Jump to content

Нов с А6'05, 3.0 TDI куатро, седан


advokata25

Recommended Posts

Имам нужда от съвет. Откакто съм взел колата от време на време ми тресе на празен ход. Най често когато е загряла. Първоначално и по мнение на Порше, мислех че е от тръбата на ЕГР. Същата беше и изчистена, но не щеш ли проблемът продължи да е на дневен ред. Закачихме я на компютър, съответно на канали от 71 - 76 и там се установи, че една дюзи има лоши показатели, беше стигнала до 28. Междувременно оборотите се меняха от 700 до 800. По данни от продавача дюзите на колата уж били сменяни с нови. Решихме да направим сверка и установихме, че номерата на дюзите, които излизаха в системата бяха различни с тези върху самите дюзи. Допуснахме, че може да са сменени и просто не са адаптирани колата. След това въведохме и техните номера и ги запаметихме. Колата взе да пуши доста в началото, но после се оправи. Оборотите обаче сякаш пак малко играят. От време на време коват на 777, но и падат на 750. Дали има период на адаптация с новите данни които въведохме или работата е че просто са прецакани тиядюзи. Сега покателите им са занулени и не мога да преценя как работя. Да чакам ли да мина някакви километри да се адаптират. Въобще тия цифрички имат ли значение. моля за помощ какво да правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 196
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тия коли без да имаш майстор на който да разчиташ и да знае какво прави са вярно някакъв ад братче, нали каза специално, че сте ги гледали тия дюзи, какво им гледахте по-точно? Как така ще ти дават нулеви показатели, вържи ги на VCDS-а и запали мотора и гледай в адаптацията какви показатели дават. Ама покарай малко колата да загрее спри, изчакай 5 мин и ги виж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж коя година са дюзите, че просто може да са ти набили други кодове джамбазите.

Покарай известно време колата и дюзите ще си покажат състоянието.

Виж и на 1.13 и 1.14 канал какви са корекциите.

За продажна цена от 10000 лв. трудно бих повярвал на продавача, че е сменял дюзи.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в Порше уж ги бяха гледали и всичко беше наред. Ама след почистването на ЕГР пак продължи да тресе на празен ход и подходихме към дюзите. Оттам насетне им сменихме кодовете, поради несъответствието им. Сега трябва ли им време за адаптация и веднага ли ще покажат стойности?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000км трябва да се покара колата, за да запише некви стойности. Ако колата има филтри в ауспусите няма да изкара никъв пушек за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало доста изпуши, но после сякаш се оправи. Остава отворен въпросът с оборотите на колата на празен ход, от какво може да се причинява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт на софтуера на двигателя и виж пак с вагком дали сте почистили добре ЕГР-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключваме ли дюзите от въпросния проблем?! 



А, има ли значение изобщо дали са били въведение тия цифрички и буквички посочени върху дюзите в системата? И има ли проблеми че така са били работили сигурно една година?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите работят на около 150 волта като толеранса е 10 волта и затова са тия IMA/ISA кодове. Дюзите ги изключваш като проблем като премахнеш катализатори/ДПФ и отзад през деня от ауспусите да не се вижда никъв пушек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам ДПФ на колата. С две думи няма никакво значение дали кодовете са били ок или с две думи за какво са тия кодове. Според програмата ЕГР е изчистен както трябва.Какво остава да е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли катализатори в момента? Логни ми с ВАГКОМ 3-ти канал на празен ход и изфорсирай два пъти колата до 2000 оборота и задръж за по 3-5 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам катализатори. Трябва да ида пак до майстора да я закачим. 



Най много ме плашат тия дюзи и защо са им били различни номерцата? Можеш ли да ми обясниш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или са ги завъртяли или някой е вкарал други кодове, за да ги ресетне. Ако с катализатори виждаш пушек, това значи, че без тях около колата няма да се седи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при тия кретени, които са ти казали, че дюзите са добре, да ти купят един комплект нови най-хубаво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не вярвам накой да си купи 6 нови дюзи и да забрави да им запише кодовете в програмата. Възможно ли е в днешни дни?



Съмнява ме някой  да си сложи нови дюзи да не смени кодовете в програмата. Това е ли възможно ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е бързал да ходи на почивка или лаптопа да е вирусолясал и да е нямал VCDS/ODIS под ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола очевидно е била закрепена за продажба. Предлагам ти да се настроиш психически да дадеш още 3-4 хиляди лева да става за каране и да натрупаш няколко стотин мнения тука. Което не е лошо, пак да ти легне на 13-14 хилки е добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми се да вярвам, че е била налице някоя от горните хипотези. Като цяло от колата съм изключително доволен и единственото ми оплакване е свързан с това "клатене" на оборотите при празен ход. Инак си върви, автомата е супер и тн. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се направи диагностика от някой, който разбира какво прави и ще ти каже зАщо ги клати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може и да е пара, резни я на 90 градуса хубаво да падне конденза :) и ако пак пропуши... Отиваш на ски в Банско за 2 дни докато чакаш колата и хапваш кебапчета по 16 лв  парчето на Бъндеришка поляна :)

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...