Jump to content

BKD: EGR + дросел + картерни газове = проблем


bsdnikolov

Recommended Posts

Сега ми хрумна нещо. Мотора ти е BMN, нали. Да не би случайно да си откачил управлението на клапичките в колектора???

 

Screen_Shot228.png

 

На твоя мотор има N-на брой клапички в колектора. И те като се затлачат, малиииии:

 

Screen_Shot229.png


RPM-803/min на празен ход  Mass Air-368mg/str   Duty cycle-96.0%

 

Много висока стойност на въздуха през MAF... Mass Air-368mg/str .... Затворен (неактивен) EGR .... Duty cycle-96.0%

Надявам се, че тези стойности са взети, като преди това си чукнал педалът на газта до поне 1500 оборота. Идеята е, че след 2 минути работа на празен ход, компютъра сам спира EGR-a, докато двигателя не вдигне поне 1500 оборота.


Ако след чукване на газта, отново стойностите са същите, провери връзката към EGR-а (не помня с електрически ли си или с вакумен). А ако не работи, нямаш грешки защото още не си покарал колата за по-дълго. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами там принципно несьм пипал но сега ще погледна да видя дали се нее откачило това което ми показахте на снимката

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ми дай пълни стойности на трети канал (разбира се, като преди това си чукнал педала на газта, за да активираш EGR-а и си изчакал 5-6 секунди):

1. Engine speed: ...........................

2. Mass Air (specified): ..............................

3. Mass Air (actual): ..............................

4. Duty Cycle: ......................................

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега проверих там влиза едно маркуче което си е там нее извадено сьщо и буксата си е вклучена

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ми дай пълни стойности на трети канал (разбира се, като преди това си чукнал педала на газта, за да активираш EGR-а и си изчакал 5-6 секунди):

1. Engine speed: ...........................

2. Mass Air (specified): ..............................

3. Mass Air (actual): ..............................

4. Duty Cycle: ......................................

Забелязвам че този прозорец след RPM a като мам газ минава  на п в офф а на празен ход е в Он

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам че този прозорец след RPM a като мам газ минава  на п в офф а на празен ход е в Он

Dyty cycle-0% На празен ход като дам газ отива на 50%

Дай снимка, че не разбрах нито дума от това, което току що написа.

Падна батерията на лаптопа ще трябва да продьлжа по кьсно за което се извинявам обмислям пак да ги сваля утре но неми е ясно какво да проверя като вьтре има само една клапа която се движи без некакви затруднения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата е на дросела, а EGR-а? От теб искам ето това:

 

st_later5.png

 

Пък можеш да направиш снимки и при различни обороти. 


........................ като вьтре има само една клапа която се движи без некакви затруднения

Ето това вече не ми харесва много.Трябва да усещаш усилието на моторчето и зъбните колела. НО, когато се чисти дроселова клапа, НИКОГА не се бута клапата на ръка. Тя е отворена и спокойно се чисти и без да се мести. Бутането на ръка, много често води до изронване на пластмасовите зъбци в управлението и. Случи ли се, нова клапа (740 лева в Порше, или около 400 лева за заместители).

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да усещаше се затруднение като я местя и че се завьрта нещо като моторче сьмнявам се да сьм изронил зьбите дано и несьм след малко само да вдигна малко батерията и ще направя това което ми показахте че явно аз влизах на друго място

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига цитира всяко предходно мнение!!!

 

Цитатът се използва, когато искаш да насочиш вниманието към по-преден пост (не последния) или когато искаш да насочиш вниманието към точно определена част от пост!

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво бихте ме посьветвали да проверя аз мисля да го сваля пак и погледна да неби да сьм изронил зьби в което се сьмнявам но нищо друго просто несе сещам а и няма при нас при кого да отида да го види.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз трябваше от тук да започна но несе сетих причината да го разглобя за почистване бе че от едно известно време започна така да ми прави проблем както си вьрви и остава без мощтност и след малко се оправи от самосебе си и четеики из форума за проблеми реших да го почистя но сега от пьрвото запалване и е постоянно без мощтност а и несе оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при EGR-а всичко е в норми. 

 

390 mg/str specified, спрямо 565 mg/str actual е в норми?  :gruebel:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво да тьрся и да проверявам вече а и незнам защо не записва поне грешка некьква за да разберем от кькво е това не вьрвене на скорост немога да и вдигна над 2,500оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При динамично форсиране, има известна разлика в actual е spec. (от времето за опресняване).

За това казвам, четене в движение.

При Idle си е в норми. Нека видиме живи данни в движение.

Муун, замисли се че при ~2200 rpm ~390 mg/str. през MAF- а са малко.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано правилно ви разбирам да направя сьщото това само че в движение или трябва да влезна в друг контролер извинявам се че питам но поне не разбирам на програмата и винаги следвам показанията ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи същото в движение, задържайки за няколко секунди на едни и същи обороти в движение. Например 1800, 2000, 2500, 3000.

Другото е да направиш пълен лог и да се види графиката. Но за EGR-а мисля и първия подход ще подскаже. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм даааа, Moonland е прав. Не реагира нормално EGR-a. Не отваря както трябва. При теб електрически ли е или вакумен.

В ниските е екстра, но като трябва да отвори още, не ги прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решение според вас е друг ЕГР ли или да се надявам след каране да влезне в норми.И друго забелязвам че даваики газ след отпускането и колата повече трьгва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...