Jump to content

Ремонт, микро ключета в бравата на А4 Б5 със заместител. Плафоните в краката.


GiN

Recommended Posts

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3429&p=799392

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3429&p=2386076

 

Давам го като линкове, за да не се пише наново.

Надявам се NIKO да няма нищо против, че го цитирам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се NIKO да няма нищо против, че го цитирам!

Никакъв проблем, само да се уточни , че си намерил еквивалент/заместител на микретата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прав си.

Дано някой модератор да промени заглавието, премерно:

 

"Ремонт, микро ключета в бравата на А4 Б5 със заместител. Плафоните в краката."
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Микрета се продават във ФВ форума и пасват перфектно без нагаждане и преправяне,че иначе играчката е голяма.Да не се счита за реклама,не пускам и линк към обявата там - който иска ще се я  намери.Колегата там ги е пуснал по 7 кинта,което си е обир,но са много добри като качество.

Добре е да се знае и,че понякога проблема идва от студени спойки в платката на бравата и в този случай се налага да се отвори самата тя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 98г. А4 Б5, платка няма...на бравата.

Тази микрета, която съм сложил не изисква никакво!!!! преправяне, освен да се огъне крачето на самата микрета!

Каквато и микрита да се слага на мястото на оригиналната, ще трябва да се чопли изолацията и да се разпоява, както съм писал.

Има един минус....няма прахо защита.

Но като видях оригиналните, мисля, че няма нужда от влаго и прахо защита на тези микрити за да работят коректно.

Всичко беше идеално чисто, не мокрено, без следи от окисляване, единствено имаше малко, МНОГО малко прах, като по кинескоп на телевизор....не спирал 4-5 дена.

В интерес на истината, механизма е реализиран по начин, който позволява да се направи водо и прахо защита с подръчни материали, изискващи малко време за изсъхване :hilezh: .

Нямах време, малкия беше около мен цял ден, затова не реализирах и такава "хоумейд" защита и да стане с годност 3-4 години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам, при мен имаше проблем и при "бързите връзки" на буксите с кабела...

Ето как го реших

th_20150113_132209_zpsbbda94f0.jpg

th_20150113_132217_zpsb51b62ed.jpg

 

със запояване, като преди това пристегнах "бързата връзка" с клещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Има начин.

Разглобяваш кората и откачаш буксата, която я има на снимките.

Правиш мост между 2-ро и 3-то краче, трябва да изгасне лампата в краката.

Правиш мост между 1-во и 2-ро краче, трябва да започне да мига централния плафон.

Правиш мост едновременно между трите крачета на буксата, трябва да изгасне и централния плафон и лампата в краката.

Ако нещата не се случват така, проблема ще да е в някой кабел или букса, релето под волана или модула на централното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. ако нещата се случат както си описал, значи е микретката така ли? (при кой от мостовете трябва да светне индикацията за отворена/затворена врата) А между другото колата е Б6, но предполагам нещата седят по същия начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б6 определено не знам дали нещата ще са по същия начин

За отворена/затворена врата, лампата в краката трябва да светне като направиш мост между 2-ро и 3-то краче.

НО пак казвам, това е за Б5 1998г. , дори при фейса на Б5 може да е различно...

 

Сега като си препрочитам мнението виждам грешка за която се извинявам...ето редакцията:

 

Правиш мост между 2-ро и 3-то краче, трябва да СВЕТНЕ лампата в краката.

Правиш мост между 1-во и 2-ро краче, трябва да започне да мига централния плафон.

Правиш мост едновременно между трите крачета на буксата, централния плафон трябва да СПРЕ да МИГА /ДА засвети постояно/  и лампата в краката също да свети.

Ако нещата не се случват така, проблема ще да е в някой кабел или букса, релето под волана или модула на централното.

 

На тази и на още 2 снимки се вижда ясно схемата /препокриването/ на двете микро ключета

th_20150113_141205_zpsc75d4b95.jpg

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

А дали можете да кажете как да го тествам на а6 ц5 2001г, защото и двете предни не работят и ме съмнява да не е от другаде проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В авиацията първо сменяхме крушките...Нямаш представа, колко често проблемът се оказва именно там...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На А6 Ц5 освен с разглобяване и мерене на микрето,не виждам как ще стане.Аз до сега съм сменял две микрета,като първото купих от магазин(всъщност бяха 3 класически) и се наложи много досадно преправяне и напасване за да стане поне едното.Второто вече взех от фв-форума и нямах ядове.При третия случай на подобен проблем бях взел микре,но се оказа студена спойка в платката на бравата.Разглобяването е ужас там и ако се разхвърчат чарковете незнам как ще се събират.

  Не искам да правя реклама на човека от фв-форума,но микретата му са много добри,като качество и спасяват положението чудесно.Определено цената е кожодерска,като се има предвид,че сигурна струват по 40 ст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Да питам, бравите за лява и дясна врата различни ли са . Или пасажерската от "англичанка" ще стане ли на шофьорската на кола с лява дирекция? Разлики фейслифт, префейс при Б5?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...