manchorov Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Тя колата няма фреон от 2 години поне.Но преди я чувах като се включва перката.Почваше да шуми,а сега никва я няма Според мен не трябва да работи само когато е пуснат климатика.А тоя клапан направо не знам как можеш да разбереш дали работи 100% коректно честно да ти кажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Перката тръгва да работи веднага след като пуснеш климатика,също се включва като тръгнеда загрява колата мисля беше след 98 градуса,а клапана на загрял мотор цъка постоянно 20 мин.го слушах не спря нито веднъж,цъкането е много леко най-добре се усеща като сложиш ръка отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Значи ти бачка клапана най вероятно.А аз кво да направя с тая перка?Явно се е пецакало нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Като заредиш климатика ще тръгне,може да пробваш да подадеш ток от акумулатора директно на буксата и,да видиш дали ще тръгне и внимавай с пръстите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) А проблем ли е така да се кара,защото ми предстои 2000км.пътуване с тази кола?Иначе изтича от някъде фреона поради некадърен ремонт на алуминиевите тръби които минават отпред,и от долу.Но не ми се занимаваше да се връщам при тоя майстор,и така си остана.Беше свита едната тръба почти на 100% но явно си минаваше фреона и си имах климатик.Ама аз от немай къде си викам:така се тормози компресора,ще ходя да я оправят.Отидох и резултата е,че ми изчезна фреона след 5 дена Редактирано 21 Март 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=108614виж тук мисля че няма проблем да караш така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Малък ъпдейт.Оказа се че "работещия" моргаджийски клапан, който сложих е блокирал затворен, затова внимавайте при такива покупки.Уж гледах и мерих, пробвах го на колата и пак уж го чух да "цъка", да ама не. Независимо от положението в което е блокирал, ако електромагнита му е наред, няма да даде грешка на ВАГ-КОМ-а. В случая имах късмет че с малко човъркане, миене и баене го раздвижих и проработи коректно, но едно наум с такива чаркове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Това с раздвижването е маи от ден до пладне.Все пак са части на 15-18 години.Смени си го с нов ако питаш мен.Поне ще си спокоен,че докато я караш тази кола няма да го мислиш.Едва ли ще я караш повече от 5 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 То така както се очертава, май бая ще я покарам кошницата, така че следващия път ще е нова щракалката, просто в момента едни други разходи са на дневен ред и тоя се отложи доста неохотно, и аз не съм привърженик на такива покупки за важни възли по електриките(и не само там). Засега баца добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 И аз търсих вариант за изолирането на вентилацията на резервоара, че с изключена бензинова помпа ми заминаваха 4 литра бензин за 160 км. Веднъж налях 8 литра бензин. Затапих тръбите и исках да проверя има ли налягане в резервоара, след като покарах малко колата. Развивах леко капачката и започна съскане, реших по набързо да изпусна налягането и развих капачката докрай, от резервоара изригна бензин е ми обля цялото тяло. Времето беше топло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 (Редактирано) Някъде вече споменах същия "ефект", като при мен дори не беше развита капачката, а си течеше все едно пистолета излива навън. Резервоара беше почти пълен, времето горещо. Сега разбирам, че клапана е бил блокирал затворен за момента. Редактирано 28 Май 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 И аз търсих вариант за изолирането на вентилацията на резервоара, че с изключена бензинова помпа ми заминаваха 4 литра бензин за 160 км. Веднъж налях 8 литра бензин. Затапих тръбите и исках да проверя има ли налягане в резервоара, след като покарах малко колата. Развивах леко капачката и започна съскане, реших по набързо да изпусна налягането и развих капачката докрай, от резервоара изригна бензин е ми обля цялото тяло. Времето беше топло.Не можеш да я изолираш,по-добре я приведи в работещ вид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Дали ви е минавало през ума да сложите разтоварващ клапан на въпростана вентилация (да отваря само като се вдигне налягането) и да вкарате изкараните пари някъде преди филтъра за да ги доизгаря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 A дали ти е минавало през ума как работи тази вентилация,как се управлява електромагнитния клапан и тн. и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Дали ви е минавало през ума да сложите разтоварващ клапан на въпростана вентилация..............Ако покажеш работещ вариант на съвета, ще ти отговоря на въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Има играчка докато се намери точната пружина но....http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-ADJUSTABLE-RACING-TURBO-30PSI-MANUAL-BOOST-BYPASS-CONTROLLER-KIT-BLACK-/180927140107 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 (Редактирано) Не можеш да я изолираш,по-добре я приведи в работещ вид.Това са стари коли,нищо няма да влагам в тази вентилация. Русе-Пловдив на газ с изключена бензинова помпа ми се изпариха 12 литра бензин.Направил съм така,както VBI/Вальо е обяснил в темата.Това е направено с цел екология.Канистъра ако трябва да сменям,ми е нужен нов,а не втора употреба,какъвто е моя вече в момента.Клапана си цъка,но няма ефект. Редактирано 29 Май 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Клапана може да си цъка,но ако е скъсана мембраната няма ефект от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Така,нямам напрежение на буксата на канистера.Сигурно проблема е по кабела някъде.Дали тока дето отива в него не минава през някой бушон?Колата е ADR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Там постоянно напрежение няма, подават се импулси, зависят от температурата и оборотите на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 (Редактирано) Доколкото разбирам е нещо, което работи на принципа на стъпков мотор, както го наричат при АСЕ АВК и други по стари двигатели. Редактирано 29 Май 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Този клапан участва пряко във смесообразуването,работи на импулси които не са константни.Управлява се от ЕКУ-то което в същото време следи показанията на дебитомера и ламбда сондата и от това зависят импулсите му,един път може да са по къси в следващия момент да цъка през по големи интервали.Сега вече се сещаш какво ще стане като го изолираш с тримовете и тн. и тн. Същото важи и за картерната вентилация ама това е друга тема.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Срещу скромните 155лв може да го откриете по тези номераBOSCH 0 280 142 300 OEM 058 133 517 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 (Редактирано) Аз намерих нов бош за 60лв Редактирано 29 Май 2015 от vladyp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Срещу скромните 155лв може да го откриете по тези номераBOSCH 0 280 142 300 OEM 058 133 517Със същия номер по Бош клапана е 66лв с отстъпката от колега от форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване