bsdnikolov Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 И все пак поради това, че се прескочи въпроса ми (http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=163061&p=2365770): Другото, което ми прави впечатление е, че цилиндрите работеха доста изравнени докато колата беше студена, но колкото повече колата загряваше, толкова повече гориво впръсква трети цилиндър. Някой може ли да ми каже защо??? Все пак, търся отговор на въпроса.??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 (Редактирано) Ма питай бе питай, що не ме питаш, а пишеш на хората . Чул ли си термина "пикаеща дюза"? Е твоята е на път да стране такава. Както сами виждаш все още си в норма и си далеч от това. От др страна 1ви цилиндър компенсира 3ТИ.. Това е мн често срещан проблем при 3-ти цилиндър. Винаги той се прецаква пръв. Защо нямам отговор. Не е само при VAG. Редактирано 4 Декември 2014 от tanybg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 А за това оправия има ли, или веднъж тръгнала се е пътник! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 (Редактирано) Със сигурност има много пробег още преди да се замислиш за смяна! Редактирано 4 Декември 2014 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 както са писали момците по горе ,още ти е рано,очаквай сив дим с повишаване на стойността на дюзата на трети цилиндър,стигне ли 1.5 и нагоре при още не загрял мотор около 70-80 гр ще усетиш лютивия дим и стойности над 2 .По време на каране няма да намираш голяма разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Направи им реглаж на дюзите и на ангренажния ремък. Запалването е 1342, затова 3-тия е с +. На първи цилиндър най-бързо се износват компенсаторите на дюзите обикновено... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 (Редактирано) Аз сменях дюза на същия BKD мотор в далечната 2011 година за 300 лева втора употреба, намери ми и ми я смени Ifidik! Преди да я сменя, колата ми наби грешка светна чека и грешката по спомен беше 3 цилиндър извън рамките на контрол нещо от тоя род на руски беше, вече не помня, но колата не пушеше кой знае колко до преди светването.... Редактирано 15 Януари 2015 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване