ted Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Колеги от една година търкалям Б4 комби 1з двигателя от 1994 г.Досега нямаше никакви ядове,само като паля се чуваше леко жужене 1-2 секунди,но не му обръщах внимание.Тази вечер се наложи да преместя колата и ми направи впечатление едно нетипично прескачане на обороти все едно става въпрос за кола с ненастроена газова уредба.Изгасна ми 5-6 пъти,което ме изуми-за една година не ми е гаснала нито веднъж.На няколко пъти след запалването работи няколко секунди и гасне веднага,няколко пъти работи по-дълго,но неравномерно и пак угасне.Жуженето,което чувам винаги веднага след запалване тази вечер го чух около два пъти,но след известна неравномерна работа на двигателя и доста по-силно.Веднъж даже колата се изфорсира сама.Едва я закарах до набелязаното паркомясто.Там я оставих десетина минути и пак я запалих,като този път работи нормално.Не знам какво й стана,но ме притесни-на дълъг път не бих рискувал да тръгна така.Чувал съм,че при този модел правят драми ГНП-тата,възможно ли е да е помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitashki911 Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 да няма хлабав кабел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Принципно е възможно да е от ГНП, но може и да е от друго. Огледай помпата добре и най-вече болта с различна глава от на другите. Ако няма следи от отваряне сигурно и е дошло времето за профилактика, дори ако е правена пак е възможно да се налага, но вероятността е по-малка. Покрай я с малко газ, почти без газ на 3 -та ако придърпва ГНП за чистене на ел. блока Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ted Публикувано 20 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Тази вечер го запалих като се върнах от работа и направи следното-първите 2-3 минути поработи нормално,после пак започна да прекъсва и като че ли за част от секундата направо спира двигателя-имам чувството,че ангренажът едва успява да превърти,но след това продължава да работи и след няколко такива прехълцвания направо угасна.Замислих се,че откакто взех колата(точно преди година) не съм сменял горивен и въздушен филтър.Като се има предвид качеството на горивото у нас се чудя дали не е затлачил горивния филтър и затова да прави така.Утре няма да мога сигурно,но в четвъртък ще гледам да го сменя и да видим дали ще продължи да прави мизерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 И аз имам подобен проблем колега,но той се изразява във едно жужене и то е точно когато започва да сваля оборотите след първоначално запалване, и щом ги свали до нормалните спира ,появява се само когато е студено,и ме навява на мисълта да не е авансатор.Така предполагам,помпата я чистих преди година,заради прословутото придърпване.Но при теб щом е започнала да работи неравномерно и да мени обороти е почти сигурно че си за почистване на ел.блока на ГНП.Горивния филтър ,го смени ,но имаш на щуцера на обратната нафта една много финна цедка ,която съм сигурен че никога не е чистена,няма да е лошо и тя да бъде почистена.Преди години когато си купих колата първите признаци за първото почистване бяха изключително неравномерни обороти,но без придърпване,следващото почистване беше заради придърпване,но пък оборотите не трепваха.Това споделям от моите патила,както казва колегата Zinoto може и да е от друго,може би визира дюзи.Драмите ги правят други ГНП-та VP-44, те умират от раз, а такива като твоята и моята умират бавно ,не изведнъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ted Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 (Редактирано) Смених филтъра и маркучетата между дюзите,но проблемът остава...по-нарядко прекъсва и само веднъж изгасна,но не се изчисти нацяло.Ще ходя на диагностика Редактирано 22 Януари 2015 от ted Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Имай предвид, че ако ел.блока е за чистене почти никога не изписва грешка, а опитното ухо хваща проблема без компютър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ted Публикувано 1 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Не съм ходил на диагностика още,но от около седмица всеки ден карам колата и проблемът изчезна.Възможно ли е да влязъл въздух по горивните тръбички и докато се изчисти да е тресяло така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Да. Запали на отворен капак и гледай след горивния филтър дали минават балончета, притегни или смени скобите. Калпава нафта също може да е. Жуженето е от една малка кръгла черна пластмасова джиджавка (незнам как се казва) близо до акумулатора, нещо за наляганията. И на мене ми жужи, след запалване няколко секунди или след форсиране. Кофти варианта е гнп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ted Публикувано 11 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 Ами няма такива балончета,но вече 10 дни няма и следа от проблема.От калпавата нафта спасение няма-зареждам от Лукойл,ама то и по другите вериги същата гняс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване