raffa Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Здравейте колеги. Колата ми губи не малко вода , а като отворя капака да видя къде и що е мокро , няма теч и не знам кво да правя... преди месец-два гарнитура на главата смених (+ шлайфане) и сега майстора ми казва "няма как да е от гарнитурата пак , гаранция ти давам". Какъв може да е проблема? Между другото зимата като бях с антифриз губеше много малко, а сега колкото повече загрява и включва перката , толкова повече губи. Колатее АБК и е на газ. На някой ако му се е случвало подобен проблем с колата нека сподели (: Link to comment Share on other sites More sharing options...
quattro88 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Огледай изпарителя за течове и виж в купето вътре дали е влажно може да се е спукало радиаторчето на парното. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orlean Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 трудно забележимо спукано маркуче/тръбичка. нормално е да изпуска различно с различни течности - антирфриза и водата са с различна плътност. И с повишаване на температурата плътността на водата намалява, за разлика от тази на антифриза. винаги е добра идея да си смениш всички маркучи отпред, за безопасност... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gibonass Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Ако е от радиатор или маркуч близо до мотора, може да не видиш теча, защото веднага се изпарява. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raffa Posted June 17, 2015 Author Report Share Posted June 17, 2015 ще проверя пак по-внимателно тогава маркучите , иначе течове по купето няма Link to comment Share on other sites More sharing options...
PETAR SS Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 Смени си О пръстена на тройника на главата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emich Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 Провери О-пръстена отзад на главата, като тече не си личи. Също и отдолу водната помпа огледай. Най-добре се вижда теч на канал или подемник с фенерче и на студен двигател или поне не загрял. Сваляш кората (ако имаш) и скиваш всички, абсолютно(!!!) всички връзки и съединения. Течноста както знаем тече надолу, така че все ще го видиш тоя мистериозен теч . Успех и да не забравиш да се отпишеш после Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitovn Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 Огледай покрай изпарителя и масления охладител.При мен също губи, но малко 1л/1500км. и доливам, че нямам време за сервизи в момента.Поне при мен сълзи от тях.Както са казали колегите, фланеца зад мотора задължително да се погледне и смени О-ринга. Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 Видяхте ли темата откога е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now