Jump to content

Ремонт, микро ключета в бравата на А4 Б5 със заместител. Плафоните в краката.


GiN

Recommended Posts

Надявам се NIKO да няма нищо против, че го цитирам!

Никакъв проблем, само да се уточни , че си намерил еквивалент/заместител на микретата.

Link to comment
Share on other sites

Да, прав си.

Дано някой модератор да промени заглавието, премерно:

 

"Ремонт, микро ключета в бравата на А4 Б5 със заместител. Плафоните в краката."
Link to comment
Share on other sites

Микрета се продават във ФВ форума и пасват перфектно без нагаждане и преправяне,че иначе играчката е голяма.Да не се счита за реклама,не пускам и линк към обявата там - който иска ще се я  намери.Колегата там ги е пуснал по 7 кинта,което си е обир,но са много добри като качество.

Добре е да се знае и,че понякога проблема идва от студени спойки в платката на бравата и в този случай се налага да се отвори самата тя.

Link to comment
Share on other sites

Колата е 98г. А4 Б5, платка няма...на бравата.

Тази микрета, която съм сложил не изисква никакво!!!! преправяне, освен да се огъне крачето на самата микрета!

Каквато и микрита да се слага на мястото на оригиналната, ще трябва да се чопли изолацията и да се разпоява, както съм писал.

Има един минус....няма прахо защита.

Но като видях оригиналните, мисля, че няма нужда от влаго и прахо защита на тези микрити за да работят коректно.

Всичко беше идеално чисто, не мокрено, без следи от окисляване, единствено имаше малко, МНОГО малко прах, като по кинескоп на телевизор....не спирал 4-5 дена.

В интерес на истината, механизма е реализиран по начин, който позволява да се направи водо и прахо защита с подръчни материали, изискващи малко време за изсъхване :hilezh: .

Нямах време, малкия беше около мен цял ден, затова не реализирах и такава "хоумейд" защита и да стане с годност 3-4 години...

Link to comment
Share on other sites

Сега се сещам, при мен имаше проблем и при "бързите връзки" на буксите с кабела...

Ето как го реших

th_20150113_132209_zpsbbda94f0.jpg

th_20150113_132217_zpsb51b62ed.jpg

 

със запояване, като преди това пристегнах "бързата връзка" с клещи.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Има начин.

Разглобяваш кората и откачаш буксата, която я има на снимките.

Правиш мост между 2-ро и 3-то краче, трябва да изгасне лампата в краката.

Правиш мост между 1-во и 2-ро краче, трябва да започне да мига централния плафон.

Правиш мост едновременно между трите крачета на буксата, трябва да изгасне и централния плафон и лампата в краката.

Ако нещата не се случват така, проблема ще да е в някой кабел или букса, релето под волана или модула на централното.

Link to comment
Share on other sites

Т.е. ако нещата се случат както си описал, значи е микретката така ли? (при кой от мостовете трябва да светне индикацията за отворена/затворена врата) А между другото колата е Б6, но предполагам нещата седят по същия начин.

Link to comment
Share on other sites

За Б6 определено не знам дали нещата ще са по същия начин

За отворена/затворена врата, лампата в краката трябва да светне като направиш мост между 2-ро и 3-то краче.

НО пак казвам, това е за Б5 1998г. , дори при фейса на Б5 може да е различно...

 

Сега като си препрочитам мнението виждам грешка за която се извинявам...ето редакцията:

 

Правиш мост между 2-ро и 3-то краче, трябва да СВЕТНЕ лампата в краката.

Правиш мост между 1-во и 2-ро краче, трябва да започне да мига централния плафон.

Правиш мост едновременно между трите крачета на буксата, централния плафон трябва да СПРЕ да МИГА /ДА засвети постояно/  и лампата в краката също да свети.

Ако нещата не се случват така, проблема ще да е в някой кабел или букса, релето под волана или модула на централното.

 

На тази и на още 2 снимки се вижда ясно схемата /препокриването/ на двете микро ключета

th_20150113_141205_zpsc75d4b95.jpg

Edited by GiN
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

А дали можете да кажете как да го тествам на а6 ц5 2001г, защото и двете предни не работят и ме съмнява да не е от другаде проблема

Link to comment
Share on other sites

В авиацията първо сменяхме крушките...Нямаш представа, колко често проблемът се оказва именно там...

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

На А6 Ц5 освен с разглобяване и мерене на микрето,не виждам как ще стане.Аз до сега съм сменял две микрета,като първото купих от магазин(всъщност бяха 3 класически) и се наложи много досадно преправяне и напасване за да стане поне едното.Второто вече взех от фв-форума и нямах ядове.При третия случай на подобен проблем бях взел микре,но се оказа студена спойка в платката на бравата.Разглобяването е ужас там и ако се разхвърчат чарковете незнам как ще се събират.

  Не искам да правя реклама на човека от фв-форума,но микретата му са много добри,като качество и спасяват положението чудесно.Определено цената е кожодерска,като се има предвид,че сигурна струват по 40 ст.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Да питам, бравите за лява и дясна врата различни ли са . Или пасажерската от "англичанка" ще стане ли на шофьорската на кола с лява дирекция? Разлики фейслифт, префейс при Б5?

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...