v140 Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 Здравейте, имам следния проблем - климатроника не работи. Като пусна снежинката няма промяна в духането. Очевидно няма фреон. Моля за съвет как да проверя дали има, както и да ми препоръчате човек в София, който може да ми реши проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 Няма как ти да провериш дали има фреон.Аз мога да ти препоръчам сервиз Елбатрон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
airjohn Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 (Редактирано) Ако компресора и вентилаторите се включват, значи има някакъв фреон. Ако не включват, значи нямя никой. Елбатрон и от мен. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 3 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Включват се но не духа студено. Да се надяваме, че трябва само да се долее малко. Тази седмица ще си запазя час и отивам. Благодаря за мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomcatF14 Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549Стефан и Милен са много добри и няма да съжаляаваш, ако отидеш при тях. Прегледай линка към темата, там пише всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_io Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Колеги здравейте, да ползвам темата на колегата и аз. Имаме проблем с климатроника на един колега колата е 1.9ТДИ 90к.с. от 1999г. Проблема се състои в следното : при натискане на снежинката на дисплея отбелязва че е пуснат климатика, но не тръгва нито перката нито компресора. Климатика работеше миналата година и след смяна на компресора спря. Зареден е с фреон до колкото може а именно 520гр. но не включва за да се дозареди. Тестван е на диагностика и няма грешки,бушона който е върху акумулатора е здрав. Момчетата от сервиза казаха че най-вероятно не достига ток до буксите на перката и компресора. Някакви идеи ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 (Редактирано) първо провери самия датчик.Той се намира точно до купето на тънката тръба за климатика(изваждаш буксата и я дай на късо-1 и 3 включват компресора и първа степен на перките а 2 и 4 втора степен.Ако пак не тръгне потърси за някоя скъсана жица или буксата на компресора ако наистина се окаже ,че няма 12в..Виж и бушон F3 ,F5,F16 и F25 Редактирано 3 Юни 2015 от arsenal88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_io Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Така колега пробвах това което ми каза но нищо не стана.Като ги дам на кръст 1 и 2/нищо/ или 3 и 4/включва голямата перка/ , нормално както и по-рано като се сложи буксата но малката и компресора........не а тези бушони са тези от страни, нали??? Ако са те са здрави. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 колега най добре извади буксата на компресора и провери дали идва 12в пак при запалена кола и включен климатик,ако няма ток търси някъде да не е скъсан кабел или прекъснато иначе говорех за същите бушони дето си ги проверил и са ти здрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_io Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Колега направих това и няма ток на компресора, дадох му директен плюс на едната букса и се включи дори и започна да духа студено.Пробвах и перката също работи, проследихме и кабелите до някъде и излизат.Има ли някакви релета някъде като тези под таблото и от тях има ли някои вързани с климатика? И мерси за помощта !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 (Редактирано) Датчика за налягане също спира захранването на компресора. Пробвай като му окъсиш двата кабела (закачен е на една от тръбите мисля) дали няма да включи компресора. Ако заработи компресора или датчика е заминал или нямаш достатъчно фреон.Дори и да включи го виж само за проба, НЕ карай с окъсен датчик за да не прецакаш компресора! Редактирано 5 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_io Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Хехеее колеги преборихме сееее :-) След мнооогоо дълго ровене, разглабяне и замерване днес в дъжда се оказа, че при ремонт на гнездата на бушоните за фаровете са премахнали бушона на компресора.Страшни майстори си имаме :-) За това се принудихме да започнем сами да чоплим ;-) Поздрави на всички и благодаря за указанията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване