Jump to content

Амортсьори KONI FSD?


Vaakata

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Има ли някой преки впечатление от амортисьори KONI FSD?

 

Причина за темата: Искам да се справя с един от най сериозните от мояа гледна точка на 4f  - лош кофорт граничещ с прекомерна                                              твърдост дори при стандартно окачване каквото е моето.

                                   Най дразнещо е преминаване през къси неравности - фуги, кръпки, капаци на шахти, набръчкан асвалт.

                                   Гумите ми са - 225/50/70 

 

 

 

Интересува ме следното:

1. Комфорт на возене?

2. Подходящи ли са за A6 4f с уж стандартно окачване - поне така са ми казвали по сервизите?

3. Някакви преки впечатления от работа с дистрибута им за българия РУДИ 96.?

 

 

 

Благодаря ви предварително за отговорите.

 

Поздрави.

Редактирано от Vaakata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.0 ТДИ-то като карах помпах гумите 225/50/17 на 2 бара само, за да вози меко. Друсането не ми е от любимите неща. На сегашната съм с 245/45/17 и ги помпам на 2.5бара и оглупявам от друсане по булевардите, мисля да ги продавам и да се метна на някакви по-високи 225/55/17 примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре де, тогава малко по различен въпрос.

 

1. Има ли някой, който изключвайки гумите да е предприел стъпки към подобряване комфорта на окачването - по меки амортисьори, по-меки/по-     високи пружини?

 

2. Някой има ли представа кои са най-меките възможни ОЕМ-ски пружини - маркировка (код)?

    Моите имат следните кодове:

     - предни 0JM

     - задни  0YG

 

Поздрави.

Редактирано от Vaakata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си беше взел кола на въздух, като така не ти е комфортно. Или да си беше взел e class-a. Audi и Bmw са директни коли возят шумно и стегнато..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Както притежателите на споменатата E-klasse могат да я снижават и втвърдяват с цел по-спортно усещата, така и не виждам нещо нередно в това собственик на Ауди да търси обратно решение - повишаване комфорта на возене Пример - 

http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/will-koni-fsd-dampers-fix-harsh-ride-a6-factory-sports-suspension-2771881/

 

Та моля за препоръки -  

не какво не е трябвало или трябвало да купувам,

 

ами какво може (естествено разумно) да се направи?

Редактирано от Vaakata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отидох в обратната посока - смених си оригиналното окачване с брутално ниско и твърдо. Преди това колата ми беше грозно висока и пак возеше твърдо. Дълго размишлявах и реших - тъй като няма никакъв шанс за мека возия с 4Ф по нашите градски пътища, си смених окачването в името на визията. Сега просто карам предимно по ново асфалтираните улици и това е, и съм супер доволен. А извън града се радвам на завидна стабилност.

Колата е ниска, но не чак толкова че да опира. И 19ките вече изпълват калника

8143600q.jpg8143601v.jpg

 

Да си беше взел кола на въздух, като така не ти е комфортно. ....

+1

Или някоя пенсионерска кола/марка с тракторни гуми. За мен това е реалността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една пенсионерска с класа няма да я върна и брадата бяла ще си боядисам даже да ти кажа хаха тъпото ми пежо 406 1999г вози по-меко от 4ф с по-дебели от нормалното гуми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Vaakata,

 

както Tolev ти е казал по-горе единствения начин такова ауди да вози комфортно е  с въздушно окачване.

 

Там разликата между въздух от една страна и нормално и спортно окачване от друга, е много голяма..

 

Или вземаш Е-класа- тя дори с нормално окачване вози много приятно.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърли око на тази тема. Човека твърди че има ефект, но спрямо S-line окачване. Има идопълнителни интересни заигравки с окачването. 

 

Комби е, ама ефекта при седан не би бил по-различен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте Колеги,

благодаря Ви за отговорите.

 

 

Колега Vaakata,

 

както Tolev ти е казал по-горе единствения начин такова ауди да вози комфортно е  с въздушно окачване.

 

Там разликата между въздух от една страна и нормално и спортно окачване от друга, е много голяма..

 

Или вземаш Е-класа- тя дори с нормално окачване вози много приятно.

 

Поздрави

Съгласен съм така е, имаме Е-класа W211 отоколо 7-8 години, наистина вози супер в момента.

Допреди 1 месец возеше зле понеже беше с DUNLOP SP MAXX подсилени бордове за Runflat дъра бъра - 225/55/16 и возеше като дъска.

Но след като баща ми смени гумите - сега сложеи Hankook Ventus Prime 2 - комфорта се подобри значително, направо се е накзавал човека 6 години.

Та това с Hankook се случи година, нещо след като А6 беше закупена и чак сега забелязах сериозната разлика във возенето.

 

С какви гуми и джанти е колата?

 

Та колата А6-цата е с гуми Bridgestone er300 - 225/50/17

 

 

kainy, на 01 Jun 2015 - 17:32, написа:

Хвърли око на тази тема. Човека твърди че има ефект, но спрямо S-line окачване. Има идопълнителни интересни заигравки с окачването. 

 

Комби е, ама ефекта при седан не би бил по-различен.

 

Колега Kainy, Благодаря за полезната информация.

 

В багажника на AUDI има едно стикерче с кодове на екстрите и окачванията.

 

Моето окачване е с код 1BA.

 

Сега питането ми е има ли някой от колегите във форуме с код на окачването 1BR???

Редактирано от Vaakata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да поясня следното:

 

PRCode: 1BR = Comfort rough-road suspension

 

Т.е. код 1BR = комфортно окачване за лоши пътища т.нар "Schlechtwegefahrwerk" и е 14мм по-високо от стандартното.

 

Кодът с вида на окачването се намира върху етикет в багажника и можете да видите на посочения линк оградено в червена рамка - http://vaakata.snimka.bg/

 

Питам има ли някой от форума с такова окачване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата ми А6ца, която беше 2000-та година беше с такова окачване, внос от Италия. Доста вирната и я катерех по бордюрите без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да пипаш окачването пробвай на 16ки с хубави гуми, като помниш една идея по-малко от оказаното на капачката.

Имам зимни BF Goodrich Winter G 225/55/16, с тях е значително по-добре.

Евентуална опция е за летни да си взема 225/55/17, но това евентуално догодина.

 

Старата ми А6ца, която беше 2000-та година беше с такова окачване, внос от Италия. Доста вирната и я катерех по бордюрите без проблем.

Имаш ли координати на човека на когото си я продал например - телефонен номер?

Как беше возията спрямо настоящата ти - предполагам сега си със стандатрно окачване 1ВА?

 

Целта е да намеря някой, който да е съгласен например да ме повози в кола с окачване 1BR и да добия представа малко.

 

Благодаря Ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не Ви излъжа, но той май го смени с по-ниско и стабилно. Сега колата е доста засилена спрямо преди!

В рубриката "Моят тунинг проект" има тема за нея: Тунинг на А6 1,8Т Куатро.

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...