ares 1967 Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Имам следният проблем с АУДИ А4 Б6,Преди извесно време чека на мотора ми светна. На диагностика показа че имам бедна горивна смес.Изтриха грешката и след 100 км. пак ми светна.Колата е с газова. След светването няма промяна във варвенето на колата .Иначе колата варви добре. Каква може да е причината за това.ПРЕДВАРИТЕЛНО МЕРСИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Колега какав ти е двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokaii Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 може някоя от дюзите на газовата да ти прекъсва,при мен от това ми вади грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 При мен сместа пък е богата и свети чека сменях втората сонда на катализатора същата работа само спря да предърпва и маи гори повечко и сутрин докато работи автоматичния смукач мени оборотите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Мотора е 1.8т .Ходих на газдиагностика всичко е нормално.Нямам проблеми с паленето няма тресене на мотора .Иначе колата върви много добре.Дава разход на газ около 13/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Ако става въпрос за тази грешка fuel trim bank 1 system too lean , то проблемите може да са доста.Започва се от газовото, караш само не бензин 200-300км. и ако не се покаже пак, то проблема е ясен... кофти настройка на газовото.Другите възможни проблеми са описани тук http://www.obd-codes.com/p0171Общо взето, заподозрени са бензинова помпа(ниско налягане), спукани вакуумни маркучи, дебитомер, мудна ламбда сонда(причината за което може и да е запушен катализатор) и все такива хубавини.При мен тая грешка се появява като временна и въобще не съм се занимавал да я търся, понеже колата върви прилично и не мени обороти.Понякога за 2000км. не се появява, друг път за 100км. се появява.Ако грешката ти е постоянна трябва да се обърне внимание, започвайки от спирането на кранчето на газта за няколко дни и каране само на бензин.Ако излезе пак... проверка на вакумни маркучи и PCV клапана, проверка налягане на бензинова помпа, проверка на дебитомер и показания на ламбда сонда.Ако е мудна и имаш катализатор.... евентуално махане на катализатора, или тест с работеща сонда, за да не го махнеш напразно.Това си е работа за разбиращи хора с опит, а не гаражни монтажници, които разчитата предимно на уменията с чука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Колега аз съм с същия проблем за това те пеках и какав двигател си и моя е такъв с код AVJ тая грешка за бедната смес при колите с газово идвали от ланда сондата катж се карало на газ се преебавали колегата по горе е каз да караш на бензин няколко дни и ако пак ти светне имаи си едно на ум за сондата само дето на мене маистор ми каза че и нова да се сложи след някакви километри пак се здухва а за вървенето на колата съм 100% сигорен че не върви както трябва просто не можеш да я усетиш а за расхода не знам от кои град си но на мене на извън градско с 100 тина километра ми гори 8 9 газ смесено 10 11 а само градско 12 14 максимум с климатика и в момента търся някои добър разбирач които да може да измисли някаква магия с тая сонда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) лошото е че като махнат грешката не се появява веднага ами някъде след 100км.Премериха дебитомера на високи обороти показваше 75/80 после го изчистиха и показа 115 но след 100км. пак светна чека.Ламбда сонда не знам дали са я мерели.На газ карам от 1.5година а това започна преди 2/3 месеца .Може ли да ми кажете какви са нормалните стоиности на ДЕБИТОМЕРА и на ЛАМБДА СОНДАТА. Редактирано 21 Май 2015 от ares 1967 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 И мен това ме интересува по принцип а за разходът ти такъв ли е горе долу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Разхода на газ при мен е около и под 10л. извънградско до 110км./ч., а магистрално към 12л. когато карам с около 140км.\ч., градско 12-14л. с клима.Другия момент е, че турбо мотора има нужда в даден момент(при много газ) от голямо количество гориво.Забелязал съм, че при културно каране тази грешка не я набива, започна ли да раздавам газ и се появява.Това означава само едно, че не достига горивото във високите обороти.Дали проблема е в газовото или другите хубавини, си трябва време, шофиране в различни режими и правилна диагностика за да се разбере.Имам кабел, но лятото ми е много натоварен сезон и не мога да се занимавам с диагностика, дори диодчето за чек енджина ми е изгоряло и нямам време да му обърна внимание .Мога да услужа с кабел и комп., ако имате нужда от диагностика и ви се занимава.Иначе дебитомера трябва да изкарва около 120 единици при скоро сменен въздушен филтър(да отбележа,че и той е от голямо значение за вървежа, особенно в ниските до 2500 оборота).А за ламбда сондата има теми като тази http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=114492Грешката при вас временна ли е.... т.е. intermitten ,поне при мен така излиза, затова и не прибягвам към някакви действия.Ето и за разхода статистика http://www.carspending.com/bg/vehicles/4713-audi-a4 Редактирано 21 Май 2015 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 При мен грешката я дава и във високи средни и ниски обороти. Последният път ми я даде като се движех по инерция.Между другото някъде по форумите четох че на ламбда слага ли някаква джаджа която я лъжела и после няма ли проблеми.Ако знаете нещо за това споделе те. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 И аз съм чувал такива легенди ама не зная при кого да отида да ми свърши тази работа аз съм от бургас и някои колега ако знаи някои стабилен маистор да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Разбрах това се казва имолатор но маиче не се слага на газов инжекцион.Може и да греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Колеги не му е тука мястото но да си споделя мъката си днес освен тоя чек дето ме тормози започна някакво страно прекъсване като че изгоряла бубина но за секунда две и се оправя освен бубина може ли да е някоя свещ или някоя друга магария щото двапъти ми е горяла бобина и няма точно тези симптоми щото двигатела почва да работи на 3 цилиндъра а сега си бачкат и четерите а прекъсва даите някои съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Да попитам алт е с два сензора преди и след катализатора. кой от двата се ебава. Ако не работи първия може ли да доведе до грешка на втория.Кой трябва да се смени. Кои коригира сместа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Първата сонда е регулираща, втората е диагностична. Т.е. първата казва колко гориво, втората гледа какво става след катализатора (май най-вече дали е там) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 имам проблем с газовата която е вързана за втората сонда и ми се струва че не трябва да е там но на първата не става на нито един кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Трябва да знаеш, че няма газаджия, който да успее да вземе сигнал от първата! Това може да стане май само с OBD-комп за ГИ. И моята е вързана за втората сонда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 а ако изключа втората софтуерно заради чека няма ли да се отрази на сигнала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Просто няма да има сигнал ми се струва...Така или иначе повечето ГИ се нуждаят от сигнала на сондата само при настройка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 21 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 (Редактирано) Трябва да знаеш, че няма газаджия, който да успее да вземе сигнал от първата! Това може да стане май само с OBD-комп за ГИ. И моята е вързана за втората сонда.при мен газовата е вързана на първата без никакъв проблем.На скоро я смених с нова и пак на нея се вързаха Редактирано 21 Септември 2015 от ares 1967 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 21 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 А проблема с бедната горивна смес се оказа вакумния маркуч от турбото до клапана.След подмяната засега нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 22 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2015 А можеш ли да ми кажеш с кой мотор си и на кой цвят кабел е свързана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 23 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 при мен газовата е вързана на първата без никакъв проблем.На скоро я смених с нова и пак на нея се вързахас каква газова си колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 29 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Мотора е AVJ 150 коня ,цвета на кабела не го знам не съм я връзвал аз .Газовата уредба е ВЕГА .За сега нямам никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване