valioboy Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Здравейте колеги,както става ясно проблема е с парно ,а колата е ауди а6ц5 ,2.4 бенз/газ. Проблема е ,че когато колата е на място духа хладко,когато съм в движение духа топло,що годе добре.До тук пробвах с обезвъздушаване,промивка на радиатора ( от входа маркуч от чешмата ,а изхода го изведох и нямаше никакви замърсявания и дебита си беше добър).Проверявахме клапите на ваг-ком и те са наред ,какъв може да е проблема ,какво мислите ? Дунапрени не съм виждал да духа,а и не знам дали при този модел клапата за топло/студено е с дунапрен ? Възможно ли е да от газовата ,ако не е взет антифриза от подходящо място ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Не знам дали е зарази връзването на газта, но и при мен е било така, вече на трето Ауди. Даже сега яко хвърля дунапрен....карам си така щом има сносна топлина.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 (Редактирано) Ако нестане с обезвъздушаване: https://www.drive2.ru/l/2908921/ тогава явно проблема е хроничен: https://www.drive2.ru/l/2557788/ или в крайна сметка това: https://www.drive2.ru/l/2517559/ Редактирано 5 Декември 2014 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Опитаи да прещипеш маркуча за изпарителя временно и виж как духа тогава оправили се нещата са ясни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 5 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Ами ще пробвам ,но не знам дали ще мога да стигна до маркучите ,че е ужасно тясно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ecko_becko Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Може да махнеш кората под чистачките и да провериш при загрял двигател колко са топли маркучите на радиатора за парното, според мен би трябвало да са горе доло еднакво. Изхода естествено е по-студен де, ако има голяма разлика може и радиаторчето да е задръстено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margo Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 здравеи колега аз имах същия проблем със парното,моята е ц5 2.8 куатро със газ във движение горе доло имаше парно но като спра на едно място и започваше да изчезва проблема не е във клапите а във газовото,неправилно връзване и некадърни газаджии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване