Dj Face Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Здравейте, Както е ясно от заглавието, много често включва перките за охлаждане и работят дълго време. Не знам дали е нормално, ама си мисля, че не е. Иначе, стрелката на температурата не мърда от средата нагоре, не прегрява. Има си антифриз, работи и парното. Така и така, ще я карам при buzzi, но реших да попитам и тук, Някой колега със същия двигател да сподели как е при него!?Днес ходих да проверят фреона и много ме издразни специалистът в сервиза. Като му казах с кой двигател е колата и направи неква физиономия, че тези двигатели не били читави, били лейки и не знам си още какво. Излишно е да казвам но, в миг го презрях. Аз нямам такива наблюдения, дори напротив. Не мога да се оплача, освен, че похарчва (в града), ама е с автоматични скорости и е разбираемо. И, като цяло, това е великолепен, според мен, автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Вероятна причина запушен радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Запушен външно-за въздуха, а не вътре е имал предвид колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 И при мен често ги включва. Може да са се натрупали боклуци между радиатора на охлаждането и този на климатика, но май за да се чисти трябва да се разглобява. Аз имам друг проблем - при включване на перките на 1-ва степен за секунда напрежението пада много рязко (до 8-9 волта по уреда), фаровете почти гаснат и след това веднага се възстановява до около 13 волта. Въпреки, че волтметъра на таблото може да не мери точно, резкия спад на напрежението си е факт. Също така след като се включат 5-6 пъти перките показва все по-ниско напрежение - малко над 12 волта, докато работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 Акумулатора как ти е?Може да е слаб и стартовия ток да му е голям. Тия перки са мощни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 Акумулатора не е първа младост, но зимата си вартеше и палеше ок. Ще се пробвам да премеря с мултицет, въпреки повърхностните си познания по ел. техника, и ще споделя резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dj Face Публикувано 8 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 При мен се оказа толкова елементарно, че ме е срам да си кажа. Едната перка не работеше и другата е работила по продължително за да успее да охлади. Освен това, оказа се, че датчикът, който командва перките е сработвал само на 2ра скорост. Смених датчика и едната перка и сега е ОК.Така е, когато човек изобщо не вдига капака да погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 ....- при включване на перките на 1-ва степен за секунда напрежението пада много рязко (до 8-9 волта по уреда), фаровете почти гаснат и след това веднага се възстановява до около 13 волта. Въпреки, че волтметъра на таблото може да не мери точно, резкия спад на напрежението си е факт. Също така след като се включат 5-6 пъти перките показва все по-ниско напрежение - малко над 12 волта, докато работят.При мен проблема е същият. Въпроса е, че след като загрее колата на място волтажа повече не се качва. Слагах и друг алтернатора, но с него положението беше по-зле. При мен се оказа толкова елементарно, че ме е срам да си кажа. Едната перка не работеше и другата е работила по продължително за да успее да охлади. Освен това, оказа се, че датчикът, който командва перките е сработвал само на 2ра скорост......При мен работят и двете перки, но датчика не работи. Откачих му буксата, но нещата не се оправят и предполагам, че е два ли е той причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Алтернатора ми зарежда на 13.8 V при загрял автомобил. При пускане на перките на 1-ва степен (предполагам, че е първа) пада до 12 V за секунда и след това става 13.4 V докато работят перките. След спирането им достига 13.6 V. Това е без включени други консуматори. Измерването е на клемите на акумулатора, защото до алтернатора не мога да достигна лесно. Акумулатора е на 7 години, но си върти и пали без проблем зима и лете. За сега няма да правя нищо, освен може би да промия и изчистя радиаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване