advokata25 Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Имам нужда от съвет. Откакто съм взел колата от време на време ми тресе на празен ход. Най често когато е загряла. Първоначално и по мнение на Порше, мислех че е от тръбата на ЕГР. Същата беше и изчистена, но не щеш ли проблемът продължи да е на дневен ред. Закачихме я на компютър, съответно на канали от 71 - 76 и там се установи, че една дюзи има лоши показатели, беше стигнала до 28. Междувременно оборотите се меняха от 700 до 800. По данни от продавача дюзите на колата уж били сменяни с нови. Решихме да направим сверка и установихме, че номерата на дюзите, които излизаха в системата бяха различни с тези върху самите дюзи. Допуснахме, че може да са сменени и просто не са адаптирани колата. След това въведохме и техните номера и ги запаметихме. Колата взе да пуши доста в началото, но после се оправи. Оборотите обаче сякаш пак малко играят. От време на време коват на 777, но и падат на 750. Дали има период на адаптация с новите данни които въведохме или работата е че просто са прецакани тиядюзи. Сега покателите им са занулени и не мога да преценя как работя. Да чакам ли да мина някакви километри да се адаптират. Въобще тия цифрички имат ли значение. моля за помощ какво да правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Тия коли без да имаш майстор на който да разчиташ и да знае какво прави са вярно някакъв ад братче, нали каза специално, че сте ги гледали тия дюзи, какво им гледахте по-точно? Как така ще ти дават нулеви показатели, вържи ги на VCDS-а и запали мотора и гледай в адаптацията какви показатели дават. Ама покарай малко колата да загрее спри, изчакай 5 мин и ги виж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Виж коя година са дюзите, че просто може да са ти набили други кодове джамбазите. Покарай известно време колата и дюзите ще си покажат състоянието. Виж и на 1.13 и 1.14 канал какви са корекциите. За продажна цена от 10000 лв. трудно бих повярвал на продавача, че е сменял дюзи. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Ами в Порше уж ги бяха гледали и всичко беше наред. Ама след почистването на ЕГР пак продължи да тресе на празен ход и подходихме към дюзите. Оттам насетне им сменихме кодовете, поради несъответствието им. Сега трябва ли им време за адаптация и веднага ли ще покажат стойности? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 1000км трябва да се покара колата, за да запише некви стойности. Ако колата има филтри в ауспусите няма да изкара никъв пушек за съжаление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Като начало доста изпуши, но после сякаш се оправи. Остава отворен въпросът с оборотите на колата на празен ход, от какво може да се причинява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Ъпдейт на софтуера на двигателя и виж пак с вагком дали сте почистили добре ЕГР-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Изключваме ли дюзите от въпросния проблем?! А, има ли значение изобщо дали са били въведение тия цифрички и буквички посочени върху дюзите в системата? И има ли проблеми че така са били работили сигурно една година?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Дюзите работят на около 150 волта като толеранса е 10 волта и затова са тия IMA/ISA кодове. Дюзите ги изключваш като проблем като премахнеш катализатори/ДПФ и отзад през деня от ауспусите да не се вижда никъв пушек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Нямам ДПФ на колата. С две думи няма никакво значение дали кодовете са били ок или с две думи за какво са тия кодове. Според програмата ЕГР е изчистен както трябва.Какво остава да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Имаш ли катализатори в момента? Логни ми с ВАГКОМ 3-ти канал на празен ход и изфорсирай два пъти колата до 2000 оборота и задръж за по 3-5 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Имам катализатори. Трябва да ида пак до майстора да я закачим. Най много ме плашат тия дюзи и защо са им били различни номерцата? Можеш ли да ми обясниш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Или са ги завъртяли или някой е вкарал други кодове, за да ги ресетне. Ако с катализатори виждаш пушек, това значи, че без тях около колата няма да се седи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Иди при тия кретени, които са ти казали, че дюзите са добре, да ти купят един комплект нови най-хубаво... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Аз лично не вярвам накой да си купи 6 нови дюзи и да забрави да им запише кодовете в програмата. Възможно ли е в днешни дни?Съмнява ме някой да си сложи нови дюзи да не смени кодовете в програмата. Това е ли възможно ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Може да е бързал да ходи на почивка или лаптопа да е вирусолясал и да е нямал VCDS/ODIS под ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Тая кола очевидно е била закрепена за продажба. Предлагам ти да се настроиш психически да дадеш още 3-4 хиляди лева да става за каране и да натрупаш няколко стотин мнения тука. Което не е лошо, пак да ти легне на 13-14 хилки е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Ще ми се да вярвам, че е била налице някоя от горните хипотези. Като цяло от колата съм изключително доволен и единственото ми оплакване е свързан с това "клатене" на оборотите при празен ход. Инак си върви, автомата е супер и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Трябва да се направи диагностика от някой, който разбира какво прави и ще ти каже зАщо ги клати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Солидаризирам се! Объркването настъпи заради Порше! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Те те отърваха от излишните ти пари и нищо не ти казаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Нали все пак за Порше говорим...! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Преди малко я запалих и при 5 минути работа ей така пуши. Навън е 1 градус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Ако мириши на нафта бягай при петарик да им побае два дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 (Редактирано) Това може и да е пара, резни я на 90 градуса хубаво да падне конденза и ако пак пропуши... Отиваш на ски в Банско за 2 дни докато чакаш колата и хапваш кебапчета по 16 лв парчето на Бъндеришка поляна Редактирано 10 Февруари 2015 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts