MPAK Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 (Редактирано) Колеги, я дайте малко акъл Като паля колата сутрин и мирише здраво на бензин. Преди сякаш не беше така, явно не изгаря добре горивото. Колата не прекъсва и си работи нормално, според мен няма как да е от свещите. Нямам никакви проблеми с вървеж и тяга, на празен ход оборотите са си ок - студена около 1100 (като работи на смукач) и топла малко над 800. Просто като я запаля студена и мирише на бензин, ако някой има идея да пише Щях да забравя, двигателя е 2.0 TFSI Редактирано 5 Март 2015 от MPAK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 5 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 http://www.revotechnik.com/support/technical/20tfsi-hp-fuel-pump-issuesМоже и това да е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 5 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 Още нещо да добавя, до скоро като отворех шофьорската врата и се чуваше как пали най-вероятно бензиновата помпа, но от известно време спря да се чува. Мисля да отида довечера да я закачим да видим дали няма да изплюе някоя грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 С катализатор ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 9 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Да, закачах я пак - няма грам грешки...може и да си внушавам. Сутрин я паля в гаража и я чакам да спре да работи на смукач и тогава я изкарвам, сигурно си внушавам че мирише повече от колкото е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Щом я палиш в гараж и чакаш.....Аз моята дори и да не я паля в гараж ако не съм затворил вратата усещам яко бензиновите изпарения...Така че мисля че си е нормално това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 (Редактирано) Момци, мойта мила колица (Peugeot 106 1.1i), която всеки ден експлоатирам да ми вози дебелия задник, правеше подобна магария. Оказа се стъпково моторче. Кофти и не на място реагира. След смяната, колата заспа. Преди това, на празен ход бях с богата смес. P.S.Само да допълня. Разликата между суров бензин и добре изгоряла горивна смес е повече от осезаема. Дефинирайте понятието: бензинови изпарения! Редактирано 9 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 Добре пак ме хвана.....грешно се изразих.Изгорели газове....а не бензинови изпарения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 venomcorp - това не е много нормално... Нормално е единствено ако си без катализатор (една от причините махането му просто така да е абсолютно глупаво). Ако си с катализатор миризма на изгорели газове можеш да усещаш ако въобще, то само около задницата и то почти само сутрин докато колата е още студена...! Вижте си да нямате пробив по генерацията или скъсана мека връзка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 Имам си катализатор - проверено...нямам скъсано никъде - проверено.Миризмата е само сутрин на студено или след форсиране на място , пак когато не е достигнала работна температура.Сега мога да преувеличавам за остротата на миризмата,но аз по принцип съм си чувствителен към такива миризми.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 ... и все пак вътре в купето не би трябвало да влизат никакви изгорели газове (от твоя двигател).В гараж логично е малко по-особено - зависи какъв му е обема, колко седиш преди да излезеш и т.н. Но на открито - само зад колата.Поне ползвай въгленови филтри за купето. Ако и с такъв мирише - значи имаш определено сериозен/ненормален източник на миризма някъде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 При мене не мирише в купето....Ако мирише в купето е ясно,че има проблем...Случвало ми се е обаче да замирише на сяра , но това само след ползване на добавка за бензин ( пълно прочистваене на Фрьох ) и то след яко натискане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilio_3 Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Имам същият мотор с известни модификации.Ако все още не си отварял помпата, силно ти препоръчвам да го направиш , защото иначе може да имаш сериозни проблеми с помпата и с вала.В различни форуми съм чел, различни работи, но като цяло въпросната част с дупката на нея (cam follower) се износва, рано или късно. Моето беше тръгнало да се износва, имах и лег белег на вала. Имат някакво менте от порядъка на 25лв. Оригиналната мисля че струва към 60.Дори имам в нас въпросната част (нова) , защото си преправях моята помпа , защото тази издържа до 270 коня (ако не се лъжа, да знаеш ако се наемеш да и правиш нещо) и това ми го пратиха към комплекта , но аз вече съм го сменил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Колега проблема с Cam follower-a до какви поражения може да доведе, да знам колко спешно да я водя да я погледнат моята ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilio_3 Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) Има няколко степени на износване, като съответно при последната степен се образува дупка на cam-a, която води до повреда на самата помпа.Съответно ако продължиш да караш така може да се стигне и до повреда в разпределителния вал.Дори и да е леко износена , смяната и пак е необходима. В различните форуми съм чел различна информация, за километрите след които се износва, но ако смениш cam-a можеш да бъдеш спокоен за поне 70-80 хиляди км. Има и подсилена, направена от друг вид материал ( ще те излъжа какъв), но оригиналната е достатъчно надеждна. Редактирано 24 Март 2015 от vilio_3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Луда работа колеги, смених cam follower-a на мойто желязо - стария беше като нов, според мен са го сменяли наскоро в Германия. Освен него смених и едно уплътнение на маркуча за картерните газове. Странното обаче е че след като сглобихме всичко, колата тръгна да върви зверски. В момента нямам никакъв лаг при подаване на газ и направо си хапе каишката при всяко натискане Седяхме с аверите циклихме, циклихме и не можахме да си обясним промяната във вървежа, но съм мн. доволен от неочаквания резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 От къде поръча cam follower-a? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Взех го от колегата vilio_3, беше му останал новичък неотварян Ако се озориш нещо с намирането на cam follower или не ти се купува нов, пиши - моя стария е буквално нов а следващите 70-80 хиляди километра не вярвам да ми се наложи да повтарям процедурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Откачали сте акумулатора нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Не, защо да го откачаме? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Предположих, че при смяната сте го откачили. Хм, ок... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Само извадихме бушона на помпата в резервоара, че да не се подпалим Ако имаш предвид да е имало някакви натрупани грешки и да са се изчистили при откачане на акумулатора, колата си беше сълзица и нямаше никакви грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Не става дума само за грешки. Откачане на захранването води до зануляване на автоматичните настройки, съответно първоначално, докато ги възстанови, работи със стандартни стойности и "върви зверски" (и хачри също така), не след дълго обаче се нормализира във всяко едно отношение. Възможно е това да се е получило и при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Да обаче аз не съм разкачал нищо, и става вече 3ти ден си върви все така прекрасно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Не дните са от значение както знаеш, а километрите Но да, едва ли е това ако не сте откачали друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване