pino Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 Здравейте,Автомобила ми започна да губи охладителна течност.Като всеки човек и аз отидох на сервиз.Там ми смениха:разширителния съд, капачката на разширителния съд, термостата(три пъти), водна помпа, ролки и ангренажен ремък + хидравличен опъвач(които бяха сменени преди не повече от 20000км.), шлайфане на глава, смяна гарнитура на глава, масло маслен филтър + въздушен + поленов, и горивен.На някого може да му се стори смешно, но аз не се шегувам и наистина Ви МОЛЯ ЗА СПЕШНА ПОМОЩ!!!Търпелив човек съм и оставих "Майсторите" да се наиграят, но този път се оказа, че наистина са се наиграли добре.Автомобила ми се сдоби със шум от мотора (или не знам от къде) просто от там ми се чува едно "Виу" "Виу" "Виу" на еднакви интервали от време.И не на последно място все още сълзи антифриз от преливника на разширителния съд.В пълна безизходица съм, много моля ако някой има представа, къде да отида при съвестни хора или да ми се даде съвет какъв може да е проблема, ще бъда безкрайно благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pino Публикувано 20 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Хора моля помагайте!Ако темата не е за този раздел моля администраторите да я преместят, за да имам някакъв шанс за помощ.Предварително благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Честно казано нещо ми се струва, че се бъзикаш с нас. Поне кажи каква е колата и мотора. Да ти проверят дали има изгорели газове в охладителната течност. Има някакви тестери. Не съм виждал, но съм чел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Има да.Имах кола която изхвърляше течност без причина уж,и загряваше доста.Направиха и тест за газове в казанчето и се оказа гарнитура на главата.Излезна ми към 600 лева всичко + шлайфане на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Има ли разлика в количеството изхвърлен антифриз след шлайфа на главата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 След шлайфането и смяна на гарнитура,нещата си дойдоха на място и загуба на антифриз няма.При мен явно започна да си загравя,но не е задължително и при теб да е за шлайф.Отиди в един сервиз да ти замерят дали има газове в антифриза и след това си търси проблема.Не скачай веднага на такива тежки ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Въпросът ми беше към страдащия колега. А тестерите при дизелите не показват много вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pino Публикувано 21 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 (Редактирано) Да има разлика след шлайфа на главата изхвърля съвсем малки капчици от пробката на разширителния съд, НО разговарях е един майстор по телефона и му казах, че след смяна на ангренажните ремъци перката на виското върти по-силно.Той отговори, че ако не е спрял теча на охладителна течност след шлайфането на главата и поставяне на нова гарнитура МЙСТОРА е блокирал виското и за това върти по-силно и не може да згрее колата до такава степен, за да изхвърли повече охладителна течност а само капе.П.П.:Всичко което съм описал е истина с никого, никога не бих си направил такава шега и всички части и ремонти са извършени по автомобила, които съм описал по-горе.Съвсем сериозно подхождам към форума и се надявам на съдействие и помощ от колеги на които, Предварително Благодаря! Автомобила е Audi A4 1,9TDI 116к.с. AJM 2000г. модел П.П.2:А странното Виу Виу Виу от къде се появи? Редактирано 21 Април 2015 от pino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Извинявай, но ми звучи невероятно всичко, което са ти причинили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pino Публикувано 22 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Колеги, моля за Ви напишете някакъв сервиз къде да отида или пък някакво мнение?!?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 23 Април 2015 Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 (Редактирано) Пак нещо не е така. При тези проблеми, изхвърлянето на течност не е от прегряване, а от прехвърляне на газ под налягане от цилиндрите към водната риза. Та ако след шлайф продължава да надува, то или има пукнатина някъде, или и челото на блока е криво.Колкото до тестера, грешката се получавала от съдържанието на някое съединение в изгорелите газове при дизела, но кое точно беше съм забравил.. Редактирано 23 Април 2015 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pino Публикувано 23 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 Добре, но от какво ще се е получил странния шум от двигателя?!?!И в крайна сметка какво да направя, да се върна при същия МАЙСТОР или кажете къде да отида за по-компетентно мнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Април 2015 Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 Сигурно от някоя ролка.Какви части ти сложи - ти ли ги купи и видя ли, че ги слага? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pino Публикувано 23 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 Не не съм купувал нищо и не съм видял смяната, но все пак така казаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Април 2015 Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 Ти си платил, но е възможно не само да си платил за хубави, а да са ти сложили най-евтините, а да си платил и да са свалили твоите и да са ти сложили на някой приятел на майстора старите, а твоите на неговата кола. Затова само при някой, на когото наистина вярваш или си там и гледаш. Или купуваш частите и да те викнат да видиш всичко по ремъка преди да сглобят. Това за другия път или ако пак се разглобява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Аз ако съм щях да се върна при майстора правил колата. Платил си части който той е избирал, купувал и монтирал следователно + неговия труд. Ако не може да управи всичкия баркоч искай да ти върне парите за труда! Ако излезе с претекст ама те частите менте му казваш да ги рекламира все пак той ги е подбирал и купувал, а вероятно е прибрал и % отстъпка в джоба си.Не изключвам вероятността, колата ти да има засукан проблем, който се диагностицира по-трудно, а майстора да е бил подведен! Примерно крив блок. Ако майстора има останала съвест ще ти върне поне парите за труда. Ако почне да увърта или да се опитва да замаже проблема, просто го разгласи тук и върви при друг.Пари на този същия повече не давай било за труд или части, ти си отишъл с проблем той е диагностицирал и оферирал ти си приел и платил! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pino Публикувано 26 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Колега, благодаря за съвета, но автомобила ми нямаше шум в двигателя бяха сменени ангренаж и ролки преди 20000,00км. + водна помпа.Та след смяната никаква промяна и в този ред на мисли хич не ме интересува кой какво е диагностицирал, оферирал и т.нт.След шлайфане на главата също по моя проблем с губенето на течност няма промяна.Така че аз ако отида на лекар и съм със счупена ръка не ми гипсират крака.Как ще се оправя с МАЙСТОРА аз си знам по темата ако някой може да помогне ще съм благодарен а с нещастника който причини това нека аз се заема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Или както писаха по-горе е пукната главата и не са забелязали или е крив блока. А може и монтьорът да е монтирал зле главата или с неподходяща гарнитура. Няма откъде другаде да изхвърля антифриза. Ако приемем, че не прегрява, че капачката е читава. Това е един от най-гадните проблеми, защото се открива трудно и излиза скъпо. За шума никой няма да може да каже откъде е. Трябва да се гледа по колата. От кофти ролка според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване