Jump to content

Мнение за обява А4 3.2 FSI


Recommended Posts

Здравейте,

 

Може ли мнение за тази обява -  http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-3-2fsi-quattro-tiptronic-navi-xenon-alcantara-backnang/209028186.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&minPrice=8000&maxPrice=12000&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine&noec=1

По съществено дали пропускам някоя  хубава екстра освен кожен салон?

 

Още един въпрос относно този мотор 3.2 дали има нещо по специфично? Частите по скъпи ли са от на другите модели? Ще има ли трудности с майсторите за този мотор?

Главният минус разхода ли е ?

 

Благодаря предварително.

Редактирано от Quater
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега

Добре ще е да кажеш какво,как и защо,къде?

Явно ще можеш да ползваш ДДС?

Ще се кара в чужбина колата?

Дай някакви подробности,ако е удобно,за да отпаднат неизвестните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре

Колата е за лично ползване в София и България.

Не е на 100% ясно все още, но мисля че мога да я взема на фирма и да усвоя ДДС.

Първоначално се бях спрял на обяви на дизели 2.7, 3.0, но ми подсказаха и се замислих не карам много със сигурност под 50 000 на година и реших да разгледам и бензин.

Интересува ме дали има минуси този тип мотор и дали изпускам нещо съществено в тази обява. Видях че боята не е ок по бронята и капака.

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти

Според мен обявата на колегата е за предпочитане

По-малко километри

Историята може да се провери

Има регистрация,винетки и т.н

Другата с докарването,обслужване и т.н може да стъпи и на повече пари

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гори масло. Също и газовата е неоправдано скъпа за този тип мотори.

По конкретно ако може за горенето на масло. Общи приказки всеки може.

 

И кое му е много по евтиното?

Всичко, от консумативи до поддръжка.

Редактирано от wolverine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По конкретно ако може за горенето на масло. Общи приказки всеки може.

 

Оо, моя любимец.

Сега ти отговарям нормално.

Следващия път ще ти напълня дупето :hilezh:

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/464906-3-2L-oil-consumption

I too have an 07 3.2 quattro and I also noticed heavy oil consumption, I usually go through about a liter every month (Mobil 1 0W-40 synthetic), doing about 400 kms (250 miles) a week and without driving it hard.

 

 

called audi service and got the typical answer, It uses about a quart every 1,000 miles!!!! which is ridiculous! i have never seen a car eat up that much!

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

Това вероятно са коли с технически проблеми...няма нужда базирани на такива изключение да се започват спекулации тип митове и легенди.

Моята си и гледам на компа за малко под 2 години(две смени) и малко над 20к км масло не е пипвала като да видя дори разлика в очтитането на борда като ниво. Оригинално на Ауди 5w30 longlife.

Говорим за CALA/B мотора за AUK нямам наблюдения.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оо, моя любимец.

Сега ти отговарям нормално.

Следващия път ще ти напълня дупето :hilezh:

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/464906-3-2L-oil-consumption

 

Хаха какво винаги общи приказки. По тема от 10 поста ще се съди, че един двигател харчи масло. Смешка. А като знам и чета в тази тема с какво масло карат в Щатите ( 10-40) всичко е възможно.

Аз казвам за 2 години и каране с кастрол 5-в30 каквото е по каталог за този мотор, независимо дали кастрола е от Порше или пловдивския маслар 3.2-то в 4ф няма проблеми с маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е ве шпек, не казвам че не е така.

 

Б8 и 4ф са разлини коли, през различни години, най-нормално е да има разлики в моторите.

Също има и различни начини на каране и т.н. Показах ти 5 човека дето се оплакват че им гори, ти викаш че не ти гори, ок.

Aз за 2.0тфси в б7 и 4.2 фси в б8 мога да кажа от опит че горят поне по половинка от смяна до смяна.

 

Като си толко убеден можеш да му дадеш гаранция на човека че нема да му гори масло и ако гори ше му купуваш по една туба секи път. :D

Аз само го предупреждавам да е подготвен. Щото ако е некой дето е карал само АБK и АДР досега, дето колкот им сипеш и след 30 000км пак толкоз им точиш и като седне в едно фси и настава шок и панинка като изгори триста грама до морето и обратно :hilezh:

 

Ти може и турбина на тръца да не си сменял никога за 10 години, но това не значи че и тя е вечна и не се чупи нали?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2.0тфси никой не спори, че горят повече от нормалното. За 4.2 също мое спорим, както аз го карам 4.2-ката гори. На мой приятел 4.2-ката в сравнение с мене не може да се каже, че гори ама той си кара спокойно.

Щом ти казвам, че не гори 3.2-то както описват тея значи добре съм го потествал тия 2 години. Че има мотори с проблеми, има и обикновенно те пишат по форумите. Преди няколко месеца имаше един дето 3.2-то му даваше 20 градско ей така за отскок, И кво по него ли да съдим за всички 3.2-ки?

То до морето има много начини да се кара. :hilezh: :hilezh:

На тръца турбината не съм я сменял вече 8 години и няма да я сменя, стои си на балкона. :hilezh: :hilezh:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...