Jump to content

Има ли някой такава измишльотина като моята


ivo5301

Recommended Posts

Ауди 80 Б3 1991г. 1600куб.см. бензин карборатор с някъкви системи за екологията майстори ми казаха че е пиербург 2ее само електромотори и кабели по него. Имам проблем с тази кола няма парно на празен ход: спирам някъде и парното постепенно започва да истива докато в един момент започва да духа студено.подам ли му газ и се оправя оставям пак на ниски обороти и пак изтива.миналата година не беше така. Засмука въздох ли кволи? Колкото пъти пипна маркучите в моторното отделение когато в купето духа студено единият е горещ а другия студен. Обезвъздушавам от болчето на маркуча и се оправя но на другия ден пак е същото. Има ли някакъв специален начин за обезвъздушаване на системата и какъв е той. А преди два дни разбрах случайно че това ауди има и комп за оправлението на този карборатор. Май несъм случил а! а когато го копувах гледах уж да е по просто че да не ми садират кожата монтъорите. Но уви. С уважение към всички фенове :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднаг да го разреждаш този концентрат. Никога ли не си чувал, че е много неправилно да се кара с концентрат?

А относно проблемът, мисля, че ти е запушено радиаторчето. Опитай да го промиеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо Добре дошъл.

Второ - форума има правила. Тази тема не е за Главен форум и най-вероятно ще бъде преместена.

Трето - такова, като твоето Ауди имаше Jorata, но го продаде.

Проблемът е, че си от Русе, но пиши на vaskoto1 за консултация. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не лъжи човека, Коко. Моето беше 1800. :) :)

:dance::D Странно, но не се сещам с кого те обърках. :dance: Сигурен съм, че някой имаше такова.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tакова има Ивчо Котев,към него да се обърне :D

Знам за Ивчо адаш, но имаше и друг. :dance::dance:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за Ивчо адаш, но имаше и друг. :dance::dance:

Бате аз лично само за него се сещам може и да има друг,но нека не гадаем ами сам да си признае :D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Аз имам същия карбуратор на моята кола и през юни се наложи да го сменя, понеже се прецака и държеше 2500 оборота на свободна. Но проблема ти в момента е друг. За парното също имах подобен проблем - неработеха първа и втора степен. Щом си от Русе бих те посъветвал да отидеш на ул. Муткурова (зад Булбанк на центъра). Там има един сервиз за аларми и електроники по колите, но момчетата се занимават и с подобни проблеми и са много добри. На мен там ми оправиха парното и сега съм много доволен. Търси Наско. Ако се интересуваш мога и тел да ти дам.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бееее, аз съм с абсолютно същия автомобил. Обаче да си почукам на дървото, досега нямам никакъв проблем с нищо. Сипвам и карам! Я колега кажи какъв е тоя компютър дето си го открил в тая кола???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел с Ауди 80 1,8 S имаше проблем с парното, но при него изобщо не му работеше ... Той с още един познат (двамата) - за 5 часа са го сменили... сваля се табло, голяма играчка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бееее, аз съм с абсолютно същия автомобил. Обаче да си почукам на дървото, досега нямам никакъв проблем с нищо. Сипвам и карам! Я колега кажи какъв е тоя компютър дето си го открил в тая кола???

АБЕ КОЛЕГА КАК ВЪРВИ ТВОЕТО ТОВА ГО ВЗЕХ СКОРО НО МИ СЕ СТРУВА ЧЕ ЗА 1,6 ВЪРВИ ДОСТА ДОБРЕ НА 180 КАТО НАТИСНА ПЕДАЛА ДОКРАЙ И ТРЪГВА ДА УСКОРЯВА НО ПОВЕЧЕ НЕСЪМ ВДИГАЛ. МАЛКО СТРАШНИЧКО С ТАЗИ СТАРА КОЛА. :wink: А МИ ГОРИ 9.200 ГАЗ ИЗВЪН ГРАДА КОГАТО КАРАМ С НАД 130 А КАТО ЧЕ ЛИ НА БЕНЗИН ВСЕ СИ ГОРИ 7 НА СТО НО В ГРАДСКО НА ГАЗ ОТИВА НА 12

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и моята върви прилично за 1.6 и малкото кончета. С 4 човека доста тромаво набира но съвета ми е освен ако няма неотложна нужда да не чакаш да отвори втората клапа ами да сменяш предавките малко по-рано защото иначе чувствително се качва разхода. В града с доста задръствания и бензин 92+ от ОМВ ми гори около 10/100, извънградско не съм засичал още. Първоначалното ми мнение е че колата е много стабилна и има прилично ускорение ако не е натоварена кой знае колко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,преди години пробвах едно Б3 със същия мотор и останах приятно изненадан.Тоя двигател е луд!!! Захапах се с един Форд Ескорт 1.8 и му разказах играта още в самото начало.На 4-та вдигна 150 и на 5 финашира с 200. Идеален мотор(като се има предвид теглото на колата и моето лично). Разхода й също беше много добър. Ама се много много редки тия мотори.

П.П. Сори,че спамя темата,но не се сдържах! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не са чак толкова редки ... И аз имам такава вече 4 години :-) Не ме е оставяла на пътя за 50 000 км.

Впрочем тоя двигател PP е същия като PN на Голф - ако има проблеми с Pierburg-a 2EE (да не дава господ) може да се пита там. PN се среща при Golf много често.

Тия двигатели (с Pierburg 2EE) ги е имало много по-често в Австрия и Швейцария - щото там 3-пътните катализатори са станали задължителни още през 1988 - 3 години преди Германия.

BTW един майстор ми разправяше че едно време Гонзо имал такава - не знам дали не е лакардия :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво колега не си съгласен, да не карам самолет че да слагам ракетно гориво? :respekt:

Не е самолет, ама не е и Жигула. :bia:

Брей, тия В3-ки с 1.6 вървели повече и от 1.8 90к.с. Т'ва 200те за нищо го нямат, бе деба. Бах тия вървели. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре първо направи справка, колега и после се изказвай. За двигателя PP на това Ауди братята немци препоръчват мин. 91 октана, т.е. 92 е нормалния а 95 се води супер бензин. Ясно е, че не вървят повече от 1.8 90 кончета, ама не са и толкоз спънати колкото астрите :bia:

За повече информация:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това означава ли, че трябва винаги да гледаме минимума?

За последното ще поспорим. И аз съм имал Б3 с РМ и знам как "върви" с 200км/ч. :bia: То си имаше цяла тема някъде в миналото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше също така тема от която извода беше, че за да щадиш красавицата трябва да караш с минимума. В момента съм с 95 но в града не виждам никаква разлика с 92+. Виж като тръгна към морето, може да сложа отново 95. Не ти ли е все тая по светофарите дали отзад излиза 92 или 95? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...