същия проблем с АБС.Прочетотх тук-там и първото, което направих беше да сменя спирачна течност, но проблема остана, Отивам в един сервиз и ми искат 250лв. да оправят ел. блока на АБС, в другия сервиз - 200лв.. и накрая открих човека, който ги ремонтира, взе ми 110лв.. След ремонта, всичко беше ОК само една седмица. Звъня на майстора и той ми обяснява,, че при мен се случва за първи път да не е отсранен проблема.Тогава реших да проследя сам проблема и стигнах до извода, че когато вкарвам ключа за палене и го натисна повече и след това подам на контакт по-рязко проблема изчезва и си купих нов клеморед и нямам никакъв проблем вече близо две седмици. Описах моя проблем и решението му, за да пробваш с ключа описания по-горе метод , и ако проблема изчезне минаваш тънко само с цената на един клеморед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dyalov Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Долей си спирачна течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedos1970 Публикувано 19 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Датчиците на накладките няма как да тестваш с компютър, но наистина ще ти свети жълта индикация.Кодировката на спирачките става през Аирбег модула. Ако е грешна кодировката или си сменял нещо по аирбеговете може да ти покаже този проблем с АБС-а. Затова ти писах да сканираш всичко и да постнеш резултатите тук.Кога ти светна лампата? Проверил ли си дали има достатъчно спирачна течност - от нея също светва тези индикация? Спирачната течност беше първото нещо, което проверих. Относно Еърбеците историята е следната:При първия тест на компютър се оказа, че са изключени, а лампата на таблото е шунтирана, за да не свети (явно колата е удряна и съм прецакан с покупката). Намерих майстор, който ми кодира Еърбег модула, показа ми там на някакво устройство, че Еърбеците работят, но някои (вече не помня кои точно) просто ги няма, увери ме, че наличните ще сработят при удар (не дай боже) и това беше. Но не е ставало дума, че тази лампа може да свети от това. Според него АБС модула подава някаква изкривена информация към бордкомпютъра и го бърка, но иначе работи нормално. Посъветва ме да го сменим, но не смея да рискувам, защото не е сигурно, че проблема е от там. След това ходих при друг майстор с Ваг ком и той без да знае за първия ми също ми каза, че еърбеците ще сработят (изброи ми ги, но не ги помня кои бяха), но че модула е кодиран некоректно. Моля кажете ми за някой майстор, който се е занимавал с кодиране на Еърбеци, АБС модули. Сега една история:пролетта реших да я изпробвам на хлъзгав терен (все пак е Quatro). Избрах една поляна под наклон и в един дъжд я повъртях наторе надолу - включвах изключвах ESP и се прибрах. На другия ден като я запалих проблема го нямаше. За пръв път си видях бордкомпютъра, но след около пет минути последваха три изписквания и лампата светнна отново. Малко след това пътувах на дълъг път в един дъжд и лампата ту светваше, ту изчезваше за дълги периоди от време. След това отново светна и така до сега. Редактирано 19 Ноември 2014 от tedos1970 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Това обяснява нещата - просто след смяната на Аирбег модула не сте кодирали типа на спирачките и от това свети индикацията. Самия АБС модул е наред, но му се подава грешна информация от Аирбег модула. Това, което трябва да направиш е да погледнеш три-символния код на лепенката в багажника с екстрите на колата за да видиш от кой вид са ти спирачките и да вкараш кодинга в Аирбег модула. Също така виж кодинга и затова дали колата е с предно, 4х4, ръчна или автоматична скоростна кутия. В сайта на ross-tech са описани на кои канали в Аирбег модула се прави това и какви стойности се слагат. Трябва да видиш с ВагКом в от кой тип ти е контролера за да не объркаш процедурата по кодиране на спирачките. Просто новия Аирбег модул, който сте сложили е от кола с друга конфигурация на спирачките и задвижването дори и самия модул да е с един и същ номер. Редактирано 19 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedos1970 Публикувано 19 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Благодаря колега за изчерпателното описание, но не мога да направя нищо от това, което предлагаш - проста не разполагам с Ваг ком. Колата я купих със светеща индикация. Освен това не съм сменял Еърбег модула, а просто му се направи нова инсталация, че беше удряна колата. АБС модула е проверен и отговаря на тази кола. Кажи ми някой от София, който да направи тези операции (срещу заплащане естествено). Ходил съм при трима майстори - няма решение. Цитиране на предходен пост! Редактирано 19 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) На колата след като са задействани възглавниците заради удар 100% е имало записана краш дата в Аирбег модула. За да се оправи и изтрие тази краш дата трябва да се свали Аирбег модула и да се занесе при някой със специален софтуер и кабел (програматор). Така, че при теб вероятно е сменен Аирбег модула и не е кодиран по твоята кола. Другия, по-лесен вариант е направо да се смени Аирбег модула с друг със същия номер и да му се направи правилната кодировка с обикновен кабел и ВагКом. Обикновено като се сменя Аирбег модула е хубаво да се свали кодировката от стария за да няма проблеми със спирачки и т.н. Та в този ред на мисли е хубаво да си купиш един кабел и да спреш да даваш пари на майстори за елементарни неща като чистене на грешки най-малкото. Пък и ще си оправиш колата.Към майстор не мога да те насоча, но има колеги от форума, които могат да ти направят кодировката - надявам се някой от тях да пише. Редактирано 19 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedos1970 Публикувано 19 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Явно остава да чакам някой да ме насочи към майстор. Аз, между другото така започнах темата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Явно остава да чакам някой да ме насочи към майстор. Аз, между другото така започнах темата...Колега,освен този символ на дисплея,светят ли и ABS и ESP-то?При мен светна всичко след като смених лентовия кабел на волана.Жакачих на vag-com,казаха ми че ABS-се е нулирал,петцифрения код бил 00000.Някой колега ако знае какъв код да напиша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 това е кодинг на модула има си лейбъли ако е читав кабела се кодира за нула време,лейбъла го има и в ростеч,въвеждаш кода на грешката и четеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Ето едно клипче за прекодирване на ABS-са.Аз го направих и стана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване