lingerov Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Дебитомера ми дава грешка 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low Чистих го с спей преди 4-5 месеца добре беше но пак я даде грешката. Иначе колата си пали и върви и ако се кара без рязко смачкване на газта не я записва грешката но ако я напънеш 1-2-3 хубаво и я записва. Та на въпроса дебитомера ми е някакъв ментак на него пише само някаква фирма и номер не се чете поизтрил се е. Какъв е оригиналния номер на дебитомера разбрах че е Хитачи за нов няма пари сега втора ръка ще е но различни номера пишат че стават за моя мотор като търсих в Продавалника а колата е А4 1.8 125к.с. ADR мотор 98г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 23 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 (Редактирано) Дали е за смяна Цитиране на предходен пост! Редактирано 23 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorito Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Дебитомера е Hitachi 058133471 AFH60-10B.Мисля,че си е добре като стойности.В тази тема съм пуснал стойности от моя дебитомер.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162693#entry2298392 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 (Редактирано) И моя дебитомер беше хитачи оригиналния . Смених го с Pierburg . Посъветваха ме че са добри. Като цена - нов го намерих с фактура за 200 лева от Юли Авто. колата е като твоята 1,8 125к 98-ма. ADR Редактирано 1 Декември 2014 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гунди Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Колега,гледам,че същия въпрос си задал и месец юни-за 5 месеца до днес така ли не откри дали е дебитомер(ако е дебитомер,предполагам,че за 5 месеца щеше да се скапе)?А иначе и моя съм го пръскал-временно помага и после пак забиваше муцуната.Смених го както е писал колегата по-горе с Пиербург(казаха ми,че заводски ги вграждали на фолксвагените-дали е така-не знам). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 6 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Не съм го сменял още защото колата си върви нормално но на Ваг ком излиза грешката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Много зависи и въздушния филтър да е чист и пак пръсни със спрея ! Да не си сложил някой спортен филтър ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Здр. колеги намерих дебитомер от АДР мотор пак 125к.с. от 95г но е с алумениев корпус и номера му е 037 906 461 В AFH 60-10A а за моята която е 98г. по етка излиза 058 133 471 AFH60-10A и е с пластмасов корпус дали са заменяеми . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 колега ако можеш сложи си нов. после така или иначе и да работи тоя ще е пак до време. и пак ще трябва да купиш нов. аз съм на мнение че не съм толкова богат , та да слагам втора ръка важни части , та после по няколко пъти да ги сменям. важните неща са си важни и не трябва да се слага какво да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 23 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Съгласен съм с колегата thekiller но въпроса ми е дали са еднакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 25 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Вчера установих че като разклатя буксата на дебитомера двигателя започна да претриса и въпросната грешка 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low се появи постоянно. В момента нямах друг дебитомер при мен но при откачена букса колата пак работи но сигурно в някакъв авариен режим. Та реших да видя какво има вътре с макетен нож отворих капачето това но което пише марката и номера и вътре има залята със смола електроника . И какво да вида от буксата към платката има едни мостчета от нежно телче и едното беше отпоено от платката.Разчоплих малко смолата и го запоих сложих го на колата изчистих грешката и проблема изчезна паля гася грешка няма залепих капачето със силикон и вчера и днес до сега проби ръчка с Ваг -кома нама никакъв проблем а и сутринта като я запалих си вдигна оборотите на 1200 и със загряването си ги свали плавно което в студовете дори и при -12 студ не го правеше. Та за сега приключвам с този дебитомер. Дано върви без проблемно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Имал си късмет , явно не е лоша идея преди смяна на дебитомер да се отвори с научна цел . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 25 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Редактирано 25 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 късметлия . хем си се сетил . хем си го можеш. защото има хора които даже не знаят какво е това поялник и как се използва. аз нямах твоя късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване