Jump to content

Каква афтърмаркет аларма може да се свърже с фабричната аларма на А6/C4


levis

Recommended Posts

Искам да сложа аларма (допълнителна ) към фабричната на колата.Фабричната за момента си е работеща,но при някакви интервенции по колата отвън,няма какво да индикира че нещо е станало.На мястото където паркирам Бай Ганьовщинята е голяма.

 

Каква марка и модел ще препоръчате ? Лесно ли е сработването на едната с другата?

Всякакви съвети са от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я монтирал грамотен човек се връзва към 3 кабела, и се подава само захранване на самата аларма. Ако ти я програмира да държи заключване и отключване ще работи и комфорта. Практически 99% от алармите трябва да станат. 

 

Фабричната реагира на отваряне и обемни датчици. Много пъти съм мислил за монтиране на шоков датчик на мястото на обемните, но така и не ми се занимава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да има просто трябва да им видим какъв сигнал дават самите датчици, и какъв след модула им под задната седалка зад шофьора.

Ама при мен имат някакъв проблем. Като закача модула който "слуша" инфо от обемните датчици и колата "бипка" през 5 минути. А нали е с инфра ред това значи да слизам посреднощ да я отворя, затворя, че иначе мига като елха и не спира. Все не остава време да сменя пасажерския колан, та тогава така и така ще разглобя да видя какво пък толкова им има? То не беше презапояване на модула им, то не беше чистене на кабели, букси, и не все пищи кога си иска. А не беше така :) Казвам модул за обемни датчици защото с откачен такъв карам от 4-5 години. След откачане не работят датчиците, копчето на гредата, и лампата в бутона на аварииките. При отваряне на нещо по колата без ключ обаче започва да пищи...та алармата е може би при компресора на централното. Като се замисля само там не съм ровил  :hilezh:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не е с инфраред. Не съм я ровил защото за сега си работи. Дори не знам къде са и модулите.

Единствено ме дразни звука на фабричната тромба и това че не писка, като я отключвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да...алармата е точно под компресора на централното под задна дясна седалка ;) а тромбата в задния ляв калник. Доста дървена е оригиналната аларма, но работи.

По темата: Хващат се да не кажа всички видове аларми, но почти всички(както е написал колегата по-горе), стига този дето монтира да знае как да използва наличните вериги и датчици. Разбира се най-важно е да може да изолира веригите на оригилната и допълнителната аларми да не си "смесват" тоците. Така може спокойно да си работят и двете с общи ресурси без да си пречат,  а да се подпомагат.  Така се запазват всички функции на оригилната и се добавят тези на допълнителната. Получава се ъпгрейд (ех как звучи само) на старата аларма.

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.alsys.info/Visok-klas/AVTOALARMA-Space-Guard-Mobil.html  Аз мисля тази да сложа скоро, понеже покрай празниците се опитаха да ми откраднат колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено ме дразни звука на фабричната тромба и това че не писка, като я отключвам.

 

Вземи лицензиран VCDS и оптай да влезеш в алармата. Има много голям шанс да може да програмираш при заключване какво да прави, и при отключване. Да пищи, да мига, да не мига, 1 път, 2 пъти и тн. Въпрос на кодинг трябва да бъде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.alsys.info/Visok-klas/AVTOALARMA-Space-Guard-Mobil.html  Аз мисля тази да сложа скоро, понеже покрай празниците се опитаха да ми откраднат колата. 

Колега, няма аларма дето не може да бъде преодоляна или изолирана. Тази с ГСМ модула също се заглушава с модул за 70-100 лв. пъхнат в запалката. Продава се по магазините. Да се хакне алармата и да се смени ключа също не е  трудно. Правят го в почти всеки автоключарски сервиз. Ако решат да я взимат "професионалните" момчета или обучени от тях няма спирачки. Ако искаш максимален ефект от аларма или защита прекъсни на скрито място дето само ти знаеш някоя основна верига в колата, без която колата не може да работи. Например от датчика за обороти на маховика или подобна. Тогава имаш максимален ефект от защитата, но не те спасява от буксир или хенга/паяк. Просто затруднява максимално.

 

Ето това с обучението на алармата през Ваг Ком не го знаех, че може!!

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите,колеги.

Сега остава въпроса каква аларма да взема.

Редактирано от levis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...