baciko Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Добро утро колеги!Тази сутрин беше студено и предното стъкло беше замръзнало.Запалих и натиснах копчето за предното стъкло за да изчисти.Като се качих,беше почнало да духа вече топло и реших да натисна Ауто.Видях,че и Екон ми свети,при положение,че не го ползвам.Мъчих се да го изключа,но все си свети,Екон не се изключва по никакъв начин.Някакво решение? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEYN Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Някъде по-рано във форума бях прочел, че постоянно светещ ЕКОН е индикация за ниско ниво на фреона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Не само,може да означава и свършил съединител на компресора,,,,което не е хубавоВ момента няма да може и да ти се включи климатика ако опиташ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baciko Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Благодаря Колеги!За утр си запазих час и ще я видят в сервиза и ще напиша от какво.Дано да не е компресора.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baciko Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) Колеги,моля за съвет отново,ако има някой на линия.Както писах вчера,за днес имам запазен час да я видят колата,но тази сутрин пуснах пак да продуха предното стъкло и след няколко минути Екон копчето беше се изключило.Опитах и сам,включвах,изключвах,Ауто режим и всичко е наред,работи си.Поне вече си мисля,че не е компресор,но как мислите?Дали да я закарам за всеки случай да я видят,в случая дали ще излезе някаква грешка? Редактирано 24 Февруари 2015 от baciko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baciko Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Колеги ходих в сервиз.Казаха ми,че са го пълнили и квото са му правили там.Като тръгнах пак същата работа.Екон се включва и и заключва когато си иска.Проблема не е решен,но другата седмица ще пътувам за България и нашите майстори да я видят по добре.Да се надявам,че няма да има проблем,ако карам така до България? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison11 Публикувано 4 Март 2015 Доклад Share Публикувано 4 Март 2015 Аз имам абсолютно същия проблем. Чакаме развитие по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Незнам въпроса ми дали е на място, но не намерих конкретна тема! Ако има, моля някой да ме насочи! Та въпроса ми е: Някой ползвал ли е някакъв спрей за почистване на климатика! Филтъра е сменен, но при пускане първите около 2 минути има неприятна миризма Не мога да определя на мухъл и плесен ли е или на пепелник! Колата я карам три години, не е пушено вътре и чак сега замириса! Така, че не е от цигари! Амо някой има предложение и опит, ще се радвам да го сподели! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 (Редактирано) Колега за спрей не мога да ти препоръчам марка,но за да нямаш скорошни проблеми след почистване е хубаво като изключваш климатика да оставиш вентилатора да поработи още 5 мин защото по изпарителя се събират много бактерии. Начин на употреба за автоклиматици:- При работещ климатик на колата и максимална степен на вентилаторите, с помощта на удължителя, се впръсква спрея през смукателния въздухоотвод ( пръска се на няколко пъти в рамките на 2-3мин.- Като е напръскано климатика се настройва да върти въздуха само в купето.- Изчаквате 10-15мин,- Настройвате климатика да вкарва въздух от външната среда и проветрявате колата ( Свалята прозорците и/или отваряте вратите )- През цялата операция климатика на колата трябва да работи ( компресора ) Редактирано 10 Март 2015 от arsenal88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baciko Публикувано 17 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 Проблема е решен.Има един датчик на радиатора от към шофьорската страна,сменихме го и се оправи всичко.Вземах го от моргата в Мартен,струваше 40 лева.Успех на Колегите със същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване