Jump to content

BKD: EGR + дросел + картерни газове = проблем


bsdnikolov

Recommended Posts

Сега ми хрумна нещо. Мотора ти е BMN, нали. Да не би случайно да си откачил управлението на клапичките в колектора???

 

Screen_Shot228.png

 

На твоя мотор има N-на брой клапички в колектора. И те като се затлачат, малиииии:

 

Screen_Shot229.png


RPM-803/min на празен ход  Mass Air-368mg/str   Duty cycle-96.0%

 

Много висока стойност на въздуха през MAF... Mass Air-368mg/str .... Затворен (неактивен) EGR .... Duty cycle-96.0%

Надявам се, че тези стойности са взети, като преди това си чукнал педалът на газта до поне 1500 оборота. Идеята е, че след 2 минути работа на празен ход, компютъра сам спира EGR-a, докато двигателя не вдигне поне 1500 оборота.


Ако след чукване на газта, отново стойностите са същите, провери връзката към EGR-а (не помня с електрически ли си или с вакумен). А ако не работи, нямаш грешки защото още не си покарал колата за по-дълго. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ами там принципно несьм пипал но сега ще погледна да видя дали се нее откачило това което ми показахте на снимката

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

И ми дай пълни стойности на трети канал (разбира се, като преди това си чукнал педала на газта, за да активираш EGR-а и си изчакал 5-6 секунди):

1. Engine speed: ...........................

2. Mass Air (specified): ..............................

3. Mass Air (actual): ..............................

4. Duty Cycle: ......................................

Edited by bsdnikolov
Link to comment
Share on other sites

сега проверих там влиза едно маркуче което си е там нее извадено сьщо и буксата си е вклучена

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

И ми дай пълни стойности на трети канал (разбира се, като преди това си чукнал педала на газта, за да активираш EGR-а и си изчакал 5-6 секунди):

1. Engine speed: ...........................

2. Mass Air (specified): ..............................

3. Mass Air (actual): ..............................

4. Duty Cycle: ......................................

Забелязвам че този прозорец след RPM a като мам газ минава  на п в офф а на празен ход е в Он

Link to comment
Share on other sites

Забелязвам че този прозорец след RPM a като мам газ минава  на п в офф а на празен ход е в Он

Dyty cycle-0% На празен ход като дам газ отива на 50%

Дай снимка, че не разбрах нито дума от това, което току що написа.

Падна батерията на лаптопа ще трябва да продьлжа по кьсно за което се извинявам обмислям пак да ги сваля утре но неми е ясно какво да проверя като вьтре има само една клапа която се движи без некакви затруднения

Link to comment
Share on other sites

Клапата е на дросела, а EGR-а? От теб искам ето това:

 

st_later5.png

 

Пък можеш да направиш снимки и при различни обороти. 


........................ като вьтре има само една клапа която се движи без некакви затруднения

Ето това вече не ми харесва много.Трябва да усещаш усилието на моторчето и зъбните колела. НО, когато се чисти дроселова клапа, НИКОГА не се бута клапата на ръка. Тя е отворена и спокойно се чисти и без да се мести. Бутането на ръка, много често води до изронване на пластмасовите зъбци в управлението и. Случи ли се, нова клапа (740 лева в Порше, или около 400 лева за заместители).

Edited by bsdnikolov
Link to comment
Share on other sites

Да усещаше се затруднение като я местя и че се завьрта нещо като моторче сьмнявам се да сьм изронил зьбите дано и несьм след малко само да вдигна малко батерията и ще направя това което ми показахте че явно аз влизах на друго място

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

Стига цитира всяко предходно мнение!!!

 

Цитатът се използва, когато искаш да насочиш вниманието към по-преден пост (не последния) или когато искаш да насочиш вниманието към точно определена част от пост!

Edited by bsdnikolov
Link to comment
Share on other sites

Какво бихте ме посьветвали да проверя аз мисля да го сваля пак и погледна да неби да сьм изронил зьби в което се сьмнявам но нищо друго просто несе сещам а и няма при нас при кого да отида да го види.

Link to comment
Share on other sites

Аз трябваше от тук да започна но несе сетих причината да го разглобя за почистване бе че от едно известно време започна така да ми прави проблем както си вьрви и остава без мощтност и след малко се оправи от самосебе си и четеики из форума за проблеми реших да го почистя но сега от пьрвото запалване и е постоянно без мощтност а и несе оправя.

Link to comment
Share on other sites

Незнам какво да тьрся и да проверявам вече а и незнам защо не записва поне грешка некьква за да разберем от кькво е това не вьрвене на скорост немога да и вдигна над 2,500оборота.

Link to comment
Share on other sites

При динамично форсиране, има известна разлика в actual е spec. (от времето за опресняване).

За това казвам, четене в движение.

При Idle си е в норми. Нека видиме живи данни в движение.

Муун, замисли се че при ~2200 rpm ~390 mg/str. през MAF- а са малко.

Edited by bsdnikolov
Link to comment
Share on other sites

Дано правилно ви разбирам да направя сьщото това само че в движение или трябва да влезна в друг контролер извинявам се че питам но поне не разбирам на програмата и винаги следвам показанията ви.

Link to comment
Share on other sites

Направи същото в движение, задържайки за няколко секунди на едни и същи обороти в движение. Например 1800, 2000, 2500, 3000.

Другото е да направиш пълен лог и да се види графиката. Но за EGR-а мисля и първия подход ще подскаже. 

Link to comment
Share on other sites

Мммм даааа, Moonland е прав. Не реагира нормално EGR-a. Не отваря както трябва. При теб електрически ли е или вакумен.

В ниските е екстра, но като трябва да отвори още, не ги прави.

Link to comment
Share on other sites

Решение според вас е друг ЕГР ли или да се надявам след каране да влезне в норми.И друго забелязвам че даваики газ след отпускането и колата повече трьгва.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...