Jump to content

Гарнитура и уплътниения капак на клапани А4 Б6 1.8Т


bobitovn

Recommended Posts

Как пък 3-ма човека сме случили на еднакви моторетки с еднакъв разход на масло.Да не се окаже, че и нашите са маслояди като ТФСИ  :hilezh: и само търсим под вола теле. :wall:

Не, че си хваля кошницата, но моята гори към 100-200 грама масло от смяна до смяна(9-10к. километра), а от 4 месеца е и с чип. Може и без доливане да я докарам до смяна, но си доливам да ми отиде догоре на деленията на щеката. Карам я само с оригинално масло, първо 5-30, сега 5-40 - разлика в горенето няма. Колата е на 119 хиляди по километраж, 16 хиляди са навъртяни от мен.Не знам останалите колко са реални, при проверка в местния Ауди дилър километрите съвпаднаха до донякъде със тези в сервизната книжка.

Та цялата ми писанка е, че не всички 1.8Т горят масло, освен ако BFB мотора е коренно различен от AVJ. :)

П.П. Дано с хвалбата си не предизвикам нещо и аз, и да се наредя с такава подобна тема скоро тук. :hilezh:

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е до състояние на мотора и километрите му. На мойта примерно пише 195000, ама е поне със 100000 отгоре, защото в Ауди излезе, че последно 2007-ма е влизала там и е била на 140000км. Няма как за 7 години да е врътнал човека само 50000 в Швейцария, като дори си намерих в жабката зелена карта до края на 2013-та. Бръмчал си е човека по Европата яко :D. Та ако твоята е на едни реални 120000, а наште са на 250000+ нормално е да има разлика. За мене 1-2л от смяна до смяна не е проблем за който да си отварям мотора. Виж хубава и проверена добавка да сложа по може :)

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавките почти винаги спират разхода. Двама приятели правиха основен ремонт на коли след първата смяна на масло. :hilezh:

Въпросът е дали имат някакъв негативен ефект, или само позитивни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най често търговеца замазва много негативи по мотора слагайки някоя евтина добавка и след първата смяна на маслото (респективно и източване на добавката) колата си показва проблемите и пътят е един - към сервиза :(

Това е основната причина за тези несгоди. Добавките винаги подобряват качеството на маслото или горивото в определена посока в зависимост от това за какво са предназначени. Достатъчно е да са от известен и утвърден производител за да си сигурен, че наистина няма да навредят ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм бил скептично настроен към добавките за намаляване на разхода на масло.Виж към тази на Бардал за подобряване на мазането, нямам никакви съмнения, няма да продавам колата и да крия дефекти и ще си я сложа с чиста съвест, с цел по-дълъг живот на мотора.Бих се радвал, ако постигна разход 1л./10000км., ама не ми се вярва.

А относно това, дали има разлика между AVJ и BFB и от там да има причина за по-висок разход, намерих това:

Ok let me help you out here I did a swap from AVJ to a BFB car and there are some difrences.

the USA AMB is Identical to the BFB

but the AVJ is difrent to the BFB and AMB.

difrences between AVJ and AMB: 

1. TIP (the rubber pipe that is the inlet to the turbo) they are difrent because of the mounting locations of the pancake valve 
2. the pipes that go to the comby valve (the one in the back of the head) are difrent and routed difrently through the engine but the valve still mounts in the exact location 
3. alternators the avj has the pulley pinned to the altarnator shaft anf the BFB has the pulley mounted on a oneway bearing 
4. vacuum lines under the intake manifold. there is less lines and check valves on the avj than on the bfb,amb

as for the block and head:

all avj , bfb , amb they are all the same internals (exept the crank) they are al 19mm pin 1.8t small port heads 
the crank shaft on all BFB and AVJ are the same used on the 5speed AMB 

 

Т.е. няма разлика в самия двигател, напълно еднакви са, така че проблемите са в нашите телевизори :)

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавките почти винаги спират разхода. Двама приятели правиха основен ремонт на коли след първата смяна на масло. :hilezh:

Въпросът е дали имат някакъв негативен ефект, или само позитивни.

Точно това ме спира да слагам добавки. Един път го изядох с една SX6000 или нещо такова беше. Уж подобрявала компресия незнам си какво. Много я хвалеха. Реших да сипа и точно след 1 седмица мотора отиде на боклука. Скочих директно на колянов вал, сегменти, лагери и всичките екстри в блока. Верно, че колата беше Фиат, ама....:D. За тези на Бардал наистина много хора ги хвалят ама мене си ме е шубе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ме спира да слагам добавки. Един път го изядох с една SX6000 или нещо такова беше. Уж подобрявала компресия незнам си какво. Много я хвалеха. Реших да сипа и точно след 1 седмица мотора отиде на боклука. Скочих директно на колянов вал, сегменти, лагери и всичките екстри в блока. Верно, че колата беше Фиат, ама.... :D. За тези на Бардал наистина много хора ги хвалят ама мене си ме е шубе.

Фиат .... то все едно на болен човек със задух, да му сложиш допинг и да го пуснеш на състезание  :runningdog: , ще се издуха на 100% ако изобщо я докара до финала  :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се върнем малко на темата, намерих едно доста образователно клипче за смяна на гарнитурата на капака, обтегача и тапичката на изпускателния вал.

Пичовете знаят какво правят и не слагат силикон на гарнитурата, както се практикува масово у нас :wall:

Странно, че майстора май спомена, че ще може да ги смени без да свали вала, но гледайки клипчето установих, че е невъзможно.Ще му го пусна преди да започне, за да се информира малко  :hilezh:

Иначе съм съгласен, че след добавки за спиране на течовете, обикновенно следва и спиране на двигателя, или запушване на радиатори ако се ползват съответните и там. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта е със силикон. Даже сега като сменях турбото ми казаха, че имам теч и от там заради него. Та аз см с два теча, но се съмнявам да дърпа толкова масло от там. Мисля сега да оправя тоя от щеката на маслото, че там е бая омаслено, може да понамалее харча. Гарнитурата не мисля да я пипам засега, защото аз гледам ама теч не виждам. Къде го видяха тия майстори незнам :D

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Теча на масло се оказа от полумесеца(личи си как е подлизвало под него) и гарнитурата на обтегача.Поне положението изглеждаше добре, нямаше много нагар.Новата стара гарнитура на капака, беше перфектна и я сложихме отново.Силикон сложихме под новия полумесец, съвсем леко на гарнитурата на обтегача, за да не запушим масления канал и по гарнитурите на капака също сложихме силиконче. :)

https://www.dropbox.com/sh/6xq37caztuh9j8q/AABQaMwkoi6AjFVk3p_fYM7Ga?dl=0

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичовете знаят какво правят и не слагат силикон на гарнитурата, както се практикува масово у нас :wall:

 

Вероятно с оригинална гарнитура може и без силикон. Не съм проверявал цената.

Аз два пъти слагам елринг и почти веднага изпуска. Последния път намазах с черен силикон ВикторРейнц и няма повече течове.

 

Принципно може да тече и от уплътнението на хидравличния обтегач на веригата, но там трябва много внимателно със силикона, защото щетите може да са големи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На гарнитурата на обтегача сложихме силикон, само в участъка където ляга в/у полумесеца.Иначе си прав, ако се запуши масления канал на обтегача става страшно.Преди година като взех колата, смених гарнитурата 40лв е оригиналната в комплект е с тази на обтегача.Тогава майстора не ми е сменил другите две, затова сега пак отваряхме.

Сменихме и съединителя, не мога да си позная педала, доста е лек и отлепя много ниско, не мога да свикна още.Покрай него и маслото на скоростите, със всеки изминат километър влизат по-лесно.Отначало, нямаше разлика и се шашнах леко, но нещата си идват на местото.

Най-интересното беше като запалих, заработи на 1 цилиндър, майстора каза, че няма компресия и повдигачите или не знам какво точно трябвало да се източат от маслото, но пък тогава щяла да трака.Подадохме газ да загрее по-бързо и един по един всички цилиндри заработиха, както си му е реда.Много стресираща ситуация, за хора като мен които не разбират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната гарнитура е около 40 лв. С нея без силикон си стават нещата. Дори няколко пъти може да я сваляш с капака и пак си затваря добре без течове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На гарнитурата на обтегача сложихме силикон, само в участъка където ляга в/у полумесеца.Иначе си прав, ако се запуши масления канал на обтегача става страшно.Преди година като взех колата, смених гарнитурата 40лв е оригиналната в комплект е с тази на обтегача.Тогава майстора не ми е сменил другите две, затова сега пак отваряхме.

Сменихме и съединителя, не мога да си позная педала, доста е лек и отлепя много ниско, не мога да свикна още.Покрай него и маслото на скоростите, със всеки изминат километър влизат по-лесно.Отначало, нямаше разлика и се шашнах леко, но нещата си идват на местото.

Най-интересното беше като запалих, заработи на 1 цилиндър, майстора каза, че няма компресия и повдигачите или не знам какво точно трябвало да се източат от маслото, но пък тогава щяла да трака.Подадохме газ да загрее по-бързо и един по един всички цилиндри заработиха, както си му е реда.Много стресираща ситуация, за хора като мен които не разбират.

Колко пари е съединителя? А маховика не сте го барали предполагам? Само не разбрах какъв е тоя полумесец и къде се намира. Трябва и аз да я прегледам май по-обстойно мойта за течове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЪединителя е 220лв. на Sachs,смених семеринг към колянови вал Elring 50лв. труд-100лв.Маховика беше в перфектно състояние, без абсолютно никакви луфтове, все още си е оригиналния.

Полумесеца е това малкото на картинката http://prntscr.com/603l2v и стои под гарнитурата на обтегача http://prntscr.com/603lrd имах оригинална такава останала от комплекта.При мен теча беше от малкото гумено уплътнение http://prntscr.com/603m49 в канала се вижда маслото и как е подлизвало от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не е голяма болка значи тоя съединител. На мене на Бравото ми беше 400лв. Маховика значи си кара цифра, както съм чувал. Няма да го мисля. Като умре тотално съединителя ще сменя само него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЪединителя е 220лв. на Sachs,смених семеринг към колянови вал Elring 50лв. труд-100лв.Маховика беше в перфектно състояние, без абсолютно никакви луфтове, все още си е оригиналния.

 

Ами честито, значи вече си ОК. Давай газ смело и разумно. По рядко отваряй капака на двигателя, все пак от Ауди са сложили достатъчно уреди и лампи на таблото, за да сигнализират кога е нужно да се отваря капака и така ядовете ще са по малко, а щастието от шофиране по пълно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не повярвах за цената му.Предвид че за Ауди повечето части са скъпи, то поне съединителя е поносим, на цената на два датчика :).Маховиците явно карат доста и няма да го мисля въобще, като му дойде времето ще се сменя :).

......

Мерси колега 1 год. откакто я взех, вече мисля че колата е в перфектно здраве.Винаги ще има нещо за смяна по старите ни кошници, но засега приключих с ремонтите(ако тръгна да си търся да сменям нещо, винаги ще се намери какво :) ).За жалост следват държавните такси... данъци, винетка, гражданска :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не повярвах за цената му.Предвид че за Ауди повечето части са скъпи, то поне съединителя е поносим, на цената на два датчика :).Маховиците явно карат доста и няма да го мисля въобще, като му дойде времето ще се сменя :).

......

Мерси колега 1 год. откакто я взех, вече мисля че колата е в перфектно здраве.Винаги ще има нещо за смяна по старите ни кошници, но засега приключих с ремонтите(ако тръгна да си търся да сменям нещо, винаги ще се намери какво :) ).За жалост следват държавните такси... данъци, винетка, гражданска :).

Аз тия ги отметнах :D Колегата е абсолютно прав. Колкото по-малко се отваря капака, толкова по-добре. Това ми го каза и един приятел като го взех. Че на тия коли не им се отваря капака и няма ядове, като има нещо то ще си светне. И аз отдавна съм на тоя принцип ама пак току се сета да го отвора :D Ще видя само да си оправя теча от основата на щеката, че е по-лесно и не е скъпо, и нищо не пипам вече. Да харчи масло, кво ще да прави. Аз ходих при Цецо да я закачиме и е бетон. Ламди, дебитомери, всичко е 6. Нещо и стана, и свали разхода на 13/100 или 20 лв -170 км в София. Другото не ме интересува вече :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...