ivo5301 Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 Ауди 80 Б3 1991г. 1600куб.см. бензин карборатор с някъкви системи за екологията майстори ми казаха че е пиербург 2ее само електромотори и кабели по него. Имам проблем с тази кола няма парно на празен ход: спирам някъде и парното постепенно започва да истива докато в един момент започва да духа студено.подам ли му газ и се оправя оставям пак на ниски обороти и пак изтива.миналата година не беше така. Засмука въздох ли кволи? Колкото пъти пипна маркучите в моторното отделение когато в купето духа студено единият е горещ а другия студен. Обезвъздушавам от болчето на маркуча и се оправя но на другия ден пак е същото. Има ли някакъв специален начин за обезвъздушаване на системата и какъв е той. А преди два дни разбрах случайно че това ауди има и комп за оправлението на този карборатор. Май несъм случил а! а когато го копувах гледах уж да е по просто че да не ми садират кожата монтъорите. Но уви. С уважение към всички фенове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 Честито! Май си за смяна на радиаторче на парното! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo5301 Публикувано 2 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 Невярвам да е радиаторчето защото нямам никакъв теч или миризма, а съм с чист концентрат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 Веднаг да го разреждаш този концентрат. Никога ли не си чувал, че е много неправилно да се кара с концентрат?А относно проблемът, мисля, че ти е запушено радиаторчето. Опитай да го промиеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 Първо Добре дошъл.Второ - форума има правила. Тази тема не е за Главен форум и най-вероятно ще бъде преместена.Трето - такова, като твоето Ауди имаше Jorata, но го продаде.Проблемът е, че си от Русе, но пиши на vaskoto1 за консултация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 Не лъжи човека, Коко. Моето беше 1800. :dance: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 Не лъжи човека, Коко. Моето беше 1800. :) Странно, но не се сещам с кого те обърках. Сигурен съм, че някой имаше такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 ...Проблемът е, че си от Русе...тук удари в десятката!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 Сигурен съм, че някой имаше такова.Tакова има Ивчо Котев,към него да се обърне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 Tакова има Ивчо Котев,към него да се обърне Знам за Ивчо адаш, но имаше и друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 Знам за Ивчо адаш, но имаше и друг. Бате аз лично само за него се сещам може и да има друг,но нека не гадаем ами сам да си признае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4ko L Публикувано 5 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2006 Здравей колега,Аз имам същия карбуратор на моята кола и през юни се наложи да го сменя, понеже се прецака и държеше 2500 оборота на свободна. Но проблема ти в момента е друг. За парното също имах подобен проблем - неработеха първа и втора степен. Щом си от Русе бих те посъветвал да отидеш на ул. Муткурова (зад Булбанк на центъра). Там има един сервиз за аларми и електроники по колите, но момчетата се занимават и с подобни проблеми и са много добри. На мен там ми оправиха парното и сега съм много доволен. Търси Наско. Ако се интересуваш мога и тел да ти дам.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 5 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2006 Аз бееее, аз съм с абсолютно същия автомобил. Обаче да си почукам на дървото, досега нямам никакъв проблем с нищо. Сипвам и карам! Я колега кажи какъв е тоя компютър дето си го открил в тая кола??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batececo Публикувано 5 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2006 Един приятел с Ауди 80 1,8 S имаше проблем с парното, но при него изобщо не му работеше ... Той с още един познат (двамата) - за 5 часа са го сменили... сваля се табло, голяма играчка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 5 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2006 Има инструкциии в направи си сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo5301 Публикувано 6 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2006 Аз бееее, аз съм с абсолютно същия автомобил. Обаче да си почукам на дървото, досега нямам никакъв проблем с нищо. Сипвам и карам! Я колега кажи какъв е тоя компютър дето си го открил в тая кола???АБЕ КОЛЕГА КАК ВЪРВИ ТВОЕТО ТОВА ГО ВЗЕХ СКОРО НО МИ СЕ СТРУВА ЧЕ ЗА 1,6 ВЪРВИ ДОСТА ДОБРЕ НА 180 КАТО НАТИСНА ПЕДАЛА ДОКРАЙ И ТРЪГВА ДА УСКОРЯВА НО ПОВЕЧЕ НЕСЪМ ВДИГАЛ. МАЛКО СТРАШНИЧКО С ТАЗИ СТАРА КОЛА. А МИ ГОРИ 9.200 ГАЗ ИЗВЪН ГРАДА КОГАТО КАРАМ С НАД 130 А КАТО ЧЕ ЛИ НА БЕНЗИН ВСЕ СИ ГОРИ 7 НА СТО НО В ГРАДСКО НА ГАЗ ОТИВА НА 12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 6 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2006 Ами и моята върви прилично за 1.6 и малкото кончета. С 4 човека доста тромаво набира но съвета ми е освен ако няма неотложна нужда да не чакаш да отвори втората клапа ами да сменяш предавките малко по-рано защото иначе чувствително се качва разхода. В града с доста задръствания и бензин 92+ от ОМВ ми гори около 10/100, извънградско не съм засичал още. Първоначалното ми мнение е че колата е много стабилна и има прилично ускорение ако не е натоварена кой знае колко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 6 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2006 и бензин 92+ от ОМВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 6 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2006 С какво колега не си съгласен, да не карам самолет че да слагам ракетно гориво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimas Публикувано 6 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2006 Колеги,преди години пробвах едно Б3 със същия мотор и останах приятно изненадан.Тоя двигател е луд!!! Захапах се с един Форд Ескорт 1.8 и му разказах играта още в самото начало.На 4-та вдигна 150 и на 5 финашира с 200. Идеален мотор(като се има предвид теглото на колата и моето лично). Разхода й също беше много добър. Ама се много много редки тия мотори.П.П. Сори,че спамя темата,но не се сдържах! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noble Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Абе не са чак толкова редки ... И аз имам такава вече 4 години :-) Не ме е оставяла на пътя за 50 000 км.Впрочем тоя двигател PP е същия като PN на Голф - ако има проблеми с Pierburg-a 2EE (да не дава господ) може да се пита там. PN се среща при Golf много често.Тия двигатели (с Pierburg 2EE) ги е имало много по-често в Австрия и Швейцария - щото там 3-пътните катализатори са станали задължителни още през 1988 - 3 години преди Германия.BTW един майстор ми разправяше че едно време Гонзо имал такава - не знам дали не е лакардия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 С какво колега не си съгласен, да не карам самолет че да слагам ракетно гориво? Не е самолет, ама не е и Жигула. Брей, тия В3-ки с 1.6 вървели повече и от 1.8 90к.с. Т'ва 200те за нищо го нямат, бе деба. Бах тия вървели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 По-добре първо направи справка, колега и после се изказвай. За двигателя PP на това Ауди братята немци препоръчват мин. 91 октана, т.е. 92 е нормалния а 95 се води супер бензин. Ясно е, че не вървят повече от 1.8 90 кончета, ама не са и толкоз спънати колкото астрите За повече информация: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 8 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2006 Е това означава ли, че трябва винаги да гледаме минимума?За последното ще поспорим. И аз съм имал Б3 с РМ и знам как "върви" с 200км/ч. То си имаше цяла тема някъде в миналото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 8 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2006 Имаше също така тема от която извода беше, че за да щадиш красавицата трябва да караш с минимума. В момента съм с 95 но в града не виждам никаква разлика с 92+. Виж като тръгна към морето, може да сложа отново 95. Не ти ли е все тая по светофарите дали отзад излиза 92 или 95? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts