Jump to content

Какви ксенонови фарове да сложа?


Plamen Paskov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Мисля да си сложа ксенонови фарове, но не разбирам нищо от това. Какво излиза да се сложат едни хубави такива и да са в съответствие със закона?

Колата е Audi A4 1.9TDI 2007г

Редактирано от Plamen Paskov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип в ЕС има изискване колите, които са с ксенон да имат автоматично регулиране на височината на фаровете (не с копче, а автоматично) и да има умиватели на фаровете (пръскалки). Това го казвам, защото просто попита за закона.

Имаче на B7-цата предполагам си без лупи, защото ако имаше лупи щеше и ксенон да имаш. Ефектът от слагането на ксенон на фара в този му вид ще е по-скоро негативен за шофьорите, които се движат срещу теб. Иначе един комплект ксенони с собро качество, а не най-големия боклук е от 80лв нагоре с гаранция.

За да стане най-хубаво може да се вградят лупи в твоите фарове, които са биксенонови и дългите ще са там, а останалия рефлектор от дългите да се холзва като дневни светлини. Аз лично се занимавам с това и ако имаш питания пиши.

Ето така изглежда фара с вградена лупа

http://www.retrofitlab.com/images/products/26/B7%20A4%20Bi-xenon%20headlight.jpeg

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинални биксенонови фарове са около 800 лв, преходници 70лв на доставка от ибей, окабеляване 2 часа и си готов.

Слагането на дневни светлини на мястото на рефлектора на дългите, макар и с намален интензитет дразни много окото.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса е дали след слагането на ксенона, ще устиска моторчето на чистачките и няма да изгори. моето мнение е не си прави експерименти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето така ми изглежда фарът в момента

v2ur6o.jpg

 

в момента нямам измиване на фаровете и автоматично регулиране (регулирането става от копче). може ли да се сложи на тази кола и ако да какво ще струва ориентировъчно?

Редактирано от Plamen Paskov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите!

Само не разбрах с лупи ли са ми фаровете или не? И още нещо относно изгарянето на моторчето на чистачките - може ли да се избегне това или след слагане на ксенон все идва тоя момент? Друго , което да трябва да ме притеснява от слагането ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нямаш ксенон. Ксенона(който е биксенон тоест на къси и дълги) на тази кола върви с лупи, говоря за оригиналния такъв.

IMG_1174.jpg



Казах ти малко по-нагоре колко струва оригинален ретрофит на фарове, махат се твоите, слагат се оригинални с биксенон.

 

Друг вариант е това, което ти предложи колегата ShoxXx е да се свали фара, да се отвори, на мястото на късата светлина да се сложи лупа, която е с пластина за къси и дълги и да се затвори. Късите са ти на лупата, а дългите ще ти отварят палстината на лупата и ще ти пали съседната крушка за дълги. Това е евтиния вариант, отделението за дълги според мен трябва да си остане дълги, не седи готино на днвена светлина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при фабричен ретрофит, едва ли ще има проблем. Аз говоря за китайските ксенони, били те с или без лупи. При тях е задължително слагане на релета и връзване на силовата верига директно за акумулатора, през бушон. 

Проблема идва от това, че моторчето на чистачките хваща обща маса с единия от фаровете, а вътре в него има един лин трансиивер tja1020 дето му идва малко много волтажа който понякога връща ксенона. и това е най малкия проблем. ABS SRS и т.н. също могат да пострадат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забранявам Б7 с ксенон без лупа .... :hilezh:  имах и ретрофит Лупи Моримото сега имам и Оем фарове и двата варианта са добри но лупи... разликата е че оригиналния пали доста бързо а китайския иска повече време !  и при двата лупите на дълги са хубави като при Оригиналните лупата на дълги свети повече напред а не настрани докато на Моримото лупите на дълги светят навсякъде!  :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги, и аз да питам нещо. Имам проблем с оригинален биксенон крушката първо присветваше след ден започна да свети в <розово>и на двете светлини. Ако някой е имал такъв проблем моля да сподели. Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купуваш две еднакви крушки колега D1S и ги слагаш и двете така ще светят еднакво фаровете .... а тази която все още е Ок си я пазиш за резервна  
Поздарви :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не забравяй да си купиш ОРИГИНАЛНИ крушки, от вносител/представителство, а не от мошеническите електронни магазини, пълни с ментета Philips и Osram, които първо, че не светят, второ, че изгарят за 6-10 месеца. 

 

И аз, като колегата по-горе категорично забранявам китайските ксенони на рефлекторни фарове, а и като цяло забранявам модифицирането на фаровете. Не се лъжи, че "лупите" са еднакви - коренно различни са лещите за халоген и ксенонов фар. Дълга тема. Винаги съм казвал - който иска ксенонови фарове - купува си кола с фабрични такива. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не забравяй да си купиш ОРИГИНАЛНИ крушки, от вносител/представителство, а не от мошеническите електронни магазини, пълни с ментета Philips и Osram, които първо, че не светят, второ, че изгарят за 6-10 месеца. 

Това е много важно,даже и толкова не изкарват да светят тея лампи.

Но всеки мисли по различен начин и е прав за него си-дълга тема.

 

Eдин глас давам против китайски ксенон на рефлекторен фар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за насоките ще търся оригинални крушки. Ако случайно някой е купувал такива да сподели от къде и колко ще ми струват. Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е,че на никой не му дреме,като изпере един китайски ксенон на рефлекторен фар/БЕЗ лупа/,също че пречи на движението/особено на насрещно движещите се МПС-та/,нали на него му свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно! И задължително да е поне 55W, нЕма си играем с 35W-ия. Всеки има право на лош (или никакъв) вкус, са казали умните хора... 

 

@Shoxxx - Не само "човекът", а и целия "бял" свят забранява всякакви ретрофити по фаровете, еле па китайските, дето един елементарен focal point alignment нямат. И това не е случайно. Оптичният дизайн на всеки фар се прави за определената технология (халоген/HID). Има и много ОЕМски рефлекторни фарове проектирани за HID (по-старите Мерцедеси, БМВ-та, Волво и т.н.) и са си абсолютно ОК. Просто защото оптиката на фара е проектирана за спецификите на светлинните потоци на HID лампите. 

Това явление всеки Форд Ескорт от 1986-та да е с ксенон, светещ във всички посоки само в България се наблюдава (за съжаление), и е крайно време да го забранят с четирицифрена глоба и спиране от движение на мига. Защо в Германия не видях нито един такъв умник да свети като кораба-майка по аутобаните? Знаеш ли кога ще вземе TUV? Точно никога! А първия полицай, който го мерне, го спира на момента и от там си тръгва спрян от движение и само с платформа + няколко хиляди евра глоба. Просто за протокола. Но ако ти е интересно защо - можем да си говорим за светлина, за UV лъчения, за композиция и състав на солите в HID лампите, за фокални равнини и още куп такива неща, за които китайците/корейците не са и подозирали дори. Предполагам, дори не подозираш, че и лещите за прожекторните модули, (на които им казвате ЛУПИ) са коренно различни в зависимост от това дали ще се монтират на халогенен или HID прожектор.

 

Мани, безсмислено е. Българският синдром се лекува само с брутални закони. По цигания сме по-зле и от албанците.



Благодаря колеги за насоките ще търся оригинални крушки. Ако случайно някой е купувал такива да сподели от къде и колко ще ми струват. Благодаря предварително

Първо реши какви искаш - Osram или Philips, а "от къде" е лесно. По принцип от двете Philips-ът е по-качествената (и малко по-скъпа) HID лампа, която не дразни повечето "светлинно-нормални" хора дори няколко часа след инсталацията си, защото вади "нормален" (за повечето хора) бял цвят. Просто Филата свети с малко по-висока цветна температура от самото начало. Osram-ите светят "по-жълто" по-дълго време, нищо, че по каталог ги водят пак 4300К (реално са около 3500 по тестове), спрямо 4300-4500к от първите стартове на Филипс. 

Още един съвет - вземи си от най-новите модели (и двете фирми имат), с повече светлина. Примерно Xenarc Night BreakerВече ги има налични в България. Не си взимай т.нар. Cool Blue лампи - тяхното инженерно предназначение е да се инсталира една, когато собственикът не желае да смени и двете при една дефектирала. Идеята им е да дават "Color Match". Разбира се, производителите ще ти ги рекламират като "красиви", "индивидуални" и прочее... 

Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за насоките ще търся оригинални крушки. Ако случайно някой е купувал такива да сподели от къде и колко ще ми струват. Благодаря предварително

Ако пазаруваш от Ибей, мога да ти дам линк откъде съм си купил моите Филипси. Как светят може да видиш тук:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=165979&hl=

Иначе и аз съм против китайски ксенон на рефлекторен фар и съм за спирането им със закон. :) Може би, защото съм с оригинален такъв. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте , нов съм в групата и не съм в час изобщо . Карах ауди а4 б5 но го смених с а4 б7 2005г 3.0 204к . дизел  . Изгоря ми дясна крушка на ксенона модела и е D1S OSRAM , дали мога да сложа други по силни от тези или трябва да са същите като тези 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смениш само изгорялата със същата, може да не се наложи да сменяш и двете. Виж тази тема за повече подробности:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...