Jump to content

Бедна горивна смес


ares 1967

Recommended Posts

Имам следният проблем с АУДИ А4 Б6,Преди извесно време чека на мотора ми светна. На диагностика показа че имам бедна горивна смес.Изтриха грешката и след 100 км. пак ми светна.Колата е с газова. След светването няма промяна във варвенето на колата .Иначе колата варви добре. Каква може да е причината за това.ПРЕДВАРИТЕЛНО МЕРСИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен сместа пък е богата и свети чека сменях втората сонда на катализатора същата работа само спря да предърпва и маи гори повечко и сутрин докато работи автоматичния смукач мени оборотите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е 1.8т .Ходих на газдиагностика всичко е нормално.Нямам проблеми с паленето няма тресене на мотора .Иначе колата върви много добре.Дава разход на газ около 13/100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за тази грешка fuel trim bank 1 system too lean , то проблемите може да са доста.Започва се от газовото, караш само не бензин 200-300км. и ако не се покаже пак, то проблема е ясен... кофти настройка на газовото.

Другите възможни проблеми са описани тук http://www.obd-codes.com/p0171

Общо взето, заподозрени са бензинова помпа(ниско налягане), спукани вакуумни маркучи, дебитомер, мудна ламбда сонда(причината за което може и да е запушен катализатор) и все такива хубавини.При мен тая грешка се появява като временна и въобще не съм се занимавал да я търся, понеже колата върви прилично и не мени обороти.Понякога за 2000км. не се появява, друг път за 100км. се появява.

Ако грешката ти е постоянна трябва да се обърне внимание, започвайки от спирането на кранчето на газта за няколко дни и каране само на бензин.Ако излезе пак... проверка на вакумни маркучи и PCV клапана, проверка налягане на бензинова помпа, проверка на дебитомер и показания на ламбда сонда.Ако е мудна и имаш катализатор.... евентуално махане на катализатора, или тест с работеща сонда, за да не го махнеш напразно.

Това си е работа за разбиращи хора с опит, а не гаражни монтажници, които разчитата предимно на уменията с чука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с същия проблем за това те пеках и какав двигател си и моя е такъв с код AVJ тая грешка за бедната смес при колите с газово идвали от ланда сондата катж се карало на газ се преебавали колегата по горе е каз да караш на бензин няколко дни и ако пак ти светне имаи си едно на ум за сондата само дето на мене маистор ми каза че и нова да се сложи след някакви километри пак се здухва а за вървенето на колата съм 100% сигорен че не върви както трябва просто не можеш да я усетиш а за расхода не знам от кои град си но на мене на извън градско с 100 тина километра ми гори 8 9 газ смесено 10 11 а само градско 12 14 максимум с климатика и в момента търся някои добър разбирач които да може да измисли някаква магия с тая сонда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

лошото е че като махнат грешката не се появява веднага ами някъде след 100км.Премериха дебитомера на високи обороти показваше 75/80 после го изчистиха и показа 115 но след 100км. пак светна чека.Ламбда сонда не знам дали са я мерели.На газ карам от 1.5година а това започна преди 2/3 месеца .Може ли да ми кажете какви са нормалните стоиности на ДЕБИТОМЕРА и на ЛАМБДА СОНДАТА. 

Редактирано от ares 1967
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на газ при мен е около и под 10л. извънградско до 110км./ч., а магистрално към 12л. когато карам с около 140км.\ч., градско 12-14л. с клима.

Другия момент е, че турбо мотора има нужда в даден момент(при много газ) от голямо количество гориво.Забелязал съм, че при културно каране тази грешка не я набива, започна ли да раздавам газ и се появява.Това означава само едно, че не достига горивото във високите обороти.Дали проблема е в газовото или другите хубавини, си трябва време, шофиране в различни режими и правилна диагностика за да се разбере.Имам кабел, но лятото ми е много натоварен сезон и не мога да се занимавам с диагностика, дори диодчето за чек енджина ми е изгоряло и нямам време да му обърна внимание :).Мога да услужа с кабел и комп., ако имате нужда от диагностика и ви се занимава.

Иначе дебитомера трябва да изкарва около 120 единици при скоро сменен въздушен филтър(да отбележа,че и той е от голямо значение за вървежа, особенно в ниските до 2500 оборота).А за ламбда сондата има теми като тази http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=114492

Грешката при вас временна ли е.... т.е. intermitten ,поне при мен така излиза, затова и не прибягвам към някакви действия.

Ето и за разхода статистика http://www.carspending.com/bg/vehicles/4713-audi-a4

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен грешката я дава и във високи средни и ниски обороти. Последният път ми я даде като се движех по инерция.Между другото някъде по форумите четох че на ламбда слага ли някаква джаджа която я лъжела и после няма ли проблеми.Ако знаете нещо за това споделе те.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чувал такива легенди ама не зная при кого да отида да ми свърши тази работа аз съм от бургас и някои колега ако знаи някои стабилен маистор да сподели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не му е тука мястото но да си споделя мъката си днес освен тоя чек дето ме тормози започна някакво страно прекъсване като че изгоряла бубина но за секунда две и се оправя освен бубина може ли да е някоя свещ или някоя друга магария щото двапъти ми е горяла бобина и няма точно тези симптоми щото двигатела почва да работи на 3 цилиндъра а сега си бачкат и четерите а прекъсва даите някои съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Да попитам алт е с два сензора преди и след катализатора. кой от двата се ебава. Ако не работи първия може ли да доведе до грешка на втория.Кой трябва да се смени. Кои коригира сместа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата сонда е регулираща, втората е диагностична. Т.е. първата казва колко гориво, втората гледа какво става след катализатора (май най-вече дали е там)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам проблем с газовата която е вързана за втората сонда и ми се струва че не трябва да е там но на първата не става на нито един кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да знаеш, че няма газаджия, който да успее да вземе сигнал от първата! Това може да стане май само с OBD-комп за ГИ. И моята е вързана за втората сонда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто няма да има сигнал ми се струва...

Така или иначе повечето ГИ се нуждаят от сигнала на сондата само при настройка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Трябва да знаеш, че няма газаджия, който да успее да вземе сигнал от първата! Това може да стане май само с OBD-комп за ГИ. И моята е вързана за втората сонда.

при мен газовата е вързана на първата без никакъв проблем.На скоро я смених с нова и пак на нея се вързаха

Редактирано от ares 1967
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А проблема с бедната горивна смес се оказа вакумния маркуч от турбото до клапана.След подмяната засега нямам проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен газовата е вързана на първата без никакъв проблем.На скоро я смених с нова и пак на нея се вързаха

с каква газова си колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е AVJ 150 коня ,цвета на кабела не го знам не съм я връзвал аз .Газовата уредба е ВЕГА .За сега нямам никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...