s7r3l0k Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) Колеги, нова екстра - нов проблем.Старото ми централно изгоря и го смених с друго фейсово - 8D0 862 257 B, което поддържа само дистанционно. Старото да подчертая беше "С" и не поддържаше нито дист., нито аларма.Днес си взех и дистанционно (3-бутонно) с номер 4D0 837 231 N, което е за А3 и B5. Работи си на 433.92 MHz.Всичко трябваше да мине гладко. Да, ама не.При опита да го обуча към колата с VCDS-Lite 1.2, след като влязох в 35 - Centr. Locks и Adaptation, нито на първи, нито на 21 канал намери нещо. Всъщност на нито един канал не намира нищо. Просто показва ERROR Channel [номера] Not Available. Това е на всичките канали. Пробвахме дистанционното на някаква машина, да видим дали работи и си работи отлично. Дайте някакви идеи какво да правя...Като вляза в Meas. Blocks, на канал 3, който трябва да е свързан с броя обучени към колата ключове на реда за брой пише (Remote Control Memory Position) 0011, а за Remote Control Buttons е 0000.Софт кодинга на помпата е 12865.Имам само 1 ключ с транспондер, който е прехвърлен вече на този с дистанционното, така че няма как да опитам номера с ключа във вратата.Информация за Meas. Blocks тук: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html Редактирано 20 Май 2015 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) Допълнително - има ли значение ECU-то какво е, тъй като вече съм споменавал, че двигателят е сменян с такъв от префейс автомобил, съответно и ECU-то. Всеки ключ на 433 МХц ли е съвместим? Може ли старото ECU да управлява нова помпа с дистанционно? Със старият фейс модул нямах проблем, стъклата можех да ги свалям/качвам със задържане на ключа в ключалката, ако това е свързано с управлението. В безизходица съм, а голяма част от заплатата отиде за тези лиготийки. Ако трябва да търся някого с VCDS 12.12 и оригиналният кабел или да нулирам от канал 000 всички запаметени до сега дистанционни (профилактично). Не съм го направил до сега, от страх да не затрия транспондера на единственият ми ключ.Едит: Възможно ли е допълнително да трябва да се окабелят буксите, влизащи в централното? Редактирано 20 Май 2015 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Как изкара пина от таблото или го имаш от преди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 За обучаване на дистанционото не е неходим PIN-а. Нужен е за вписване на ампула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 В Adaptation излиза Error Channel, когато не си въвел Login код преди това. Поне при мен е така на други модули, на централното не съм пробвал. Ти въведе ли логин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Какъв е този логин? Прегледах темата за вписване на ключове на колегата bsdnikolov и повторих всичко стъпка по стъпка, но нито имах падащо меню в адаптацията, на което да избера key matching, нито мога да видя активен канал. Падащото меню може и да е от това, че съм с Lite версията. Има минимална разлика при вписването за 8L и 8P и тя е в началото, при избор на модул. При нас е 35 centr. locks, а в по-новите автомобили е 46 centr. conv.Ако има нужда от Login код, обикновено VCDS сама изписва нуждата от такъв и отваря нов прозорец за въвеждане. При мен го няма този момент. Как се извличат Login кодовете и в случая за централното заключване? Редактирано 21 Май 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Ако питаш за пина на таблото - трябва ти различен интерфейс (кабел) за да го извлечеш (С VCDS не може). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Не знам точно за какъв Login код става въпрос. За пина е ясно - VAG Tacho или Commander. Но до колкото знам за всеки модул си има някакъв код. Невъзможно е да не може да се направи модула да работи с дистанционно. Във VAG автомобилите инсталацията си е еднаква, просто или се поставят модули с поддръжка на повече функции или такива с базови. Поне аз така разбирам нещата. Тоест надали е от инсталацията на колата. Въпрос остава дали щом са ми преместили старо ECU от префейс с двигателя, то ще може да работи с фейсов модул, все пак е сменян мотора (ASV --> AGR). Смятам, че ако едно по едно отхвърлим нещата, ще стане ясно от къде идва проблема.Все още се колебая по операцията с връщането на фабричните настройки на централното заключване при адаптацията (канал 000 в адаптацията на централното). Притеснявам се да не си затрия транспондера и да дам половин заплата пари (които нямам) за правене на нови ключове.Убих се да търся според кодинга на централното какви "екстри" включва, но не намирам нищо.Да не би да трябва да се кодира модула към моята кола? Редактирано 21 Май 2015 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Пробва ли да натиснеш бутона Read. На мен няколко пъти ми се е случвало VCDS-а да не иска да прочете адаптационния канал и след натискане на Read, всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Да, опитах го. Дори няколко пъти. Това е включено в метода за обучаване, който си показал в другата тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Все си мисля, че щом дава тази грешка, не е от дистанционното. Проблема трябва да е в ECU-то или модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Engine ECU-то няма абсолютно нищо общо с дистанционните. По-скоро търси проблема в модула Cent. Lock, който си купил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Софт кодинга смятам, че е проблем. Модула поддържа дист. и е изправен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Закачи се повторно и в главния екран на контролера (Cent. Lock) си сравни отново номера на контролера и индекса. Не е невъзможно да си купил модул със сменена електроника, която да не поддържа дистанционни. Кодинга ти го проверих още като постна темата. Верен е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 -------------------------------------------------------------+00001 = Rear Lid Opening via Rear Lid Lock+00002 = Anti-Theft Confirmation via Blink+00004 = Selective Locking+00008 = Anti-Theft-System+00032 = Locking via Speed+00064 = Comfort Closing via Remote Control+00256 = Rear Lid Logic+00512 = Remote Control "Close" Confirmation (1x Blink)+02048 = Door/Window Logic (USA)+04096 = Remote Control "Open" Confirmation (2x Blink)+08192 = Remote Control-------------------------------------------------------------Твоят код е 12865. Ето от какво се състои:12865 - 08192 (Remote Control) =04673 - 04096 (Remote Control "Open" Confirmation (2x Blink)) =00577 - 00512 (Remote Control "Close" Confirmation (1x Blink)) =00065 - 00064 (Comfort Closing via Remote Control) =00001 - 00001 (Rear Lid Opening via Rear Lid Lock) =00000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Имам подозрението, че процедурата с Логина е автоматизирана при пълната версия на VCDS(каквато е на bsdnikolov) и поради тази причина в инструкцията не е отразено това, което аз имам предвид. Довечера ще тествам с моята кола и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Закачи се повторно и в главния екран на контролера (Cent. Lock) си сравни отново номера на контролера и индекса. Не е невъзможно да си купил модул със сменена електроника, която да не поддържа дистанционни.Кодинга ти го проверих още като постна темата. Верен е! Ако трябва да давам информацията от каналите в Meas. Blocks? Сега забелязах, че си редактирам всяко мнение, но от толкова нерви, само забравям какво да пиша. Редактирано 21 Май 2015 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Случайно реших да сканирам всичко и ето какво открих. Не вярвам да е от дистанционното, а по-скоро, че като ми изрязаха новото перо го опитахме на колата (отключване и даване на контакт), без да сме преместили транспондера. Instruments01176 - Key 07-10 - Signal too Low - IntermittentEngine17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - От липсващят транспондер е било. Сега вече съм сигурен, че проблема е или във VCDS-а ми или в модула. Редактирано 21 Май 2015 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Моя модул е същия като твоя, но теорията ми с Логин-а пропадна При мен също излизат ерор-и на всички канали. За сметка на това открих една тема в интернет, в която твърдят, че за да добавиш ключ, трябва първо да изчистиш всичко чрез канал 00 в Адаптация и след това да добавиш всички ключове(нови и/или стари) чрез канал 01/21. Ето и цитат: You have to clear all keys that was before reprogram in car.I have done it a lot of keys with no problem.Here:[select][35 - Cent. Locking] [Adaptation - 10]Enter channel "00"[Read][save]Then THIS:[Adaptation - 10]Enter channel "01" (May be channel "21" in some Audi models).[Read]This will display the number of currently stored remotes in "Stored Value".Enter your total number of keys up to a maximum of 4(including any existing keys) in "New Value"[Test]Verify that the number in "Test Value" is correct.[save]Then press and hold (for at least one second) the UNLOCK button on the fob, at which time it will be learned. If you're programming more than one fob press and hold the UNLOCK button on the second fob for one second, press and hold the UNLOCK button on the third fob for one second, etc. You have a total of 15 seconds to do them all.The car may give you some sort of acknowledgement as each key is learned (lights flash, horn beep, etc.)Изглежда, че това е един вид предпазна мярка, ако гореописаното е вярно. Искам също да спомена, че модула при bsdnikolov е от по-ново поколение(и е друг като цяло, 46-Central Conv. вместо 35-Centr.Locks) и разликата в процедурата ми се вижда напълно възможна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Като се изчистват тези ключове, от къде се изчистват? В някаква памет на модула ли се съхраняват или на компютъра?Във всички теми на англ. е описано, че това се прави в модул 35 или 46 (за по-новите модели). Тоест следва да е еднакъв метода на обучение.И по този начин не стана. Редактирано 21 Май 2015 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) На останалите места, където съм виждал да слагат модул 35/46 в един кюп, езика е уклончив. Използват се изрази от рода на "би трябвало".Ключовете се изтриват от паметта на модула.Само за да сме сигурни, това, което си направил: 1. Влезнал си в Адаптация. 2. Въвел си канал 00 3. Натиснал си Read 4. Натиснал си Save И след това пак не е имало нищо на канали 1/21? Редактирано 21 Май 2015 от Buddah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Да. Просто не се появяват. Няколко пъти повторих операцията и нищо. Прецъках всеки канал до 60-ти, че ми писна да цъкам и всеки го четох по 2-3 пъти. Е нищо не се повявява никъде. Нямам намерение да прецъквам 255 такива, нито пък има случай, в който да са различни от 1/21. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 На няколко места вече ми споменават, че е възможно модула просто да не е съвместим, но никъде няма данни, кои модули са взаимозаменяеми. Възможно ли е да го играя този филм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 По-скоро си мисля, че модула има някакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване