GiN Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3429&p=799392 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3429&p=2386076 Давам го като линкове, за да не се пише наново.Надявам се NIKO да няма нищо против, че го цитирам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Надявам се NIKO да няма нищо против, че го цитирам!Никакъв проблем, само да се уточни , че си намерил еквивалент/заместител на микретата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 13 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Да, прав си.Дано някой модератор да промени заглавието, премерно: "Ремонт, микро ключета в бравата на А4 Б5 със заместител. Плафоните в краката." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Микрета се продават във ФВ форума и пасват перфектно без нагаждане и преправяне,че иначе играчката е голяма.Да не се счита за реклама,не пускам и линк към обявата там - който иска ще се я намери.Колегата там ги е пуснал по 7 кинта,което си е обир,но са много добри като качество.Добре е да се знае и,че понякога проблема идва от студени спойки в платката на бравата и в този случай се налага да се отвори самата тя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 13 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Колата е 98г. А4 Б5, платка няма...на бравата.Тази микрета, която съм сложил не изисква никакво!!!! преправяне, освен да се огъне крачето на самата микрета!Каквато и микрита да се слага на мястото на оригиналната, ще трябва да се чопли изолацията и да се разпоява, както съм писал.Има един минус....няма прахо защита.Но като видях оригиналните, мисля, че няма нужда от влаго и прахо защита на тези микрити за да работят коректно.Всичко беше идеално чисто, не мокрено, без следи от окисляване, единствено имаше малко, МНОГО малко прах, като по кинескоп на телевизор....не спирал 4-5 дена.В интерес на истината, механизма е реализиран по начин, който позволява да се направи водо и прахо защита с подръчни материали, изискващи малко време за изсъхване .Нямах време, малкия беше около мен цял ден, затова не реализирах и такава "хоумейд" защита и да стане с годност 3-4 години... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 13 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Сега се сещам, при мен имаше проблем и при "бързите връзки" на буксите с кабела...Ето как го реших със запояване, като преди това пристегнах "бързата връзка" с клещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Колеги, има ли сигурен начин да се разбере дали е от микретата или е другаде проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 24 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Има начин.Разглобяваш кората и откачаш буксата, която я има на снимките.Правиш мост между 2-ро и 3-то краче, трябва да изгасне лампата в краката.Правиш мост между 1-во и 2-ро краче, трябва да започне да мига централния плафон.Правиш мост едновременно между трите крачета на буксата, трябва да изгасне и централния плафон и лампата в краката.Ако нещата не се случват така, проблема ще да е в някой кабел или букса, релето под волана или модула на централното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Т.е. ако нещата се случат както си описал, значи е микретката така ли? (при кой от мостовете трябва да светне индикацията за отворена/затворена врата) А между другото колата е Б6, но предполагам нещата седят по същия начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 24 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) За Б6 определено не знам дали нещата ще са по същия начинЗа отворена/затворена врата, лампата в краката трябва да светне като направиш мост между 2-ро и 3-то краче.НО пак казвам, това е за Б5 1998г. , дори при фейса на Б5 може да е различно... Сега като си препрочитам мнението виждам грешка за която се извинявам...ето редакцията: Правиш мост между 2-ро и 3-то краче, трябва да СВЕТНЕ лампата в краката.Правиш мост между 1-во и 2-ро краче, трябва да започне да мига централния плафон.Правиш мост едновременно между трите крачета на буксата, централния плафон трябва да СПРЕ да МИГА /ДА засвети постояно/ и лампата в краката също да свети.Ако нещата не се случват така, проблема ще да е в някой кабел или букса, релето под волана или модула на централното. На тази и на още 2 снимки се вижда ясно схемата /препокриването/ на двете микро ключета Редактирано 24 Януари 2015 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 А дали можете да кажете как да го тествам на а6 ц5 2001г, защото и двете предни не работят и ме съмнява да не е от другаде проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 (Редактирано) В авиацията първо сменяхме крушките...Нямаш представа, колко често проблемът се оказва именно там... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 На А6 Ц5 освен с разглобяване и мерене на микрето,не виждам как ще стане.Аз до сега съм сменял две микрета,като първото купих от магазин(всъщност бяха 3 класически) и се наложи много досадно преправяне и напасване за да стане поне едното.Второто вече взех от фв-форума и нямах ядове.При третия случай на подобен проблем бях взел микре,но се оказа студена спойка в платката на бравата.Разглобяването е ужас там и ако се разхвърчат чарковете незнам как ще се събират. Не искам да правя реклама на човека от фв-форума,но микретата му са много добри,като качество и спасяват положението чудесно.Определено цената е кожодерска,като се има предвид,че сигурна струват по 40 ст. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Да питам, бравите за лява и дясна врата различни ли са . Или пасажерската от "англичанка" ще стане ли на шофьорската на кола с лява дирекция? Разлики фейслифт, префейс при Б5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts