k0k0123 Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Майстора каза че няколко клапана били криви.Мисля 5 или 6 бяха.При мен ситуацията беше,карам си,спирам пред един магазин и жената вика,колата нещо пуши.Отворих капака поразгледах,почесох се викам нищо сериозно,ще стигна до вкъщи.Да стигнах,ама точно пред блока колата огасна.Едната ролка беше зацепила и ремъка се върти и пуши.Предполагам при угасването е начупила кубилици и изкривила клапаните.Надявам се да не се случва пак да отварям главите,искам да карам и да и се наслаждавам.Даже преди месец си взех и кабел vag-com направих някои неща и се кефя още повече Ако имаш проблем с abs-са,дано да нямаш,ако си изгуби кода,ще помогна.Моя го прекодирах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Дано да не ти се налага да правиш такива ремонти големи повече.Аз също се надявам да не правя скоро такива тежки ремонти,че при мен се случиха да се правят и не ми беше много приятно да извадя една торба пари,макар че ги бях предвидил като разход.А ти колега от къде си? Ако имам някакви въпроси за АБС ще питам,но дано да нямам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Варна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Къде във Варна си прави колата?Аз моята в Бош сервиза след Метро я карах и съм много доволен.Там ми обръщат внимание,малко скъпичко взимат ама пипат по един път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Тук в квъртала,Владиславово,едно малко сервизче на познат.Отидох при него защото преди да взема А6-та,един комшия имаше А6 само че 96г.Неговата я беше отварял няколко пъти,за годините които я кара.Доверих се че е познат и че има опит с тия коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Колеги и аз страдам от теч на масло от двигателя. Та въпроса ми е дали мога да го" оправя "със Стоп Лак примерно като тозиhttps://oilgroupbg.com/bardahl-oil-stop-leak-300ml.html или да не се занимавам с глупости възможно ли да се повреди нещо от тази добавка (колата е 2.5 тди ауди афб) Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Колега,тоя филтър за картерни газове го взех точно за 40 лева и си го сложих сам,елементарно е.Кви са тия цифри 150-250,имам чувството че сте масони с 2.5 ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Мисля,че говориш за друг филтър колега.Ако дадеш по-подробна информация би било добре.Смяната не е въобще елементарна.Лично мое мнение без да се заяждам. Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Мястото на филтър картерни газове е малко завряно,пипкава работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Говорим точно за същия филтър,той е един за картерни газове под ЕГР клапана.Филтъра е заврян гадно да но моите ръце не са заврени в гъзо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Всеки сам решава как да си подържа колата.Ти си решил сам да го смениш аз да я закарам да го сменят.Не е задължително на някой да са му навряни в гъзо за да ползва сервизи.Просто всеки сам решава как да се грижи за автомобила си.Аз предпочитам за не се занимавам и да си губя времето с колата а докато е там да се занимавам с нещо по-приятно от това да ровя железа,и масла.Поне аз предпочитам да си платя и да не се цапам. Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Колеги помолих ви за съвет за добавката Стоп Лак дали е удачно да се слага . А не да се карата кои можел или не можел да си сменя сам филтъра моя е сменен но пак капе масло .Ако е възможно да помогнете - Благодаря ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Колега според мен по-добрия вариант е да отидеш на един сервиз и да ти сменят всички маслени гарнитури и семеринги комплект за да нямаш в бъдеще подобни проблеми.Гарнитурите не са скъпи като цяло.Поръчайте оригинални най-добре.Дори и да не поръчате оригинални има достатъчно добри фирми за гарнитури и уплътнения със супер нормални цени.Следващия път като сменяш маслото пак ще трябва да слагаш добавка заради теча.Имай предвид л,че има и метални гарнитури а там тази добавка не знам дали ще помогне.Това е моя съвет а какво ти ще направиш е твой избор.Успех и много безаварийни километри. Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Благодаря колега mitaka7717 така и ще направя просто ме интересуваше дали е пробвано със стоп лака- дали няма да навреди на двигателя нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 да колега, не само ще навреди а и проблем с повдигачите ще имаш. понеже са много малки дупките като кърфица и може да се запушат. личен опит. отам нови повдигачи и кубилици и тарелки и филма е познат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване