bsdnikolov Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Сега ми хрумна нещо. Мотора ти е BMN, нали. Да не би случайно да си откачил управлението на клапичките в колектора??? На твоя мотор има N-на брой клапички в колектора. И те като се затлачат, малиииии: RPM-803/min на празен ход Mass Air-368mg/str Duty cycle-96.0% Много висока стойност на въздуха през MAF... Mass Air-368mg/str .... Затворен (неактивен) EGR .... Duty cycle-96.0%Надявам се, че тези стойности са взети, като преди това си чукнал педалът на газта до поне 1500 оборота. Идеята е, че след 2 минути работа на празен ход, компютъра сам спира EGR-a, докато двигателя не вдигне поне 1500 оборота.Ако след чукване на газта, отново стойностите са същите, провери връзката към EGR-а (не помня с електрически ли си или с вакумен). А ако не работи, нямаш грешки защото още не си покарал колата за по-дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) Ами там принципно несьм пипал но сега ще погледна да видя дали се нее откачило това което ми показахте на снимката Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) И ми дай пълни стойности на трети канал (разбира се, като преди това си чукнал педала на газта, за да активираш EGR-а и си изчакал 5-6 секунди):1. Engine speed: ...........................2. Mass Air (specified): ..............................3. Mass Air (actual): ..............................4. Duty Cycle: ...................................... Редактирано 21 Октомври 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) сега проверих там влиза едно маркуче което си е там нее извадено сьщо и буксата си е вклучена Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 И ми дай пълни стойности на трети канал (разбира се, като преди това си чукнал педала на газта, за да активираш EGR-а и си изчакал 5-6 секунди):1. Engine speed: ...........................2. Mass Air (specified): ..............................3. Mass Air (actual): ..............................4. Duty Cycle: ......................................Забелязвам че този прозорец след RPM a като мам газ минава на п в офф а на празен ход е в Он Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Дай снимка, че не разбрах нито дума от това, което току що написа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Забелязвам че този прозорец след RPM a като мам газ минава на п в офф а на празен ход е в ОнDyty cycle-0% На празен ход като дам газ отива на 50%Дай снимка, че не разбрах нито дума от това, което току що написа.Падна батерията на лаптопа ще трябва да продьлжа по кьсно за което се извинявам обмислям пак да ги сваля утре но неми е ясно какво да проверя като вьтре има само една клапа която се движи без некакви затруднения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) Клапата е на дросела, а EGR-а? От теб искам ето това: Пък можеш да направиш снимки и при различни обороти. ........................ като вьтре има само една клапа която се движи без некакви затрудненияЕто това вече не ми харесва много.Трябва да усещаш усилието на моторчето и зъбните колела. НО, когато се чисти дроселова клапа, НИКОГА не се бута клапата на ръка. Тя е отворена и спокойно се чисти и без да се мести. Бутането на ръка, много често води до изронване на пластмасовите зъбци в управлението и. Случи ли се, нова клапа (740 лева в Порше, или около 400 лева за заместители). Редактирано 21 Октомври 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) Да усещаше се затруднение като я местя и че се завьрта нещо като моторче сьмнявам се да сьм изронил зьбите дано и несьм след малко само да вдигна малко батерията и ще направя това което ми показахте че явно аз влизах на друго място Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) Стига цитира всяко предходно мнение!!! Цитатът се използва, когато искаш да насочиш вниманието към по-преден пост (не последния) или когато искаш да насочиш вниманието към точно определена част от пост! Редактирано 21 Октомври 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Ок.Извинявам се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Здравеите днес направих това което ми показахте в разли4ни обороти и на празен ход това са показателите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 И при EGR-а всичко е в норми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Какво бихте ме посьветвали да проверя аз мисля да го сваля пак и погледна да неби да сьм изронил зьби в което се сьмнявам но нищо друго просто несе сещам а и няма при нас при кого да отида да го види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Четене на живи данни в движение, за да видиш защо нямаш "душа". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Аз трябваше от тук да започна но несе сетих причината да го разглобя за почистване бе че от едно известно време започна така да ми прави проблем както си вьрви и остава без мощтност и след малко се оправи от самосебе си и четеики из форума за проблеми реших да го почистя но сега от пьрвото запалване и е постоянно без мощтност а и несе оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) И при EGR-а всичко е в норми. 390 mg/str specified, спрямо 565 mg/str actual е в норми? Редактирано 22 Октомври 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Незнам какво да тьрся и да проверявам вече а и незнам защо не записва поне грешка некьква за да разберем от кькво е това не вьрвене на скорост немога да и вдигна над 2,500оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) При динамично форсиране, има известна разлика в actual е spec. (от времето за опресняване).За това казвам, четене в движение.При Idle си е в норми. Нека видиме живи данни в движение.Муун, замисли се че при ~2200 rpm ~390 mg/str. през MAF- а са малко. Редактирано 22 Октомври 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Дано правилно ви разбирам да направя сьщото това само че в движение или трябва да влезна в друг контролер извинявам се че питам но поне не разбирам на програмата и винаги следвам показанията ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Направи същото в движение, задържайки за няколко секунди на едни и същи обороти в движение. Например 1800, 2000, 2500, 3000.Другото е да направиш пълен лог и да се види графиката. Но за EGR-а мисля и първия подход ще подскаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Сега отново направих записите както ми казахте в различни обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Мммм даааа, Moonland е прав. Не реагира нормално EGR-a. Не отваря както трябва. При теб електрически ли е или вакумен. В ниските е екстра, но като трябва да отвори още, не ги прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Електрически мисля че е няма нито маркучета кьм него нито нищо само букси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako DJ Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Решение според вас е друг ЕГР ли или да се надявам след каране да влезне в норми.И друго забелязвам че даваики газ след отпускането и колата повече трьгва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване